Urząd Miejski w Maszewie ogłasza przetarg
- Adres: 72-130 Maszewo, Plac Wolności 2
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4187843, 4187567 , fax. 091 4187506
- Data zamieszczenia: 2009-10-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Maszewie
Plac Wolności 2 2
72-130 Maszewo, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4187843, 4187567, fax. 091 4187506
REGON: 00052972300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.maszewo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont świetlicy wiejskiej w Jenikowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont wiejskiej świetlicy w Janikowie, zgodnie z dokumentacją projektową. Budynek świetlicy, jednokondygnacyjny, został wykonany w technologii tradycyjnej murowanej, z dachem głównym dwuspadowym i bocznym jednospadowym, krytym papą; powierzchnia zabudowy - 204,93 m2, kubatura - 646,01 m3. Zakres robót: 1) roboty rozbiórkowe, w tym: wyburzenie istniejących ścian działowych, wykucie ościeżnic drzwiowych, rozebranie posadzek, skucie tynków, 2) naprawa dachu - pokrycie papą termozgrzewalną i blachami trapezowymi, impregnacja ognioochronna, wymiana rynien, murów ogniowych, gzymsów i krawędzi balkonowych, 3) wykonanie ścianek działowych z płyt kartonowo-gipsowych oraz sufitów podwieszanych dwuwarstwowych na ruszcie metalowym, 4) wymiana okien, drzwi balkonowych, drzwi zewnętrznych, 5) izolacja posadzek i położenie glazury, 6) malowanie ścian i sufitów 7) docieplenie ścian zewnętrznych styropianem, położenie tynku strukturalnego, malowanie elewacji, licowanie płytkami klin kierowanymi, 8) budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych, położenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, 9) wykonanie wewnętrznych instalacji: elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, odgromowej. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia 3-letniej rękojmi za wady i 3-letniej gwarancji jakości, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru Robót (STWiORB) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2.000,00 zł - szczegółowe informacje nt. obowiązku wniesienia wadium zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia (rozdział 12)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. 20.10.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na remoncie lub przebudowie budynku o wartości co najmniej 150.000,00 zł każda; b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej; instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania; instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe (lub zdolność kredytową) w wysokości co najmniej 100.000,00 zł (sto tysięcy zł), 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i pełnomocnictw lub, którzy złożyli dokumenty lub pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: 1)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 2)wykaz osób posiadających wymagane uprawnienia budowlane z załączonymi zaświadczeniami wydanymi przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis na listę jej członków; 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Ponadto w ofercie należy złożyć: 5.Formularz ofertowy. 6.Kosztorys ofertowy. Zamawiający nie narzuca sposobu opracowania kosztorysu ofertowego, podstaw wyceny i norm. Kosztorys ofertowy ma obejmować kompletny zakres wykonania przedmiotu zamówienia. 7.Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.maszewo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Docieplenie elewacji południowo-wschodniej z wymianą obróbek blacharskich budynku przy ul. Rybackiej 5 w Kołobrzegu
Dodano: 2016-07-27 - Docieplenie elewacji południowo-wschodniej z wymianą obróbek blacharskich budynku przy ul. Rybackiej 1 oraz ściany szczytowej budynku przy ul. Rybackiej 3 w Kołobrzegu.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu pomieszczeń sanitarnych, instalacji sanitarnych i OAZ w budynku nr 1 zlokalizowanym przy ul. Narutowicza 10A w Szczecinie
Dodano: 2016-06-20 - Remontu budynku nr 4, zlokalizowanego w Szczecinie (Podjuchy) przy ul. Metalowej 52
Dodano: 2016-06-03 - Remontu pomieszczeń piwnicznych połączonego z przystosowaniem pomieszczeń na potrzeby szkoleniowe JW. 4340 - budynek nr 18, ul. Narutowicza 10A Szczecin.
Dodano: 2016-05-10 - Remontu budynku nr 30, al. Wojska Polskiego 250, 70-904 Szczecin
Dodano: 2016-04-21 - Remont I i II kondygnacji budynku koszarowego nr 4, ul. Metalowa 39 Szczecin (Podjuchy)
Dodano: 2016-02-16 - Remont instalacji c.o., elektrycznej oraz pomieszczeń w budynku nr 8, JW. 4340 Szczecin ul. Narutowicza 10 a
Dodano: 2015-08-19 - Remont budynków zaplecza Nadleśnictwa Świdwin
Dodano: 2015-07-22 - Modernizacja budynku zaplecza Stadionu Miejskiego w Resku Etap II - elewacja i stolarka
Dodano: 2015-07-16