Przetargi.pl
Remont świetlicy wiejskiej w Suminie na cele związane z aktywizacją społeczności lokalnej

Gmina Osiek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-340 Osiek,
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (56) 4938121 , fax. (56) 4938121
  • Data zamieszczenia: 2020-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Osiek
    87-340 Osiek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (56) 4938121, fax. (56) 4938121
    REGON: 87111844800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminaosiek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont świetlicy wiejskiej w Suminie na cele związane z aktywizacją społeczności lokalnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest: Remont świetlicy wiejskiej w Suminie na cele związane z aktywizacją społeczności lokalnej poprzez remont budynku użyteczności publicznej (części świetlicy wiejskiej) na cele związane z aktywizacją społeczności lokalnej w miejscowości Sumin działka nr 117/1, 340, gmina Osiek. Zakres robót polegać będzie między innymi na odnowieniu pomieszczeń, wymianie części stolarki drzwiowej wewnętrznej, wymianie części instalacji wodno-kanalizacyjnych i elektrycznej, wymianie oświetlenia, zamontowaniu powietrznej pompy ciepła do ogrzewania obiektu, montażu instalacji fotowoltaicznej, klimatyzacji, wykonaniu utwardzonego podjazdu dla niepełnosprawnych wraz z balustradami. Przeznaczenie i program użytkowy obiektu Budynek pełni funkcję budynku użyteczności publicznej – świetlica wiejska. Poprzez wykonanie robót zgodnie z przedmiotem inwestycji funkcja obiektu nie zostanie zmieniona. Istniejący budynek posiada dwa niezależne wyjścia na zewnątrz. Dostęp do budynku z zewnątrz zapewniają dojścia utwardzone wyprofilowane w sposób umożliwiający także dostęp dla osób niepełnosprawnych. Dojścia do budynku zapewniają istniejące chodniki utwardzone kostką betonową i zamknięte obrzeżami betonowymi. Miejsca postojowe także dla osób niepełnosprawnych zapewnione poprzez istniejące miejsca utwardzone. Teren ogrodzony. Podstawowe dane techniczne: * Powierzchnia zabudowy 214,80 m² * Powierzchnia użytkowa świetlicy 184,26 m² * Kubatura 1595,39 m³ * Wysokość budynku 7,26 m * Kategoria zagrożenia ludzi ZL III * Szerokość elewacji frontowej 20,25 m * Długość budynku 13,08 m Lokalizacja: miejscowości Sumin działka nr 117/1, 340, gmina Osiek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki umowy zawierają załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 zł. 2. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą, tj. 30 dni włącznie z dniem składania ofert. 3. Wadium musi być wniesione w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, wskazanym w SIWZ. 5. Potwierdzeniem skutecznego wniesienia wadium będzie: 1) w przypadku wadium w formie pieniężnej - zaksięgowanie na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert; 2) w przypadku wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna dokumenty oryginalne należy dostarczyć w odrębnym opakowaniu wraz z ofertą. Kserokopię dokumentów należy dołączyć do oferty. 7. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 8. Gwarancje i poręczenia muszą zawierać (oprócz elementów właściwych dla każdej formy, określonych przepisami prawa): 1) nazwę i adres Zamawiającego, 2) oznaczenie (numer) postępowania, 3) termin ważności wadium – odpowiadający terminowi związania ofertą. 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na następujący rachunek Zamawiającego: 45 9484 1150 0800 0114 2008 0002 (Bank Spółdzielczy w Brodnicy, o. w Osieku) z dopiskiem: WADIUM nr ref. KPFZ.271.6.2020 Sumin
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na zasadzie „spełnia/nie spełnia” w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Poza oświadczeniami o których mowa w pkt. III.3) powyżej Wykonawca składa wraz z Formularzem Oferty: 1) zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia złożone przez podmiot, na zdolności lub sytuację którego powołuje się Wykonawca, jeśli dotyczy, 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, jeśli dotyczy, 3) pełnomocnictwo osoby(osób) składających ofertę, o ile nie wynika ono z innych dokumentów złożonych z ofertą. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w Postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym składa każdy z Wykonawców. 3. Od Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający będzie żądał przedłożenia dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą - chyba, że złożone z ofertą dokumenty wskazują na powyższe okoliczności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach