Przetargi.pl
„Remont świetlicy wiejskiej w Szulborzu Wielkim” i „Remont pomieszczenia strażnicy OSP”

GMINA SZULBORZE WIELKIE ogłasza przetarg

  • Adres: 07-324 Szulborze Wielkie, ul. Romantyczna 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SZULBORZE WIELKIE
    ul. Romantyczna 2
    07-324 Szulborze Wielkie, woj. mazowieckie
    REGON: 450670114
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugszulborze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont świetlicy wiejskiej w Szulborzu Wielkim” i „Remont pomieszczenia strażnicy OSP”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres przedsięwzięcia obejmuje: 1) wymianę posadzek, w tym: a) rozebranie istniejących posadzek,b) wykonanie warstwy wylewki betonowej na gruncie- gr. 10 cm/podsypka żwirowa 30 cmc) wykonanie warstwy izolacji przeciwwilgociowej,d) wykonanie warstwy izolacji termicznej z płyt styrodurowych XPS gr. 10 cm.,e) wykonanie instalacji podłogowej c.o. wraz z rozdzielaczami i szafą pod rozdzielacze – 10 sekcji,f) wykonanie warstwy posadzki betonowej- gr. 8 cm,g) ułożenie posadzki z płytek ceramicznych wraz z cokołami,h) wywóz gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odległość ok. 1 km,2) naprawę uszkodzonych tynków wraz z ich uzupełnieniem poprzez wykonanie gładzi gipsowej dwuwarstwowej na ścianach oraz malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych – dwukrotnie z gruntem, 3) wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej:- drzwi zewnętrzne : • jednoskrzydłowe – szt. 2• dwuskrzydłowe asymetryczne – szt. 2- drzwi wewnętrzne• jednoskrzydłowe - szt. 4
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).2. Wadium może być wniesione w:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawa z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 462).3. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta/poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze, pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie. W dokumencie gwarancji/poręczenia gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty odspełnienia przez beneficjenta (Gminę Szulborze Wielkie) dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu Zamawiającego, albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem), albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu Zamawiającego z żądaniem zapłaty).4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwota określona powyżej winna być przelana na konto nr 37 8923 1050 0800 0420 2008 0009 Bank Spółdzielczy o/Zaręby Kościelne, a Wykonawca winien dołączyć do oferty kserokopię polecenia przelewu.5. Wadium wnoszone w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, zgodnie z art. 97 ust. 10 ustawy.6. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie.7. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj. wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150.000,00 zł.;2) zdolności technicznej lub zawodowej, tj. wykonawca:a) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: wykonał co najmniej 1 usługę remontową za co najmniej 150.000 zł. brutto.b) wskaże osobę(by), która będzie brała udział w realizacji zamówienia w postaci kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń.Uwaga:Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanychwykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robot budowlanych,w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58 ustawy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.3. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W takim przypadku Wykonawca składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.4. Wykonawca, który polega za zasobach innego podmiotu w zakresie zdolności technicznej i zawodowej musi zapewnić jego bezpośredni udział w realizacji zamówienia w zakresie, w którym zdolności te są wymagane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach