Przetargi.pl
Remont świetlicy wiejskiej w Gortatowie

Gmina Brodnica ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, Mazurska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 941 612 , fax. 564 941 640
  • Data zamieszczenia: 2020-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brodnica
    Mazurska 13
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 941 612, fax. 564 941 640
    REGON: 87111839400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brodnica.ug.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont świetlicy wiejskiej w Gortatowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres prac: 1) Branża ogólnobudowlana a) Docieplenie fundamentu poniżej gruntu płytami polistyrenu o grubości 10 cm po uprzednim rozebraniu istniejącej opaski, odkopaniu ścian i ich oczyszczeniu; po wykonaniu docieplenia ponownie obsypanie fundamentu oraz odtworzenie opaski. b) Docieplenie ścian zewnętrznych i fundamentu powyżej gruntu styropianem o grubości 14 cm po ich uprzednim wyrównaniu i oczyszczeniu. c) Ułożenie tynku mozaikowego żywicznego na cokole zewnętrznym w kolorystyce wskazanej przez zamawiającego. d) Wykonanie elewacji z wyprawy cienkowarstwowej z akrylowych tynków dekoracyjnych barwionych w masie o fakturze nakrapianej wg. barwy i wzoru wskazanego przez zamawiającego. e) Docieplenie stropodachu wełną mineralną o grubości co najmniej 25 cm wraz z ułożeniem folii paroprzepuszczalnej. f) Wymiana stolarki okiennej – okna PCV trzyszybowe, każde okno rozwieralno – uchylne; szczegółowe parametry zawiera dokumentacja projektowa. g) Wymiana drzwi wejściowych zewnętrznych oraz wewnętrznych – stolarka drzwiowa zewnętrzna i wewnętrzna dwuskrzydłowa z profili aluminiowych z podziałem i przeszkleniem, wyposażona w zamki na klucz patentowy oraz samozamykacze; stolarka drzwiowa wewnętrzna z drewna litego z przeszkleniami; szczegółowe parametry zawiera dokumentacja projektowa. h) Wymiana parapetów zewnętrznych (blacha powlekana o grubości co najmniej 0,55 w kolorze pokrycia dachu) i wewnętrznych (konglomerat w kolorystyce wskazanej przez zamawiającego). i) Wykonanie zadaszenia przed wejściem ze szkła akrylowego z konstrukcją ze stali nierdzewnej o szerokości co najmniej schodów i długości spocznika przez wejściem. j) Wymiana posadzek we wszystkich pomieszczeniach oprócz sali - rozbiórka istniejącej posadzki i warstw podposadzkowych oraz ułożenie nowej posadzki złożonej z następujących warstw: podkład piaskowy o grubości 20 cm, podkład z betonu o grubości 10 cm, styropian o grubości 8 cm, izolacja przeciwwilgociowa podwójna, szlichta cementowa o grubości 8 cm z zatopioną siatką z prętów fi 3 15x15 cm, płytki ceramiczne gresowe, antypoślizgowe (kolor do uzgodnienia z zamawiającym na etapie realizacji, szczegółowe parametry zawiera dokumentacja projektowa). k) Wymiana sufitu na sali na sufit podwieszany z płyt kasetonowych. l) Wykończenie ścian wewnętrznych i sufitów (poza sufitem podwieszanym) dwukrotną gładzią gipsową i dwukrotnym malowaniem; w pomieszczeniach sanitarnych i zapleczu kuchennym płytki do wysokości 200 cm, w hollu i pomieszczeniach gospodarczych tynk mozaikowy do wysokości 150 cm. 2) Branża sanitarna a) Wykonanie instalacji wody użytkowej. b) Montaż przyborów sanitarnych i armatury. c) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania zasilanej pompą ciepła. d) Uzupełnienie instalacji wentylacyjnej. e) Wykonanie pompy ciepła typu powietrze/woda o mocy grzewczej 14,7 kW. 3) Branża elektryczna a) Wymiana istniejących opraw oświetleniowych. b) Wykonanie oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego. c) Wykonanie instalacji zasilania pompy ciepła. d) Wymiana instalacji odgromowej. e) Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy nominalnej 9,76 kWp:montaż dwóch rzędów monokrystalicznych modułów fotowoltaicznych na konstrukcji wsporczej mocowanych do wiązarów dachowych, spełniających normy określone w dokumentacji projektowej, montaż instalacji elektrycznej wewnętrznej,montaż inwertera z układem diagnostyki oraz blokad i zabezpieczeń oraz podłączeniem do sieci internetowej,montaż i wyposażenie miejscowych rozdzielni elektrycznych AC i DC, montaż instalacji odgromowej, wykonanie podłączeń, instalacja połączeń wyrównawczych, zapewnienie ochrony od przepięć atmosferycznych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SIWZ – dokumentacja projektowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy, 00/100). 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r., poz. 299). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego w Banku Gospodarki Żywnościowej Nr 87203000451110000002022250 z adnotacją „Wadium na przetarg pn. „Remont świetlicy wiejskiej w Gortatowie”. 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego „wniesienia”. Przez „wniesienie” rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: a) odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, b) odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, c) zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszą. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową/ubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności, jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem wykluczenia Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać: 1)Wypełniony wzór formularza oferty 2) Kosztorys ofertowy 3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 3) W przypadku wykonawców polegających na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach