Przetargi.pl
Remont systemu kontroli dostępu do domów studenta AP w Słupsku, portiernia i główne wejścia do DS. nr 1, DS. nr 3 i DS. nr 4

Akademia Pomorska ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Arciszewskiego 22A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 840 53 27 , fax. 59 842 95 20
  • Data zamieszczenia: 2015-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Pomorska
    ul. Arciszewskiego 22A 22A
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 840 53 27, fax. 59 842 95 20
    REGON: 00000145900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.apsl. edu..pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont systemu kontroli dostępu do domów studenta AP w Słupsku, portiernia i główne wejścia do DS. nr 1, DS. nr 3 i DS. nr 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A.Wymiana drzwi wejściowych do DS. nr 1 DS. nr 3 i DS. nr 4, B.Okablowanie do domofonów i systemu kontroli dostępu - zwanego dalej KD, C.Rozbudowa CCTV w DS. nr 1 DS. nr 3 i DS. nr 4 na potrzeby KD, w tym: w DS. nr 1 - wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi z funkcją samoczynnego otwierania, montaż domofonu i kamery działającej w systemie CCTV. Drzwi w godzinach nocnych otwierane przyciskiem z portierni, - wymiana drzwi wewnętrznych (z samodomykaczem i elektrozaczepem) i montaż domofonu. Otwieranie drzwi z poziomu systemu KD Salto PCSC i przyciskiem z portierni, w DS. nr 3 i DS. nr 4 - wymiana drzwi zewnętrznych (z samodomykaczem i elektrozaczepem), montaż domofonu i kamery działającej w systemie CCTV. W cięgu dnia dostęp nieograniczony, w godzinach nocnych drzwi otwierane przyciskiem z portierni, - montaż drzwi wewnętrznych (z samodomykaczem i elektrozaczepem) usytuowanych za okienkiem portierni. Między drzwiami a sufitem zamontowane naświetle, cała konstrukcja powinna byś odpowiednio sztywna. Otwieranie drzwi z poziomu systemu KD Salto PCSC i przyciskiem z portierni. Czytniki do otwierania drzwi wewnętrznych w DS-ach powinny współpracować z kartami i brelokami (mieszkańcami są nie tyko studenci AP, ale i osoby obce) i powinny być zamontowane po obu stronach drzwi (na wejściu i wyjściu). Drzwi powinny odpowiadać normom dotyczącym przejść ewakuacyjnych, a ich otwieranie w sytuacjach zagrożenia sprzężone z systemem sygnalizacji pożaru (SSP). D. Wymianę systemu do zarządzania kluczami na portierniach wraz z wdrożeniem i przeszkoleniem użytkowników
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.apsl.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach