Przetargi.pl
Opracowanie koncepcji projektowej oraz programu funkcjonalno – użytkowego dla zadania pn. 1. „Przebudowa drogi powiatowej ul. Kazimierzowska wraz z budową ścieżki rowerowej na odcinku od ul. Majewskiego do granic miasta Dąbrowa Górnicza – Sosnowiec" 2. "Przebudowa drogi powiatowej ul. Letnia wraz z budową ścieżki rowerowej na odcinku od ul. Robotniczej do granic miasta Dąbrowa Górnicza – Gmina Psary" 3. "Przebudowa drogi gminnej ul. Ratanice do granic miasta Dąbrowa Górnicza – Gmina Psary" w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa odcinków dróg: DW 790, Letniej, Ratanice i Kazimierzowskiej w Dąbrowie Górniczej”

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 956 700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2017-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21
    41300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 322 956 700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowa-gornicza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie koncepcji projektowej oraz programu funkcjonalno – użytkowego dla zadania pn. 1. „Przebudowa drogi powiatowej ul. Kazimierzowska wraz z budową ścieżki rowerowej na odcinku od ul. Majewskiego do granic miasta Dąbrowa Górnicza – Sosnowiec" 2. "Przebudowa drogi powiatowej ul. Letnia wraz z budową ścieżki rowerowej na odcinku od ul. Robotniczej do granic miasta Dąbrowa Górnicza – Gmina Psary" 3. "Przebudowa drogi gminnej ul. Ratanice do granic miasta Dąbrowa Górnicza – Gmina Psary" w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa odcinków dróg: DW 790, Letniej, Ratanice i Kazimierzowskiej w Dąbrowie Górniczej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017r., poz. 1579 ) o wartości zamówienia poniżej 209.000,00 EUR. II. Opis przedmiotu zamówienia. 1. W ramach zamówienia należy wykonać: 1.1. kompleksowe koncepcje przebudowy dróg z uwzględnieniem budowy chodników i ścieżek rowerowych wzdłuż planowanej przebudowy odcinków dróg (po jednym wariancie koncepcji dla każdej drogi odrębnie) obejmujące: 1.1.1 koncepcję przebudowy obiektów inżynierskich – budowę lub przebudowę systemu odwodnienie drogi i przyległego terenu. 1.1.2. koncepcje budowy, przebudowy kanalizacji deszczowej i niezbędnych elementów organizacji ruchu i innych elementów służących zarządzaniu drogą. 1.2. program funkcjonalno użytkowy dla poszczególnych zadań. 2. Wykonawca koncepcji projektowej zobowiązany jest m.in. do: 2.1. sporządzenia dokumentacji fotograficznej stanu istniejącego; 2.2. analizy sposobu odprowadzenia wód opadowych oraz zakresu przebudowy uzbrojeń; 2.3. sporządzenia wykazu działek niezbędnych do realizacji inwestycji oraz kosztów ich wykupu; 2.4. wykonania badań geotechnicznych podłoża gruntowego 2.5. uzgodnienia koncepcji projektowej z Gminą; 2.6. uzyskania warunków technicznych od zarządców istniejących sieci; 2.7. stawienia się niezwłocznie na każde wezwanie Zamawiającego w celu przedstawienia zawansowania prac. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do organizowania spotkań w siedzibie Zamawiającego lub w terenie, których głównym celem będzie prezentacja przez Wykonawcę stopnia zaawansowania wykonywanych koncepcji, omówienie i ewentualne rozstrzygnięcie problemów, do których rozstrzygania upoważniony jest jedynie Zamawiający, omówienie warunków i uzgodnień otrzymanych od instytucji i osób trzecich, uzgodnienie zaproponowanych przez Wykonawcę koncepcji projektowych warunków technicznych dotyczących projektowanego zadania. Podczas spotkania sporządzona zostanie każdorazowo notatka. 4. Wymagania ogólne: 4.1. Koncepcje należy opracować, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie tj. ustawą Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. z 2016 poz.124) (w przypadku braku możliwości realizacji chodnika o zalecanej w Rozporządzeniu szerokości Zamawiający dopuszcza lokalne zawężenia zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego). 4.2. Treść koncepcji nie może zawierać oznaczeń, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. W przypadku braku możliwości opisania treści koncepcji za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, dopuszcza się wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, nakładając obowiązek umieszczenia wyrazów „lub równoważny” oraz określenie zakresu równoważności, 4.3. Wykonawca koncepcji we własnym zakresie uzyska wszystkie branżowe warunki techniczne od właścicieli lub zarządców urządzeń kolidujących z projektowanym zadaniem. 4.4. Wszystkie materiały geodezyjne, geotechniczne oraz inne niezbędne materiały do przygotowania opracowań Wykonawca koncepcji projektowej pozyska własnym kosztem i staraniem w zakresie zleconego zadania inwestycyjnego. 4.5. Wszystkie koszty związane z uzyskaniem decyzji, postanowień, uzgodnień, opinii itd. ponosi Wykonawca koncepcji. 4.6. Wykonawca koncepcji odpowiedzialny jest za jakość, rzetelność, zgodność z obowiązującymi przepisami, normami, wytycznymi i instrukcjami, oraz ekonomiczność zastosowanych rozwiązań technicznych. 4.7. Wykonawca zadania winien stosować rozwiązania ograniczające poszerzenie pasa drogowego, jeżeli nie jest to konieczne dla realizacji przedsięwzięcia. 5. Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia powinna zawierać m.in. : 5.1. projekt koncepcyjny przedmiotu zamówienia; 5.2. dokumentację dot. rozpoznania podłoża gruntowego w zakresie zgodnym z obowiązującymi przepisami; 5.3. program funkcjonalno – użytkowy wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 1129) 6. Część rysunkowa winna być zaopatrzona m.in. w: 6.1. plan orientacyjny w skali 1:25 000 lub 1:10 000; 6.2. plan sytuacyjny w skali 1:500 sporządzony na aktualnej mapie do celów projektowych 6.3. lokalizację punktów głównych trasy z podaniem ich współrzędnych geodezyjnych; 6.4. oś drogi wraz z parametrami łuków i krzywych przejściowych, rzędnych wysokościowych osi w punktach charakterystycznych (np. załamań niwelety); 6.5. lokalizację przekrojów poprzecznych wraz z ich niezbędnymi rysunkami konstrukcyjnymi; 6.6. profile podłużne w skali nie mniejszej niż 1:100/1:1000. 7. Wykonawca koncepcji projektowej zobowiązany jest dołączyć do koncepcji wszystkie warunki techniczne i opinie z datami ich ważności. 8. Jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania raportu oddziaływania na środowisko i decyzji środowiskowej dokumenty takie muszą zostać wykonane przez projektanta i wchodzić w skład koncepcji projektowej (jeżeli jest wymagana). Jednocześnie należy uzgodnić koncepcje z administratorami wszelkich urządzeń melioracyjnych 9. Dokumenty, które należy opracować i forma ich złożenia: 9.1. aktualna mapa sytuacyjno - wysokościowa – 1 egz. 9.2. dokumentacja fotograficzna stanu istniejącego - 1 egz. 9.3. koncepcja projektowa – 4 egz. 9.4. decyzja środowiskowa lub opinie odpowiedniego organu - 1 egz. (jeśli będzie wymagana) 9.5. oryginały uzyskanych opinii, uzgodnień, 9.6. dokumentacja geologiczno – inżynierska, geotechniczna i hydrogeologiczna – 4 egz. 9.7. szacowany koszt realizacji inwestycji w oparciu o opracowane koncepcje (dla każdego zadania odrębnie); 9.8. program funkcjonalno – użytkowy – 4 egz. 9.9. wszystkie materiały tekstowe takie jak opisy techniczne, obliczenia, kosztorysy itp. jak również rysunki zawarte w projektach wraz z aktualną mapą do celów projektowych Wykonawca winien przekazać w formie elektronicznej na płytach CD lub DVD opisanych nazwą zadania i określeniem zawartości zapisu elektronicznego (w formacie *pdf i *dwg lub równoważnym). 10.Koncepcja musi uwzględniać stan prawny na dzień przekazania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu. 11. Plany, wizualizacje 11.1. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia, w czytelny sposób, koncepcji projektowej i na planie miasta Dąbrowa Górnicza w skali najbliższego sąsiedztwa inwestycji z wyraźnym oznaczeniem powierzchni inwestycji, punktów odniesienia (otoczenie inwestycji) i kierunków geograficznych. Zaleca się, by powstały w ten sposób plan inwestycji był łatwy do odczytania dla odbiorcy, który na co dzień nie korzysta z planów budowlanych. 11.2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wizualizacji sporządzonych koncepcji projektowej oraz wariantu stanowiącego podstawę do wykonania dokumentacji budowlanej: 1) w ujęciu na całą inwestycję – plan ogólny, 2) w ujęciach ukazujących inwestycję z każdego kierunku geograficznego (północ- południe-wschód-zachód), 3) w ujęciu od najbardziej atrakcyjnej strony inwestycji, 11.3. Plany i wizualizacje przedstawione przez Wykonawcę muszą odznaczać się: 1) możliwie dokładnym odwzorowaniem planowanej inwestycji (precyzja i dbałość o szczegóły), 2) czytelnością 3) wysokimi walorami estetycznymi (atrakcyjność wizualna) 11.4. W każdym przypadku wymaga się od Wykonawcy dostarczenia planów i wizualizacji w formie wydruku na planszach o wymiarach co najmniej B2 (50x70 cm) oraz w odpowiedniej jakości plikach elektronicznych, w sposób umożliwiający publikację planów i wizualizacji w materiałach informacyjnych Zamawiającego oraz wydruk we wskazanym formacie. 12. Wymagania dotyczące ubezpieczenia Wykonawcy. Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej wg średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP i obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wykonawca utrzyma ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji Umowy. 13. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Z uwagi na charakter zamówienia wymagania względem zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia nie zostają wprowadzone przez Zamawiającego bowiem nie ma wypełnionych przesłanek zatrudnienia na umowę o pracę określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666). 14. Gwarancja jakości Wykonawca udzieli gwarancji na wykonaną dokumentację na okres 24 miesięcy od daty podpisania ostatecznego protokołu zdawczo – odbiorczego przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 4 500 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 0/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp na zasadach jak w pkt. 11 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania) 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny stosowny dokument – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3. Dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium. 5. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach