Przetargi.pl
Remont świetlicy wiejskiej w Ostrówkach i Ciełuszkach w gminie Zabłudów

GMINA ZABŁUDÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 16-060 Zabłudów, ul. Rynek 8
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 74 88 100 w 45
  • Data zamieszczenia: 2023-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA ZABŁUDÓW
    ul. Rynek 8
    16-060 Zabłudów, woj. podlaskie
    tel. 85 74 88 100 w 45
    REGON: 050659208
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.zabludow.wrotapodlasia.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont świetlicy wiejskiej w Ostrówkach i Ciełuszkach w gminie Zabłudów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadania 1 : Przebudowa świetlicy wiejskiej w Ostrówkach obejmuje:a) w zakresie prac budowlanych- wzmocnienie ścian konstrukcyjnych- remont posadzek- remont ścian i sufitów- przemurowanie pieców fizycznych- montaż wewnętrznej i zewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej- termomodernizacja- montaż i pokrycie daszku nad wejściemb) w zakresie robót instalacji elektrycznej - wewnętrzna linia zasilająca- rozdzielnica elektryczna- instalacja oświetleniowa- instalacja gniazd wtykowych 230V oraz obwody 400V- zasilanie urządzeń technologicznych- połączenia główne i wyrównawcze- demontaże c) w zakresie robót instalacji odgromowej - montaż instalacji odgromowej- badania i pomiary instalacji odgromowejd) w zakresie robót sanitarnych- instalacja wodno-kanalizacyjna wewnętrzna i zewnętrzna- instalacja grzewcza – grzejniki elektryczne (podstawowym źródłem zaopatrzenia w ciepło jest prąde) w zakresie budowy przyłącza wodociągowego- wykonanie wykopów- montaż rurociągów, obejm, zasuw- montaż konsoli wodomierzowej, wodomierzy- próba szczelności i dezynfekcji rurociągów sieci wodociągowej wykonanie inwentaryzacji przyłączaRemont świetlicy wiejskiej w Ciełuszkach. Część 1 : Remont pokrycia dachu świetlicy wiejskiej w Ciełuszkach obejmuje: wymianę istniejącego pokrycia dachowego na nowe z blachy trapezowej, demontaż istniejących i wykonanie nowych obróbek blacharskich, montaż rynien dachowych i rur spustowych oraz nowe wykonanie instalacji odgromowej.Roboty rozbiórkowe i prace przygotowawcze– zgodnie z załączoną dokumentacją – obejmują:a) demontaż pokrycia dachu z blachy stalowej nie nadającej się do ponownego użycia,b) demontaż obróbek blacharskich na kominach, lukarnach i szczytach,c) demontaż podkonstrukcji dachu oraz lukarn,d) rozbiórka kominów dymowych, ewentualne oczyszczenie i udrożnienie pozostałych fragmentów kominów,e) demontaż instalacji odgromowej, f) utylizacja materiałów uzyskanych w trakcie robót rozbiórkowych. Prace do wykonania – zgodnie z załączoną dokumentacją – obejmują:a) wymiana uszkodzonych fragmentów konstrukcji dachu w ilości 25%, b) wykonanie izolacji z foli dachowej, paroprzepuszczalnej na istniejącej konstrukcji dachu, c) łacenie dachu (kontrłaty i łaty) drewnem impregnowanym ciśnieniowo, d) montaż pokrycia dachu blachą trapezową T18, gr.0,50mm, powlekaną w kolorze brązowym (RAL 8017) za pomocą łączników samowiercących.e) montaż obróbek blacharskich; pasy nadrynnowe, wiatrownice szczytowe, kalenice, daszki szczytowe, lukarny, kominy. f) montaż rynien dachowych, stalowych, okrągłych oraz rur spustowych okrągłych, wraz z akcesoriami (rynhaki gięte, denka, kolanka), elementy odwodnienia stalowe w kolorze brązowym (RAL 8017), zakończone kolankami na wysokości 30 cm ponad terenem gruntu, g) murowanie od poziomu stropu nad parterem kominów dymowych z cegieł pełnych na zaprawie cementowej, ponad dachem z cegieł klinkierowych w kolorze brązowym na zaprawie dedykowanej dla klinkieru, kominy tynkowane zaprawą cementową w przestrzeni strychowej, h) wykonanie instalacji odgromowej budynku z uziemieniem zgodnie z PN IEC 62305-1-3 ”Ochrona odgromowa”, po wykonaniu instalacji należy wykonać metrykę z pomiarami uziemienia. Część 2: Remont instalacji elektrycznej w części budynku świetlicy wiejskiej w Ciełuszkach obejmuje: wykonanie instalacji elektrycznych, gniazd wtykowych