Przetargi.pl
Remont świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem na rzecz aktywizacji społeczności wiejskiej w Pomorsku etap: opracowanie dokumentacji projektowej II przetarg

Gmina Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3851120 , fax. 068 3854686
  • Data zamieszczenia: 2013-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
    Plac Ratuszowy 6 6
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 068 3851120, fax. 068 3854686
    REGON: 00052676500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem na rzecz aktywizacji społeczności wiejskiej w Pomorsku etap: opracowanie dokumentacji projektowej II przetarg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający powierza, a Wykonawca przyjmuje do realizacji wykonanie, w ramach zadania pn.: Remont świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem na rzecz aktywizacji społeczności wiejskiej w Pomorsku, dokumentacji projektowej remontu budynku zlokalizowanego na działce nr 296, położonej w obrębie Pomorsku wraz z niezbędnym wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu przyległego. 2. Dokumentacja, o której mowa w ust. 1 powyżej, winna składać się z: a) projektu budowlanego, obejmującego: branżę budowlaną - 2 egz., branżę elektryczną - 2 egz., branżę sanitarną - 2 egz., b) projektu wykonawczego, obejmującego: branżę budowlaną - 2 egz., branżę elektryczną - 2 egz., branżę sanitarna - 2 egz., c) przedmiaru robót każdej branży z wyliczeniem ilości - 2 egz., a nadto Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i przekazania Zamawiającemu: a) informacji dotyczącej planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (art. 20 ust. 1 pkt 1b Prawo budowlane) - 2 egz., b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - 1 egz., c) projektu wystroju wnętrz i wyposażenia - poza częścią rysunkową wskazującą lokalizację poszczególnych elementów wyposażenia oraz częścią opisową musi on zawierać zestawienie wyposażenia z określeniem ilości, cech szczególnych i parametrów, tj. wymiarów elementów oraz parametrów umożliwiających jednoznaczne dokonanie zamówienia wyposażenia - rodzaje materiałów, oklein, kolory tapicerek, dane techniczne, jednak bez podania nazw własnych i producentów, a także rysunki techniczne nietypowych elementów wyposażenia, d) opracowania kosztowego każdej branży osobno, w skład którego wchodzą: kosztorysy inwestorskie szczegółowe z zestawieniem materiałów, sprzętu i robocizny - 1 egz., kosztorysy nakładcze (szczegółowe bez cen) - 1 egz., kosztorysy uproszczone ofertowe - 2 egz., e) opracowania kosztowego wyposażenia budynku sali, w tym m.in. krzesła, stoły, meble kuchenne, niezbędny sprzęt AGD, po konsultacji z Zamawiającym - 2 egz., f) zbiorczego zestawienia kosztów (ZZK) - 1 egz. 3. Dokumentacja projektowa musi obejmować między innymi: ­wykonanie elewacji budynku; ­remont dachu; ­ogrodzenie terenu w części uzgodnionej z Zamawiającym wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego (częściowe utwardzenie, elementy małej architektury, wiata na drewno, wiata rekreacyjna); ­adaptację pomieszczeń z przeznaczeniem na sanitariaty oraz kuchnię; ­wykonanie wewnątrz budynku instalacji elektrycznej, sanitarnej, c.o.; ­remont ścian, sufitów i podłóg; ­wyposażenie kuchni oraz sali w uzgodnieniu z Zamawiającym. 4. Zamówienie winno być wykonane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Trans-portu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowe-go zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. poz. 462), rozporządzeniem Ministra Infra-struktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072) oraz rozporządzeniem Ministra Infra-struktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 Nr 130, poz. 1389), jak również z uwzględnieniem Polskich Norm, w tym właściwych norm technicznych. 5. Wykonawca wykona inwentaryzację obiektu i skonsultuje z Zamawiającym dokładny zakres prac remontowych, koncepcję układu i sposobu użytkowania pomieszczeń. 6. Dokumentacja projektowa winna zawierać w opisie wszystkie dane stanowiące podstawę przy-jętych rozwiązań projektowych. 7. Wykonawca winien uzyskać w imieniu Zamawiającego wszelkie niezbędne uzgodnienia oraz decyzję o pozwoleniu na budowę wraz z zatwierdzeniem dokumentacji. Wszelkie opłaty z tym związane ponosi Wykonawca. 8. Ilości określone w ust. 2 powyżej nie obejmują egzemplarzy niezbędnych do uzyskania uzgodnień i decyzji. 9. Przekazanie przedmiotu umowy w ilościach określonych w ust. 2 powyżej, wraz z pozwoleniem na budowę, nastąpi w siedzibie Zamawiającego. Z czynności przekazania strony sporządzą pro-tokół zdawczo-odbiorczy. Jeżeli w trakcie odbioru przedmiotu umowy Zamawiający stwierdzi wady przedstawionej dokumentacji, fakt ten odnotuje w protokole zdawczo-odbiorczym oraz określi termin na ich usunięcie. 10. Opracowania określone w ust. 2 powyżej winny zostać przekazane Zamawiającemu w formie papierowej oraz w formie elektronicznej, dokładnie odpowiadającej zawartości formy papiero-wej. Dokumentacja po uzyskaniu pozwolenia na budowę musi zostać zeskanowana i zapisana w formacie otwartym, np. pdf lub jpg. Opracowania kosztowe muszą zostać przekazana również w formacie umożliwiającym ich edycję. 11. Wynagrodzenie ryczałtowe brutto jest niezmienne i uwzględnia w swej wartości wzrost cen w okresie realizacji przedmiotu umowy. Wynagrodzenie, o którym obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym wykonania badań geotechnicznych, opracowania mapy do celów projektowych, uzyskania opinii, uzgodnień, zatwierdzeń, decyzji, w tym pozwolenia na budowę oraz wszelkie inne koszty, które Wykonawca poniesie w celu wykonania przedmiotu umowy. 12. Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 14. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 15. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 16. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach