Gmina Korytnica ogłasza przetarg
- Adres: 07-120 Korytnica, ul. Małkowskiego 20
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 6612284 , fax. 025 6612260
- Data zamieszczenia: 2009-07-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Korytnica
ul. Małkowskiego 20 20
07-120 Korytnica, woj. mazowieckie
tel. 025 6612284, fax. 025 6612260
REGON: 00053641000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: korytnicagw.e-bip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont świetlicy wiejskiej w Korytnicy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Demontaż starej stolarki okiennej i drzwiowej. Rozebranie schodów wejścia głównego. Rozebranie obicia ścian ze ścian i podsufitek oraz posadzek wraz z podkładami na parterze. Rozebranie sceny drewnianej. Rozebranie podsufitek podrynowych. Wybranie ziemi o grubości 20 cm. Ściany po wyrównaniu i oczyszczeniu ocieplić styropianem metodą lekką mokrą. Zamontowanie nowych rynien i rur spustowych z PCV. Zamurowanie dwóch otworów okiennych wewnętrznych. Wykonanie nowych ścian działowych i ich otynkowanie. Zamontowanie nowej stolarki okiennej i drzwiowej oraz parapetów zewnętrznych i wewnętrznych. Wykonanie podsufitek z paroizolacją i ich malowanie. Ocieplenie stropu. Wykonanie nowych posadzek wraz z podkładami. Gipsowanie ścian wewnętrznych. Obłożenie ścian glazurą w ustępach do wysokości 200 cm. Malowanie ścian. Odkopanie fundamentów na głębokość 100 cm w gruncie suchym kat. III z zasypaniem wykopu ziemią z ukopu. Wykonanie opaski z kostki betonowej na podłożu z piasku przy budynku. Wymiana instalacji elektrycznej. Remont sanitariatów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, 2.przy wykonywanych pracach zatrudniają pracowników technicznych budowy posiadających niezbędne uprawnienia do wykonania prac określonych w dokumentacji technicznej wymaganych przepisami ustawy Prawo Budowlane. 3.dysponują jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do wykonania prac określonych w dokumentacji projektowej 4. udokumentują, że w swojej działalności w ciągu ostatnich 5 latach wykonali roboty odpowiadające charakterowi zamówienia oraz o porównywalnej wartości, 5. posiadają potencjał finansowy pozwalający na realizację zamówienia zgodnie z harmonogramem robót przy założeniu iż zapłata za faktycznie wykonany zakres dokonana będzie w przedziałach kwartalnych w terminie 21 dni po zakończeniu okresu rozliczeniowego , po wykonaniu i odebraniu zakresu robót przewidzianych w harmonogramie do wykonania. 6.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.07.223.1655-j.t. z późń. zm .). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi dostarczyć: 1/Aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem (w przypadku wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy dodatkowo dołączyć umowę spółki), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/Wykaz osób uprawnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy, 3/Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w artykule 22 ust.1 ( na formularzu ofertowym) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.07.223.1655-j.t. z późń. zm .). 4/Aktualne ( tj. od daty wystawienia zaświadczenia do daty składania oferty nie może upłynąć termin dłuższy niż 3 miesiące) zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, 5/Aktualne (jw.) zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, 6/Wykaz wszystkich zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat odpowiadających charakterowi zamówienia oraz o porównywalnej wartości, potwierdzonych referencjami poprzednio zamawiających , potwierdzającymi iż zamówienia podane w wykazie zostały wykonane z należytą starannością ( wg załączonej tabeli), 7/Dane dotyczące podwykonawców i zakres prac przewidzianych im do przekazania (nazwa i adres podwykonawcy, zakres prac przewidywanych do powierzenia, wartość robót), 8/Wykaz pracowników zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu (załączyć uprawnienia) - wg załączonej tabeli, 9/Oświadczenie zawierające nazwisko i imię kierownika budowy oraz kserokopię posiadanych przez niego uprawnień w branży odpowiadającej przedmiotowi przetargu i kserokopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, 10/Wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia ( rodzaj sprzętu, rok budowy, parametry techniczne, ilość sztuk, stan własności - wg załączonej tabeli),. 11/Informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 12/Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: korytnicagw.e-bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja budynku komunalnego przy ul. Pałacowej 1 m. 1 w Żelechowie
Dodano: 2016-06-24 - Modernizacja budynku komunalnego przy ul. Pałacowej 1 m. 1 w Żelechowie
Dodano: 2016-06-06 - Wykonanie rozbudowy terenu rekreacyjnego Truskawkowe Pole przy ul. Echa Leśne w Warszawie
Dodano: 2016-04-15 - Zaprojektowanie i wykonanie Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z budową 4 przepompowni: Zadanie 1 przepompownia P 1 wraz z siecią kanalizacji sanitarnej Zadanie 2 przepompownia P 2 wraz z siecią kanalizacji sanitarnej Zadanie 3 przepompownia P 3 wraz z siecią kanalizacji sanitarnej Zadanie 4 przepompownia P4 wraz z siecią kanalizacji sanitarnej Zadanie 5 sieć kanalizacji sanitarnej ul. Rataja Zadanie 6 Modernizacja 6 przepompowni
Dodano: 2015-01-13 - Montaż 3 Kontenerowych Magazynów Materiałów Wybuchowych na terenie kompleksu wojskowego w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Leśnej.
Dodano: 2014-09-24 - Budowa Oranżerii z funkcją konferencyjno - kulturalną na terenie Zabytkowego Zespołu Pałacowo - Parkowego Muzeum Romantyzmu w Opinogórze realizowana w ramach Projektu pn.: Zwiększenie atrakcyjności turystycznej Północnego Mazowsza - Budowa Oranżerii z funkcją konferencyjno - kulturalną na terenie Zabytkowego Zespołu Pałacowo - Parkowego Muzeum Romantyzmu w Opinogórze - Etap II w ramach RPO WM 2007-2013 Priorytet VI działanie 6.2
Dodano: 2013-07-12 - Przebudowa układu zasilania w obiekcie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala Specjalistycznego MSW w Otwocku
Dodano: 2012-09-25 - Termomodernizacja budynku Krytej Pływalni DELFIN w Kozienicach
Dodano: 2012-03-07 - BUDOWĘ ŚWIETLICY WIEJSKIEJ WE WSI STARE GUMINO Z ZAPLECZEM DLA JEDNOSTKI OSP GUMINO
Dodano: 2009-05-06