i oświetlenia ogólnego w pomieszczeniach o nr. 4,5 i 6 oraz rozbudowa istniejącej rozdzielnicy głównej budynku o niezbędne aparaty zabezpieczające projektowane obwody.Prace do wykonania – zgodnie z załączoną dokumentacją – obejmują:a) wykonanie okablowania instalacji gniazd wtykowych i oświetlenia,b) montaż osprzętu elektroinstalacyjnego: łączników i gniazd wtykowych,c) montaż opraw oświetleniowych,d) rozbudowa rozdzielnicy elektrycznej,e) wykonanie badań i pomiarów odbiorczych, f) wykonanie dokumentacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium.2. Kwota wadium dla Zadania 1 wynosi: 5 000,00 zł3. Kwota wadium dla Zadania 2 wynosi: 1 200,00 zł4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.5. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku z następujących form:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).6. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Zabłudowie, tj.:Podlasko-Mazurski BS Zabłudów 52 8099 0004 0000 0101 2000 0340,z dopiskiem: „Wadium w postepowaniu na: Remont świetlicy wiejskiej w Ostrówkach i Ciełuszkach w gminie Zabłudów” – ZP.271.2.2023”, a do oferty dołączyć kopię przelewu.7. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uważa się dzień i godzinę uznania wskazanego powyżej rachunku bankowego (tj. datę faktycznego wpływu środków finansowych na konto Zamawiającego) lub złożenie innej ważnej formy wadium przez terminem składania ofert.8. Wadium wniesione w jednej z form, o których mowa w pkt od 4 ppkt 2) - 4 ppkt 4) należy złożyć w oryginale w postaci elektronicznej na zasadach określonych w rozdziale X SWZ z zastrzeżeniem, iż dokument musi być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do jego wystawienia ze strony Gwaranta (wystawcy gwarancji/ poręczenia).9. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowejw ich treści winien znajdować się zapis o tym, że jest ona nieodwołalna, bezwarunkowaod ewentualnych zastrzeżeń Wykonawcy. Zamawiającemu powinno przysługiwać prawo dochodzenia należności zabezpieczonych gwarancją bezpośrednio od wystawcy gwarancji. Niedopuszczalne są zapisy uzależniające zapłatę przez gwaranta sumy gwarancyjnej od wcześniejszego żądania zapłaty należności od Wykonawcy.Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą.10. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie w sposób nieprawidłowy, nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą, złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp – zostanie odrzucona.11. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.12. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej;Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe do należytego wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) dla Zadania 1: Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie należycie co najmniej 2 roboty budowlane o podobnym charakterze (2 odrębne kontrakty) obejmujące swoim zakresem budowy, przebudowy, rozbudowy i remonty lub adaptacje o wartości nie niższej niż 400 000,00 zł każda oraz załączy dowody określające czy roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.b) dla Zadania 2: Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie należycie co najmniej 2 roboty budowlane o podobnym charakterze (2 odrębne kontrakty) obejmujące swoim zakresem budowę, przebudowę, rozbudowę lub remont dachu wraz z obróbkami o wartości brutto nie niższej niż 60 000,00 zł, oraz załączy dowody określające czy roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZUwaga: Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości kilku realizacji o mniejszej wartości w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie danego zadania.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższe warunki musi spełnić w całości jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości kilku realizacji o mniejszej wartości w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie danego zadania.c) kierowanie robotami kierownika budowy.Zamawiający, określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach