Gmina i Miasto Stawiszyn ogłasza przetarg
- Adres: 62-820 Stawiszyn, ul. Szosa Pleszewska 3
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7528079 , fax. 062 7528097
- Data zamieszczenia: 2013-02-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Stawiszyn
ul. Szosa Pleszewska 3 3
62-820 Stawiszyn, woj. wielkopolskie
tel. 062 7528079, fax. 062 7528097
REGON: 00052944000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.stawiszyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont świetlicy wiejskiej w budynku OSP wraz z wyposażeniem i budową placu zabaw w miejscowości Piątek Wielki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: remont świetlicy wiejskiej w budynku OSP wraz z wyposażeniem i budową placu zabaw w miejscowości Piątek Wielki obejmujący swoim zakresem: 1) 45410000-4 Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe 2) 45410000-4 Termomodernizacja ścian metodą lekką-mokrą: - Ocieplenie ścian warstwą styropianu grubości 12,00 cm - 192,472 m?, - 0cieplenie cokołów warstwą styropianu grubości 10,00 cm - 41,571 m?, - Ocieplenie ościeży warstwą styropianu grubości 2,00 cm - 12,777m?, - Wyprawa tynkarska ocieplonych ścian, - Malowanie elewacji. Zastosować jeden system docieplenia łącznie z wyprawą tynkarską. Szczegółowy zakres robót wynikający z technologii robót określony został w załączonym przedmiarze robót oraz projekcie budowlanym. 3) 4545000-6 Termomodernizacja dachu: - Ocieplenie stropodachu warstwą styropianu laminowanego grubości 12,00 cm - 276,44 m? - Pokrycie dachu papą termozgrzewalną, dwuwarstwowe - 276,44 m? , - Obróbki blacharskie (26,442 m?), rynny PCV(45,400 m) i rury spustowe (19,00 m), - Przemurowanie kominów. Szczegółowy zakres robót wynikający z technologii robót określony został w załączonym przedmiarze robót oraz projekcie budowlanym. 4) 4545000 - 6 Roboty remontowo budowlane wewnętrzne: - Przygotowanie podłoży i wykonanie tynków wewnętrznych(gładzi gipsowych) ścian -212,927 m? i sufitów - 141,46 m?. - Malowanie farbą emulsyjną - 327,787 m?, - Licowanie ścian płytkami - 43,56 m?, - Wykładzina posadzek z płytek - 37,33 m?, -Posadzki z wykładziny rulonowej - 111,734 m? - Wykonanie okładziny płytkami schodów zewnętrznych - 5,20 m?, - Roboty rozbiórkowe Szczegółowy zakres robót wynikający z technologii robót określony został w załączonym przedmiarze robót oraz projekcie budowlanym. 5) 45330000-9 Instalacja wodno-kanalizacyjna: -Roboty demontażowe, - Wykonanie rurociągów miedzianych, - Wykonanie rurociągów kanalizacyjnych z rur PCV, - Montaż kompletnych urządzeń sanitarnych (umywalki pojedyncze - 1 szt., ustępy - 2 szt., pisuar-1 szt.,zlewozmywak - 2 szt.podgrzewacz wody 150 l.-1 szt.,baterie umywalkowe - 4 szt.,wodomierz z węzłem - 1 szt.) Szczegółowy zakres robót wynikający z technologii robót określony został w załączonym przedmiarze robót oraz projekcie budowlanym. 6) 45420000 - 7 Instalacje elektryczne: - Wykonanie instalacji elektrycznej w tym tablicy elektrycznej, instalacji oświetleniowej wraz z oprawami, instalacji gniazd, wtykowych, instalacji alarmowej i sygnalizacyjnej, instalacja odgromowej. - Wykonanie projektu instalacji elektrycznej w tym tablica elektryczna, instalacja oświetleniowa wraz z oprawami, instalacja gniazd, wtykowych, instalacja alarmowa i sygnalizacyjna, instalacja odgromowa. Szczegółowy zakres robót wynikający z technologii robót określony został w załączonym przedmiarze robót i zatwierdzonym przez Inwestora projekcie instalacji opracowanym przez Wykonawcę. 7) Stolarka drzwiowa: - Wykucie z muru ościeżnic i obsadzenie nowych,montaż skrzydeł drzwiowych - szt 3,montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych - 5,00 m?, montaż drzwi stalowych-4,85 m?, montaż bramy garażowej - 8,06 m?. 8) Drogi, chodniki: Przygotowanie koryta pod wykonanie warstw odsączających, podsypki pod wykonanie nawierzchni placów i chodników z kostki betonowej gr.6,0 cm - 312,00 m?. 9) Wyposażenie: L.p. Nazwa produktu/towaru oraz ilość 1 Chłodziarka (Szafy chłodnicze przeszklone) - sztuk 2 ,00 2 Zamrażarka - sztuka 1,00 3 Kuchnia gazowa - sztuka 1,00 4 Piekarnik - sztuka 1,00 5 Okap - sztuka 1,00 6 Naczynia kuchenne (komplet obejmuje 5 garnków, 2 patelnie, 2 brytfanny nierdzewne z przykryciem) - kpl. 1,00 7 Stoły prostokątne - sztuk 20,00 8 Krzesła - sztuk 60,00 9. Meble kuchenne (komplet obejmuje basen nierdzewny 2-komorowy, 2 stoły robocze ze stali nierdzewnej, szafa magazynowa nierdzewna, regał nierdzewny) - kpl. 1,00 Zakup wyszczególnionego wyżej sprzętu wraz z jego montażem w uzgodnieniu z Zamawiającym. 10) Plac Zabaw: - wydzielenie i urządzenie placu zabaw: zestaw ALL AMERICAN, huśtawka łańcuchowa podwójna, huśtawka wagowo-osiowa podwójna, piaskownica, ogrodzenie z paneli stalowych do wys.1,20 m z furtką sze.1,00 m (wyposażenie musi spełniać normy bezpieczeństwa i posiadać certyfikaty jakości). Zakup i montaż zestawów wyszczególnionych wyżej. Montaż zestawów placu zabaw wg opracowanego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu zagospodarowania placu zabaw uwzględniającego przepisy w tym zakresie 3.2 Roboty budowlano - montażowe należy prowadzić zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami i przepisami BHP. Zamawiający wymaga by gwarancja jakości na urządzenia zabawowe i nawierzchnię bezpieczną wynosiła minimum 36 miesięcy licząc od dnia protokolarnego końcowego odbioru robót. Urządzenia zabawowe i nawierzchnie syntetyczne muszą spełniać wymogi norm PN-EN 1176:2009, PN-EN 1177:2009 oraz pozostałych norm dotyczących nawierzchni i wyposażenia placów zabaw. Wszystkie zastosowane materiały i wyroby muszą posiadać niezbędne atesty, aprobaty i deklaracje zgodności. Zamawiający będzie żądał: - Informację identyfikacyjną producenta (importera), - Dokumentację techniczną , w której wskazane będzie w jaki sposób sprzęt lub nawierzchnia zostały wyprodukowane( powinna być tam zawarta informacja o konstrukcji urządzenia, jego wymiarach, użytych materiałach, farbach i lakierach,) - Instrukcję o zalecanym sposobie montażu, - Instrukcję obsługi, włącznie z danymi na temat bezpiecznych odległości pomiędzy urządzeniami(najlepiej w formie graficznej) zasadach kontroli i konserwacji. - Certyfikaty lub inne dokumenty potwierdzające zgodność z normami. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia zawarty jest w załączonym obmiarze, stanowiącym załącznik do SIWZ. 3.3 Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45410000-4 Tynkowanie 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45222000-9 Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 3.4. Zaleca się Wykonawcy dokonania wizji lokalnej przyszłego terenu budowy i jego otoczenia celem zdobycia wszelkich danych i informacji niezbędnych do należytego wykonania zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny ofertowej. 3.5. Całość materiałów na wykonanie przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. Zadanie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 8.1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 179,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy sto siedemdziesiąt dziewięć 00/100). 8.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Pleszewie Oddział Stawiszyn nr 82 8407 0003 0500 0101 2000 0005. 8.4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w innych formach dopuszczonych przez Zamawiającego winno być złożone w kasie tutejszego urzędu. 8.5. Wykonawca, który nie wniesie wadium, będzie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenia zamówienia, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8.6. Zamawiający zwróci wadium wg zasad określonych w art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stawiszyn.pl (BIP)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie elewacji budynku Zespołu Szkół Nr 9 w Kaliszu (segment A)
Dodano: 2016-07-21 - Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Realizacja zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej - modernizacja sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 7 w Ostrowie Wielkopolskim.
Dodano: 2016-06-28 - wykonanie elewacji oraz izolacji przeciwwilgociowej budynku 1a przy ul. Bernardyńskiej 2 w Kościanie
Dodano: 2015-09-02 - Remont dachu budynku szkoły Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Koźminie Wlkp.
Dodano: 2015-08-03 - Naprawa i zabezpieczenie uszkodzonych fragmentów elewacji budynku Domu Pomocy Społecznej w Poznaniu przy ul. Bukowskiej 27/29.
Dodano: 2014-09-19 - Przetarg nieograniczony na roboty malarskie klatek schodowych budynków przy ulicach: K. S. Marciniaka 1-10, ul. Rejtana 117-121 w Lesznie wraz z naprawą tynków murków oporowych z ich odmalowaniem.
Dodano: 2014-09-05 - Remont elewacji auli oraz nawierzchni drogi ppoż. przy auli oraz nawierzchni bieżni i boiska szkolnego wraz z dostawą urządzeń rekreacyjnych na plac zabaw na terenie Zespołu Szkół Nr 6 przy ulicy Szczepankowo 74 w Poznaniu
Dodano: 2014-07-23 - Przetarg nieograniczony na roboty malarskie klatek schodowych budynków przy ulicach: Katowicka 11A-C, Folwarczna 31A-C, Folwarczna 32A-D, Folwarczna 35, Murawa 37A-C, Słowiańska 53A-C, Słowiańska 55A,C, Sikorskiego 12B, Sikorskiego 13 położonych w Poznaniu.
Dodano: 2014-06-02 - Przebudowa i remont świetlic wiejskich w miejscowości Młynik i Szklarka Śląska
Dodano: 2014-01-02 - Remont sali wiejskiej w Bogdaju
Dodano: 2014-01-02