Przetargi.pl
Remont świetlicy wiejskiej w Korytnicy.

Gmina Korytnica ogłasza przetarg

  • Adres: 07-120 Korytnica, ul. Małkowskiego 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6612284 , fax. 025 6612260
  • Data zamieszczenia: 2009-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Korytnica
    ul. Małkowskiego 20 20
    07-120 Korytnica, woj. mazowieckie
    tel. 025 6612284, fax. 025 6612260
    REGON: 00053641000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: korytnicagw.e-bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont świetlicy wiejskiej w Korytnicy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Demontaż starej stolarki okiennej i drzwiowej. Rozebranie schodów wejścia głównego. Rozebranie obicia ścian ze ścian i podsufitek oraz posadzek wraz z podkładami na parterze. Rozebranie sceny drewnianej. Rozebranie podsufitek podrynowych. Wybranie ziemi o grubości 20 cm. Ściany po wyrównaniu i oczyszczeniu ocieplić styropianem metodą lekką mokrą. Zamontowanie nowych rynien i rur spustowych z PCV. Zamurowanie dwóch otworów okiennych wewnętrznych. Wykonanie nowych ścian działowych i ich otynkowanie. Zamontowanie nowej stolarki okiennej i drzwiowej oraz parapetów zewnętrznych i wewnętrznych. Wykonanie podsufitek z paroizolacją i ich malowanie. Ocieplenie stropu. Wykonanie nowych posadzek wraz z podkładami. Gipsowanie ścian wewnętrznych. Obłożenie ścian glazurą w ustępach do wysokości 200 cm. Malowanie ścian. Odkopanie fundamentów na głębokość 100 cm w gruncie suchym kat. III z zasypaniem wykopu ziemią z ukopu. Wykonanie opaski z kostki betonowej na podłożu z piasku przy budynku. Wymiana instalacji elektrycznej. Remont sanitariatów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, 2.przy wykonywanych pracach zatrudniają pracowników technicznych budowy posiadających niezbędne uprawnienia do wykonania prac określonych w dokumentacji technicznej wymaganych przepisami ustawy Prawo Budowlane. 3.dysponują jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do wykonania prac określonych w dokumentacji projektowej 4. udokumentują, że w swojej działalności w ciągu ostatnich 5 latach wykonali roboty odpowiadające charakterowi zamówienia oraz o porównywalnej wartości, 5. posiadają potencjał finansowy pozwalający na realizację zamówienia zgodnie z harmonogramem robót przy założeniu iż zapłata za faktycznie wykonany zakres dokonana będzie w przedziałach kwartalnych w terminie 21 dni po zakończeniu okresu rozliczeniowego , po wykonaniu i odebraniu zakresu robót przewidzianych w harmonogramie do wykonania. 6.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.07.223.1655-j.t. z późń. zm .). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi dostarczyć: 1/Aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem (w przypadku wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy dodatkowo dołączyć umowę spółki), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/Wykaz osób uprawnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy, 3/Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w artykule 22 ust.1 ( na formularzu ofertowym) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.07.223.1655-j.t. z późń. zm .). 4/Aktualne ( tj. od daty wystawienia zaświadczenia do daty składania oferty nie może upłynąć termin dłuższy niż 3 miesiące) zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, 5/Aktualne (jw.) zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, 6/Wykaz wszystkich zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat odpowiadających charakterowi zamówienia oraz o porównywalnej wartości, potwierdzonych referencjami poprzednio zamawiających , potwierdzającymi iż zamówienia podane w wykazie zostały wykonane z należytą starannością ( wg załączonej tabeli), 7/Dane dotyczące podwykonawców i zakres prac przewidzianych im do przekazania (nazwa i adres podwykonawcy, zakres prac przewidywanych do powierzenia, wartość robót), 8/Wykaz pracowników zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu (załączyć uprawnienia) - wg załączonej tabeli, 9/Oświadczenie zawierające nazwisko i imię kierownika budowy oraz kserokopię posiadanych przez niego uprawnień w branży odpowiadającej przedmiotowi przetargu i kserokopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, 10/Wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia ( rodzaj sprzętu, rok budowy, parametry techniczne, ilość sztuk, stan własności - wg załączonej tabeli),. 11/Informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 12/Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: korytnicagw.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach