Przetargi.pl
Remont świetlicy w Tymowej

Gmina Ścinawa ogłasza przetarg

  • Adres: 59-330 Ścinawa, Rynek 17
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8412600 , fax. 076 8412601
  • Data zamieszczenia: 2009-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ścinawa
    Rynek 17 17
    59-330 Ścinawa, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8412600, fax. 076 8412601
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umig-scinawa.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont świetlicy w Tymowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Nazwa zadania: Remont świetlicy w Tymowej. 2) Zakres robót: a) remont dachu: - rozebranie rynien i rur spustowych, - rozebranie pokrycia z dachówki, - wzmocnienie krokwi i regulacja spadków dachu, - montaż obróbki blacharskiej z blachy stalowej powlekanej, - montaż rynien i rur spustowych z PCV, - wykonanie izolacji dachu z folii dachowej, - ołacenie połaci dachowej łatami, - pokrycie dachu blachodachówką, ułożenie gąsiorów z blachy powlekanej, - naprawa tynków, gruntowanie i pomalowanie kominów farbą silikatową, b) wykonanie posadzki w piwnicy, c) wykonanie studzienki odpływowej wraz z rurą odpływową, d) montaż grzejników c.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Przedmiarze robót w formie załączników stanowiących integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1500,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp. 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp. 3) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 Pzp, natomiast warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 2) i 3) Pzp mogą spełniać łącznie. 4) Na wykonane przez siebie roboty budowlane udzielą gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od daty zakończenia robót i podpisania końcowego protokółu odbioru robót. 5) W zakresie doświadczenia wymagane jest wykazanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, minimum dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu dachu budynku lub jego budowie, z tym że wartość jednej z tych robót nie może być mniejsza niż 70% ceny oferowanej. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) Wykaz zrealizowanych w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, zamówień polegających na wykonaniu remontu dachu budynku lub jego budowie, z podaniem: terminu i miejsca realizacji, zamawiającego oraz zakresu prac (krótki opis) i ich wartości wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że zamówienie to zostało wykonane należycie - załącznik Nr 4. 3) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg zał. Nr 1 do SIWZ. 4) Oświadczenie - zał. Nr2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umig-scinawa.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach