Przetargi.pl
Remont sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu Włókniarzy/Limanowskiego oraz na skrzyżowaniu Strykowska/Inflancka

Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu ogłasza przetarg

  • Adres: 90447 Łódź, ul. Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6384959, 6384911 , fax. 42 638-49-58
  • Data zamieszczenia: 2018-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
    ul. Piotrkowska 173
    90447 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6384959, 6384911, fax. 42 638-49-58
    REGON: 47317005200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit.uml.lodz.pl;

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu Włókniarzy/Limanowskiego oraz na skrzyżowaniu Strykowska/Inflancka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu Włókniarzy/Limanowskiego oraz na skrzyżowaniu Strykowska/Inflancka w podziale na 2 części: a) Część 1 - Remont sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu Włókniarzy/Limanowskiego. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wymianą na nowe oraz doposażeniem istniejących urządzeń sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Limanowskiego i Włókniarzy w Łodzi. b) Część 2 - Remont sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu Strykowska/Inflancka. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wymianą na nowe oraz doposażeniem istniejących urządzeń sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Strykowska i Inflancka Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych dla części 1-2 (nr od 2a do 2b), w Tomie II SIWZ Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych” oraz w Tomie III SIWZ – ,,Formularz aktu umowy”. 2. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści niniejszej SIWZ oraz Specyfikacjach Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zwanymi w dalszej części SIWZ – STWiORB) stanowiących opis przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w STWiORB. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w STWIORB za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia. w STWIORB za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy wymaga, by podczas realizacji każdej z części zamówienia (t.j części 1 i 2) czynności polegające na realizacji zamówienia wykonywane były przez: a) 2 osoby posiadające świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji do 1kV, b) 1 osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru 1kV, c) 1 osobę posiadającą certyfikat do wykonywania samodzielnych przeglądów i napraw sterowników typu ASR. 4. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, osób, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone w pkt 3.3. niniejszego Tomu SIWZ oraz w Tomie III SIWZ – Formularz aktu umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osoby, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji zamówienia. 5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 1) Ustawy wymaga, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonaniu zamówienia zatrudniona była na cały okres trwania umowy 1 osoba bezrobotna* na podstawie umowy o pracę na podstawie skierowania z urzędu pracy zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub na podstawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnych do pracodawcy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy, określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego- dot. części 1 i 2. 6. Realizacja zamówienia przez osoby bezrobotne. W Tomie III SIWZ – Formularza aktu umowy Zamawiający określił w szczególności: a) liczbę i okres wymaganego zatrudnienia osób, których dotyczą te wymagania; b) sposób dokumentowania, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 pkt 1) Ustawy oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań. Powyższa ilość zatrudnionych osób bezrobotnych może ulec zwiększeniu w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie zatrudnienia dodatkowych osób bezrobotnych, zgodnie z zapisami pkt 18 SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia pisemnej gwarancji jakości i rękojmi (dla części 1 i 2) na wykonany przedmiot zamówienia na minimalny okres, który wynosi 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Powyższy termin może ulec wydłużeniu w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie dłuższego okresu, zgodnie z zapisami pkt 18 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej zostanie umieszczony na stronie internetowej zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach