Przetargi.pl
Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Uniechów Gmina Debrzno

Urząd Miasta i Gminy w Debrznie ogłasza przetarg

  • Adres: 77-310 Debrzno, ul. Traugutta 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8335366 , fax. 059 8335351
  • Data zamieszczenia: 2009-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Debrznie
    ul. Traugutta 2 2
    77-310 Debrzno, woj. pomorskie
    tel. 059 8335366, fax. 059 8335351
    REGON: 00053021200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debrzno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Uniechów Gmina Debrzno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Uniechów, gmina Debrzno Zakres prac obejmuje w szczególności: 1)roboty związane z demontażem starego sufitu i montażem nowego sufitu, itd.). 2)roboty malarskie i betoniarskie); 3)roboty sanitarne (m.in. wykonanie instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, c.o., itd.); 4)roboty elektryczne (wykonanie nowej instalacji elektrycznej, montaż opraw, montaż łączników podtynkowych i natynkowych), wykonanie instalacji odgromowej; 5)roboty zewnętrzne (m.in. termomodernizacja elewacji,jitd.) Szczegółowy zakres prac zawierają przedmiary robót i projekty budowlane oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Przed złożeniem oferty wskazana jest wizja lokalna na obiekcie. Do obowiązków oferenta należy : Poniesienie kosztów zaplecza budowy, kosztów zużycia energii elektrycznej i wody. Udostępniony przedmiar robót służy jako materiał do wyceny ryczałtowej. Do obowiązku oferenta należy ponowne sprawdzenie przedmiaru robót i dokonanie wyceny kosztów robót nie uwzględnionych w załączonych do SWIZ przedmiarach robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp). 2.Spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 w/w ustawy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: w ciągu ostatnich 5 lat zrealizowali co najmniej 1 zamówienie publiczne o wartości minimum 250.000,00 zł, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3.Przedłożą dokumenty i oświadczenia określone w rozdziale VI niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta winna zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: 1.Wypełniony formularz oferty przetargowej - Załącznik Nr 1. 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 - Załącznik nr 2. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy prowadzący działalność w ramach spółki cywilnej proszeni są o dołączenie do oferty umowy spółki. 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (wymagane wykonanie co najmniej 1 zamówienia o wartości minimum 250.000,00 zł) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 3. 6.Wykaz części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom - wg załącznika nr 4. 7.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku gdy polisa została wystawiona na kwotę niższą niż oferowana przez wykonawcę wartość za jaką wykona zamówienie publiczne - oświadczenie, w którym wykonawca zobowiązuje się w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą do podniesienia wartości dotychczasowego ubezpieczenia do wartości zamówienia publicznego. 8.Parafowany projekt umowy. 9.Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.debrzno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach