Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia ogłasza przetarg
- Adres: 63-800 Gostyń, ul. Rynek
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 065 5752110-13 , fax. 655 752 142
- Data zamieszczenia: 2020-02-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia
ul. Rynek 2
63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie
tel. 065 5752110-13, fax. 655 752 142
REGON: 52573100000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.gostyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont świetlicy wiejskiej w Sikorzynie – etap III - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót obejmuje m. in.: Roboty budowlane wewnątrz budynku: ścianki, sufity, obudowy i zamurowania, podłogi, tynki, okładziny ścian, roboty malarskie, stolarka, stolarka drzwiowa wewnętrzna, ślusarka. Roboty instalacyjne: układy chłodnicze, instalacje elektryczne. Pozostałe prace będą wykonywane w następnych etapach inwestycji. Wszystkie materiały muszą być zgodne ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Prace należy wykonać zgodnie z treścią SIWZ, dokumentacją techniczną (projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem - kosztorysem ofertowym), stanowiącą załącznik do specyfikacji. Wykonawca będzie przeprowadzał na własny koszt pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w dokumentacji projektowej towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisane w dokumentacji, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie same, jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze. Wykonawca, który zdecyduje się zastosować urządzenia i materiały równoważne opisane w dokumentacji, zobowiązany jest wskazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone w dokumentacji projektowej, opisującej przedmiot zamówienia - wymagane pisemne uzgodnienia z Zamawiającym. W ofercie należy dodatkowo uwzględnić koszty zabezpieczenia zaplecza budowy, dostawy prądu, wody oraz uwzględnić w kalkulacji wszelki sprzęt budowlany jak i zabezpieczający tj. np.: rusztowania, siatki zabezpieczające do rusztowań, podnośniki, ogrodzenie terenu budowy, zabezpieczenie trenu przed ingerencją osób niepowołanych. Ponadto zakres prac obejmuje sporządzenie operatu kolaudacyjnego w 3 egzemplarzach, na który składa się: dokumentacja powykonawcza, atesty na materiały i prefabrykaty, protokoły odbioru robót, wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę uzgodnień, badań i sprawdzeń jeżeli takowe są wymagane przez inspektorów nadzoru inwestorskiego określone w przepisach i normach. Na przedmiotowe zadanie Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 5 - letniego okresu gwarancji/rękojmi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Składający ofertę musi wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kosztorys ofertowy. 2. Dowód wniesienia wadium (oryginał gwarancji). 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów (jeżeli dotyczy). 4. Oświadczenie o zatrudnieniu osób wykonujących przedmiot zamówienia w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, ze zm.) na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, które będą brały czynny udział przy realizacji zadania związanego z realizacją przedmiotu zamówienia, co najmniej w zakresie: robót budowlanych, wykonania instalacji elektrycznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „ Modernizacja CUWJO (Poznań)”
Dodano: 2024-04-12 - Budowa Centrum Zarządzania Kryzysowego w Wysokiej - Etap I Inwestycja jest wykonywana w Formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-03-15 - Budowa kancelarii w Leśnictwie Zawory
Dodano: 2024-02-06 - Wykonanie robót budowlanych podczas realizacji zadania pn. : Rozbudowa i przebudowa budynku mieszkalnego leśniczówki Brzozowiec nr 3
Dodano: 2024-02-05 - Wykonanie robót budowlanych podczas realizacji zadania pn. : Rozbudowa i przebudowa budynku mieszkalnego leśniczówki Brzozowiec nr 3
Dodano: 2024-02-05 - Renowacja budynku “Starej Gazowni” Miejsko - Gminny Ośrodek Kultury w Margoninie.
Dodano: 2024-01-11 - „„Modernizacja budynku Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych” – zamówieni podobne”
Dodano: 2023-10-13 - „„Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie piekarstwa” w formule zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2023-10-13 - „Przebudowa hotelu – dostosowanie do potrzeb p.poż”
Dodano: 2023-09-28 - Dostosowanie/modernizacja budynku przy ul. Rydygiera 23 w Pile na potrzeby projektu pn. „Powiatowe Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego dla dzieci i młodzieży w Pile”
Dodano: 2023-09-11