Przetargi.pl
Remont szatni przy boisku sportowym w Łęce Opatowskiej – szatnia na medal

Gmina Łęka Opatowska ogłasza przetarg

  • Adres: 63-645 Łęka Opatowska, ul. Akacjowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 7814520, 7814536 , fax. 0-62 7814521
  • Data zamieszczenia: 2020-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łęka Opatowska
    ul. Akacjowa 4
    63-645 Łęka Opatowska, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 7814520, 7814536, fax. 0-62 7814521
    REGON: 54117300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leka-opatowska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont szatni przy boisku sportowym w Łęce Opatowskiej – szatnia na medal
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z Remontem szatni przy boisku sportowym w Łęce Opatowskiej przy ul. Szkolnej 4b, na terenie działki nr 463/2. Zakres inwestycji obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, 2) wymianę pokrycia dachowego z płyt azbestocementowych na pokrycie z blachy stalowej powlekanej płaskiej łączonej na rąbek stojący w kolorze grafitowym na pełnym deskowaniu z płyty OSB gr. 25 mm, wraz z wykonaniem podbitki okapu wokół budynku, 3) wymianę rynien i rur spustowych, 4) wykonanie izolacji termicznej dachu z wełny mineralnej wraz z paroizolacją z folii PCV, 5) wydzielenie z pomieszczenia nr 1.5 (łazienki przy szatni gości) pomieszczenia magazynku do którego dostęp będzie z pomieszczenia socjalnego nr 1.6 ( postawienie nowej ściany). 6) wykonanie podłoży betonowych i nowych izolacji termicznych styropianowych i przeciwwilgociowych z folii polietylenowej (pomieszczenia 1.3, 1.5, 1.7) 7) wykonanie posadzek, 8) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej (zewnętrznej i wewnętrznej), 9) wymianę parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, 10) wykonanie sufitów podwieszanych z płyt gipsowo – kartonowych wodo-ogniodpornych w pomieszczeniach 1.1 , 1.2 , 1.4 , 1.6, 1.7 . W pomieszczeniach narażonych na duże obciążenie wilgocią (1.3, 1.5) przy wykonaniu sufitów podwieszanych należy zastosować płyty włóknowo cementowe, 11) wykonanie tynków wewnętrznych, 12) wykonanie gładzi gipsowych 2- warstwowych, 13) wykonanie okładzin ściennych z płytek (w pomieszczeniach łazienek 1.3 i 1.5 na całą wysokość pomieszczenia, w pomieszczeniu socjalnym nr 1.6 wykonacie fartuszka z płytek na wysokość 1,60 m od poziomu posadzki), 14) malowanie powierzchni ścian i sufitów farbami lateksowymi. W pomieszczeniach nr 1.3 i 1.5 (łazienki) należy zastosować farby odporne na wilgoć, 15) wykonanie przegród i kabin z tworzywa HPL, 16) wymiana instalacji wewnętrznych wodno kanalizacyjnych wraz z montażem przyborów sanitarnych, 17) wykonanie instalacji wentylacyjnej mechanicznej, 18) montaż grzejników elektrycznych z termostatami, 19) montaż dwóch ogrzewaczy elektrycznych zasobnikowych o pojemności min 140 dm3, 20) wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej z osprzętem. 2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany również do: 1) zapewnienia na czas trwania robót kierownika budowy z stosownymi uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, odpowiedzialnych za wykonywane roboty, 2) zagospodarowania placu budowy, zapewnienia zaplecza socjalnego i magazynowego na potrzeby robót, pokrycia kosztów zużytej energii elektrycznej i wody, 3) oznakowania terenu budowy, umieszczenia tablicy informacyjnej, zabezpieczenia pod względem bhp i ppoż. oraz ponoszenia odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji umowy, 4) zgłaszania inspektorowi nadzoru do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu. Nie zgłoszenie tych robót inspektorowi daje podstawę Zamawiającemu do żądania odkrycia robót i przywrócenia stanu poprzedniego na koszt i ryzyko Wykonawcy, 5) zgłaszania zamiaru wykonania robót zamiennych do Zamawiającego i projektanta. Powyższa zamiana musi uzyskać akceptację Zamawiającego i projektanta, 6) wykonania wszelkich niezbędnych prób, badań, sprawdzeń i odbiorów niezbędnych do przekazania obiektu do użytkowania, 7) przygotowania dokumentacji powykonawczej (w 2 egz.) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa odzwierciedlając i dokumentując stan faktyczny wykonania robót, 8) wykonania wszelkich napraw urządzeń nad i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót oraz ewentualnych przekładek w przypadku kolizji z istniejącym uzbrojeniem, 9) usunięcia na koszt własny, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego wszelkich spowodowanych przez siebie zniszczeń i uszkodzeń. W przypadku niedochowania ww. terminu Zamawiający ma prawo do naprawy uszkodzenia na koszt Wykonawcy, 10) zapewnienia Zamawiającemu oraz wszystkim osobom przez niego upoważnionym, pracownikom organów nadzoru budowlanego lub Państwowej Inspekcji Pracy dostępu na teren budowy oraz przeprowadzenia kontroli lub wizytacji w każdym stadium jego realizacji, 11) wywozu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 797 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 1439) odpadów budowlanych powstałych w trakcie robót (całkowite koszty związane z wywozem odpadów ponosi Wykonawca), 12) uporządkowania terenu budowy (po zakończeniu robót), zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu, dróg, nawierzchni, instalacji, 13) usuwania wad i usterek w ramach udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi. 3. Parametry techniczne: 1) powierzchnia zabudowy : 90,96 m2 2) powierzchnia użytkowa : 74,61 m2 3) długość: 11,15 m2 4) szerokość: 8,17 m2 5) liczba kondygnacji: jedna. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ w skład którego wchodzi : 1) Dokumentacja techniczna, 2) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne -dalej SST/STWiOR, 3) Przedmiary robót. UWAGA! Dołączone do SIWZ przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z dokumentacji technicznej, STWiOR i zapisów SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z całą dokumentacją. W przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót lub materiałów niż przewidziano w jakiejkolwiek pozycji przedmiaru, nie będzie to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia lecz jako konieczne roboty i materiały, które Wykonawca zobowiązany jest wykonać i dostarczyć w ramach ceny określonej w ofercie. Ewentualne braki w przedmiarze robót w robotach lub materiałach, które są konieczne do wykonania kompletnego zadania na podstawie dokumentacji projektowej i specyfikacji nie zwalniają Wykonawcy z obowiązku ich wykonania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty – załącznik nr 2 do SIWZ, 2) zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, 3) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.lekaopatowska.bip.net.pl (zakładka Przetargi) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach