Gmina Dzierzążnia ogłasza przetarg
- Adres: 09-164 Dzierzążnia, 28
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 023 6615904 lub 02 , fax. 023 6615902
- Data zamieszczenia: 2009-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dzierzążnia
28 28
09-164 Dzierzążnia, woj. mazowieckie
tel. 023 6615904 lub 02, fax. 023 6615902
REGON: 00053903500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugdzierzaznia.bip.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWĘ ŚWIETLICY WIEJSKIEJ WE WSI STARE GUMINO Z ZAPLECZEM DLA JEDNOSTKI OSP GUMINO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest w y k o n a n i e budowy budynku świetlicy wiejskiej we wsi Stare Gumino z zapleczem dla jednostki OSP GUMINO. Przebudowa obejmuje wykonanie następujących robót: - roboty przygotowawcze i ziemne, - fundamenty i - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5000,00PLN (słownie:pięć tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; udokumentują, że w okresie ostatnich 5 lat Wykonawca zrealizował co najmniej 2 roboty ( wykazać maksymalnie 5) o podobnym charakterze i złożoności jak przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania z potwierdzeniem należytego ich wykonania. Przez robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia należy rozumieć robotę o wartości co najmniej 200 000,00 PLN, ? wykażą osobowy personel z kierownikiem budowy, który musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami z zakresu budownictwa (potwierdzone kopią uprawnień i zaświadczeniem o przynależności do Izby) oraz dysponować co najmniej 3-letnim doświadczeniem z zakresu robót o równoważnym charakterze i wielkości, ? dysponują niezbędnym sprzętem do realizacji zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, ? posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000,00 PLN, ? wykażą na podstawie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 PLN a informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 Pzp). Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach . Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki Wykonawca spełnił. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz dla uznania poprawności OFERTA (formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ) oprócz OŚWIADCZENIA Wykonawcy ( załącznik nr 3 do SIWZ), o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych , Zamawiający żąda następujących dokumentów; A. Dokumenty potwierdzające wymogi formalne: 1). Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz. 605 z póź.zm.), - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej jak 6 miesięcy przed terminem składania ofert. - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 Pzp ( zał. nr 3 do SIWZ). B. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1). Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( na załączonym formularzu załącznika nr 4 lub na druku opracowanym przez Wykonawcę z zawartymi danymi), oraz kserokopie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej plus zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzających przynależność do izby na dzień składania ofert. 2). Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie wraz z pełnomocnictwem zgodnie z art. 23 ustawy Pzp - Uwaga! Wymagana tylko w przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów. 3). Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( lub podobne), z podaniem ich wartości (minimalnej 200 000,00 PLN) oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (na załączonym formularzu załącznika nr 5 lub na druku opracowanym przez Wykonawcę z zawartymi danymi jak w formularzu) oraz maksymalnie 5 referencji lub rekomendacji, listów polecających, protokółów odbioru lub innych dokumentów, z których treści wynika, że roboty budowlane zostały wykonane należycie . 4). Wykaz niezbędnego do wykonania sprzętu, narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca i przewidzianych do realizacji zamówienia (na załączonym formularzu załącznika nr 6). Wykaz może być opracowany na innym druku z większą ilością sprzętu . 5). Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 6). Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony o odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności C). Inne dokumenty: a) zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 7 do SIWZ, b) wypełniony kosztorys ofertowy (część budowlana, elektryczna i sanitarna) - załącznik nr 2 do SIWZ, c) kserokopia dokumentu wadialnego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugdzierzaznia.bip.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja budynku komunalnego przy ul. Pałacowej 1 m. 1 w Żelechowie
Dodano: 2016-06-24 - Modernizacja budynku komunalnego przy ul. Pałacowej 1 m. 1 w Żelechowie
Dodano: 2016-06-06 - Wykonanie rozbudowy terenu rekreacyjnego Truskawkowe Pole przy ul. Echa Leśne w Warszawie
Dodano: 2016-04-15 - Zaprojektowanie i wykonanie Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z budową 4 przepompowni: Zadanie 1 przepompownia P 1 wraz z siecią kanalizacji sanitarnej Zadanie 2 przepompownia P 2 wraz z siecią kanalizacji sanitarnej Zadanie 3 przepompownia P 3 wraz z siecią kanalizacji sanitarnej Zadanie 4 przepompownia P4 wraz z siecią kanalizacji sanitarnej Zadanie 5 sieć kanalizacji sanitarnej ul. Rataja Zadanie 6 Modernizacja 6 przepompowni
Dodano: 2015-01-13 - Montaż 3 Kontenerowych Magazynów Materiałów Wybuchowych na terenie kompleksu wojskowego w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Leśnej.
Dodano: 2014-09-24 - Budowa Oranżerii z funkcją konferencyjno - kulturalną na terenie Zabytkowego Zespołu Pałacowo - Parkowego Muzeum Romantyzmu w Opinogórze realizowana w ramach Projektu pn.: Zwiększenie atrakcyjności turystycznej Północnego Mazowsza - Budowa Oranżerii z funkcją konferencyjno - kulturalną na terenie Zabytkowego Zespołu Pałacowo - Parkowego Muzeum Romantyzmu w Opinogórze - Etap II w ramach RPO WM 2007-2013 Priorytet VI działanie 6.2
Dodano: 2013-07-12 - Przebudowa układu zasilania w obiekcie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala Specjalistycznego MSW w Otwocku
Dodano: 2012-09-25 - Termomodernizacja budynku Krytej Pływalni DELFIN w Kozienicach
Dodano: 2012-03-07 - Remont świetlicy wiejskiej w Korytnicy.
Dodano: 2009-07-02