Przetargi.pl
Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Białowola

Urząd Gminy Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Peowiaków 92
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2014-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zamość
    ul. Peowiaków 92 92
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    REGON: 00054068200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugzamosc.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Białowola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia CZĘŚĆ OPISOWA 1. Cel i zakres opracowania : Celem niniejszego opracowania jest remont budynku świetlicy wiejskiej położonej na działce o nr.ewin. 921 w miejscowości Białowola 16a Gmina Zamość 2. Zakres opracowania obejmuje wykonanie: -docieplenie ścian zewnętrznych styropianem fasadowym gr.10 cm. metodą lekko-mokrą -docieplenie ścian fundamentu styropianem F100 Typ EPS 100 gr. 8 cm . - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej ścian fundamentów. -rozbiórka ołacenia dachu -rozbiórka obróbek blacharskich, podokienników okiennych, rynien i rur spustowych -rozbiórka opaski betonowej -wykonanie opaski z kostki betonowej odwadniającej wokół budynku -wykonanie zadaszenia wejścia do budynku -pokrycie dachu blachą powlekaną na rąbek stojący. -montaż obróbek blacharskich i parapetów okiennych z blachy powlekanej -montaż rynien i rur spustowych z PCV -wzmocnienie krokwi dachowych - ogrodzenie terenu wraz z bramami wjazdowymi. -roboty remontowe wewnątrz -sufit podwieszany 3. Stan istniejący budynku Na działce nr.921 w miejscowości Białowola znajduje się budynek świetlicy wiejskiej piętrowy częściowo podpiwniczony w technologii tradycyjnej z bloczków gazobetonowych i pustaków wapienno-piaskowych ze stropem na belkach stalowych. W części podpiwniczonej znajduje się chłodnia oraz sanitariaty. Więźba dachowa drewniana w dobrym stanie wymaga jedynie konserwacji środkami owadobójczymi i ogniochronnymi , dach dwuspadowy kryty blachą, tynki zewnętrzne - brak , tynki wewnętrzne cementowo-wapienne oraz okładziny ścian z płytek glazurowanych w części socjalnej. Posadzki wykonane z płytek terakotowych wraz z cokolikiem. Stolarka drzwiowa typowa w dobrym stanie. Stolarka okienna nowa z PCV. Drzwi wejściowe główne z ciepłego aluminium. Budynek wyposażony jest w instalację elektryczną , gazową , kanalizacyjną z odprowadzaniem ścieków sanitarnych do szczelnego bezodpływowego zbiornika oraz wodociągową. Wokół budynku wykonana jest betonowa opaska odwadniająca która wymaga remontu lub całkowitej wymiany. Ogólny stan techniczny budynku jest dobry i w pełni przydatny celom jakim ma służyć. 4. Zestawienie powierzchni i kubatury powierzchnia zabudowy - 349,78 m2 powierzchnia użytkowa - 569,08 m2 kubatura - 2954,94 m3 szerokość budynku - 11,06 m długość budynku - 32,24 m 5. Opis techniczny robót Ściany zewnętrzne budynku docieplić styropianem fasadowym gr.10 cm metodą lekko- mokrą z wyprawą tynkiem silikatowo-silkonowym - baranek 1,5 mm.[kolor do uzgodnienia z użytkownikiem] Ościeża okienne i drzwiowe należy ocieplić styropianem gr. 2 cm z osłoną tynkiem jw. Przed ociepleniem ścian fundamentowych należy je odsłonić od strony zewnętrznej budynku do głębokości nie większej od poziomu posadowienia ław i pozostawić do osuszenia , następnie wykonać izolację pionową przeciwwilgociową 2x powłoka hydroizolacyjna i ocieplić styropianem F 100 Typ EPS 100 gr. 8 cm oraz wykonać wyprawę tynkarską z wtopioną siatką z włókna szklanego i folią ochronną. Prace przy odsłanianiu i izolowaniu fundamentów prowadzić etapowo w okresie suchym nie dopuszczając do zawilgocenia gruntu w wykopie wodami opadowymi. Zasypywanie wykopu prowadzić warstwami z mechanicznym zagęszczeniem piaskiem Na wcześniej ocieplonym cokole zewnętrznym budynku wykonać wyprawę tynkarską cienkowarstwową z zastosowaniem siatki z włókna szklanego. Całość obłożyć dekoracyjnym tynkiem mozaikowym. Przewiduje się obustronne wzmocnienie istniejących krokwi polegające na przykręceniu śrubami M-10 tarcicy iglastej obrzynanej suchej o przekroju 3,6x16 cm. oraz wymianę deskowania dachu z tarcicy iglastej obrzynanej suchej gr.25 mm.- klasa drewna K-27 . Projektuje się wykonanie nowej opaski o szerokości 80 cm. z kostki betonowej gr.6 cm z obrzeżem chodnikowym na zagęszczonym cementem podłożu gr.15 cm i zagęszczonej podsypce piaskowej gr.30 cm. Projektuje się wymianę starych rynien i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej w budynku istniejącym na rynny fi 125 mm i rury spustowe fi 100 mm z PCV w systemie, oraz montaż nowych rynien fi 125 mm i rur spustowych fi 100 mm z PCV w systemie na daszku nad wejściem do budynku. Odprowadzenie wód opadowych z połaci dachowych powierzchniowe na teren własnej posesji. Projektuje się pokrycie dachu budynku na wcześniej wykonanym ruszcie z impregnowanych łat blachą powlekana na rąbek stojący w kolorze RAL 8017 wraz z obróbkami blacharskimi. Przed zamontowaniem obróbek blacharskich komina wywiewek oraz gąsiorów należy wcześniej zamontować uszczelniającą taśmę dekarską Pod pokrycie dachowe należy zamontować folię dachową Parapety okienne wykonane z blachy powlekanej płaskiej w kolorze RAL 8017 montować po zakończeniu ocieplenia ścian Parapety muszą wystawać min 4 cm. poza lico ocieplonej ściany. . Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonania inwentaryzacji powykonawczej 4 egz.koszt powinien być wliczony w ogólną wartość zamówienia i nie podlega odrębnej zapłacie. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych do wskazanych pod warunkiem posiadania przez te materiały i produkty nie gorszych parametrów technicznych, charakteryzujących wskazany produkt stanowiący o ich przydatności, charakterze, wytrzymałości. Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy. Podwykonawstwo Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (wypełnienie Formularza Oferty - załącznik nr 1 do siwz), lub podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy pzp. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przepisy art. 36a, 36b, 143 b i 143 c stosuje się odpowiednio. Do zawarcia przez podwykonawcę umowy z dalszym podwykonawcą jest wymagana zgoda zamawiającego i wykonawcy. Wymagania zawarte w poprzednim punkcie stosuje się odpowiednio. Szczegóły i konsekwencje zawarto w art. 647 k.c.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy Zamawiający wymaga złożenia zabezpieczenia należytego wykonania ummowy Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Jeżeli Wykonawca jest jednocześnie gwarantem zabezpieczenie służy także pokryciu roszczeń z tytułu gwarancji jakości i rękojmi za wady. Wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 10% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie ( z podatkiem VAT ), wybrany Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy, ale przed jej podpisaniem. Forma zabezpieczenia należytego wykonania umowy Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu (przelew na rachunek bankowy zamawiającego): 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3/ gwarancjach bankowych 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r. nr 42,poz 275 ). Zabezpieczenie wnoszone w formie pieniężnej Wykonawca wpłaci przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 85 2030 0045 1110 0000 0230 3780 Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. ZNWU będzie wymagalne w wysokości 10% ceny całkowitej z VAT podanej w ofercie. Zapłata kwoty stanowiącej zabezpieczenie wykonania umowy nastąpi bezspornie po otrzymaniu od Zamawiającego pierwszego wezwania na piśmie. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może wybrać najkorzystniejsza ofertę spośród pozostałych ofert stosownie do treści art. 94 ust. 3 ustawy Pzp, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy Pzp. Do zmiany formy zabezpieczenia umowy w trakcie realizacji umowy stosuje się art. 149 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający w terminie trzech dni roboczych od otrzymania stosownego dokumentu (gwarancji, poręczenia) ma prawo zgłosić do niego zastrzeżenia lub potwierdzić przyjęcie dokumentu bez zastrzeżeń. Wykonawca winien wnieść Zamawiającemu stosowny dokument w terminie umożliwiającym Zamawiającemu wykonanie tego prawa. Nie zgłoszenie zastrzeżeń w terminie trzech dni roboczych od otrzymania dokumentu uważane będzie za przyjecie dokumentu bez zastrzeżeń. Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy Zamawiający zwróci 70% wysokości zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane - roboty będące przedmiotem zamówienia . Zamawiający pozostawi na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady kwotę wynoszącą 30% wysokości zabezpieczenia. Kwota, o której mowa w pkt. 15 jest zwracana nie później niż w 15 dni po upływie okresu rękojmi za wady.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugzamosc.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach