Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń przy sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej w Rożnowie Nowogardzkim wraz z budową podjazdu dla osób niepełnosprawnych

Urząd Miejski w Maszewie ogłasza przetarg

  • Adres: 72-130 Maszewo, Plac Wolności 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4187843, 4187567 , fax. 091 4187506
  • Data zamieszczenia: 2009-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Maszewie
    Plac Wolności 2 2
    72-130 Maszewo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4187843, 4187567, fax. 091 4187506
    REGON: 00052972300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.maszewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń przy sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej w Rożnowie Nowogardzkim wraz z budową podjazdu dla osób niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń przy sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej w Rożnowie Nowogardzkim (teren działki oznaczonej geodezyjnie nr 218/2) wraz z budową podjazdu dla osób niepełnosprawnych, zgodnie z dokumentacją projektową. Budynek przeznaczony do przebudowy, jednokondygnacyjny, wybudowany został w połowie XX wieku, w technologii tradycyjnej, murowanej, jest przykryty dachem płaski jednospadowym pokrytym papą. Całość zabudowy (411 m2) składa się z sali gimnastycznej i dobudowanej do niej części parterowej z pomieszczeniami magazynowymi, biblioteką, ubikacjami, kotłownią i pomieszczeniem technicznym TP S.A. Celem przebudowa dobudowanych do sali gimnastycznej pomieszczeń jest ich modernizacja i dostosowanie pod względem dostępności dla osób niepełnosprawnych a także wykonanie instalacji: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania i elektrycznej. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również wykonanie nowego układu komunikacyjnego na terenie działki nr 218/2 o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, składającego się z 5 miejsc postojowych dla samochodów osobowych oraz 1 miejsca dla osób niepełnosprawnych, chodników i podjazdów z wykorzystaniem istniejących zjazdów Zakres robót: 1) roboty rozbiórkowe, w tym: wyburzenie istniejących ścianek, wykucie otworów okiennych i drzwiowych, rozebranie posadzek, 2) naprawa dachu papą termozgrzewalną, wymiana rynien, murów ogniowych, gzymsów i krawędzi balkonowych, 3) wykonanie ścianek działowych z płyt kartonowo-gipsowych, 4) wymiana okien, drzwi balkonowych, drzwi zewnętrznych, 5) izolacja posadzek i położenie glazury, 6) malowanie ścian i sufitów, 7) docieplenie ścian zewnętrznych styropianem, położenie tynku strukturalnego, malowanie elewacji, licowanie ścian płytkami klinkierowymi, 8) budowa podjazdu i podestu dla niepełnosprawnych z balustradą tarasową, 9) wykonanie nawierzchni parkingów z kostki brukowej betonowej. 9) wykonanie wewnętrznych instalacji: elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia 3-letniej rękojmi za wady i 3-letniej gwarancji jakości, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru Robót (STWiOR) 45.26.26.90-4, 45.32.10.00-3, 45.32.40.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.12.00-9, 45.26.19.20-9, 45.26.25.22-6, 45.42.10.00-4, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.23.32.00-1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2.000,00 zł - szczegółowe informacje dotyczace obowiazku wniesienia wadium sa zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a)wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. 20.10.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na remoncie lub przebudowie budynku o wartości co najmniej 150.000,00 zł każda; b)dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej; drogowej; instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania; instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe (lub zdolność kredytową) w wysokości co najmniej 100.000,00 zł (sto tysięcy zł), 4)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i pełnomocnictw lub, którzy złożyli dokumenty lub pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: 1)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 2)wykaz osób posiadających wymagane uprawnienia budowlane z załączonymi zaświadczeniami wydanymi przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis na listę jej członków; 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Ponadto w ofercie należy złożyć: 5.Formularz ofertowy. 6.Kosztorys ofertowy. Zamawiający nie narzuca sposobu opracowania kosztorysu ofertowego, podstaw wyceny i norm. Kosztorys ofertowy ma obejmować kompletny zakres wykonania przedmiotu zamówienia. 7.Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.maszewo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach