Przetargi.pl
Remont świetlicy w Mariampolu wraz z zagospodarowaniem terenu

Gmina Paradyż ogłasza przetarg

  • Adres: 26-333 Paradyż, ul. Konecka 4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 758-40-81 , fax. 044 7584024
  • Data zamieszczenia: 2014-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Paradyż
    ul. Konecka 4 4
    26-333 Paradyż, woj. łódzkie
    tel. 044 758-40-81, fax. 044 7584024
    REGON: 59064826700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaparadyz.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont świetlicy w Mariampolu wraz z zagospodarowaniem terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót dotyczących zadania pn. Remont świetlicy w Mariampolu wraz z zagospodarowaniem terenu. 2. Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia: I - ROBOTY ZEWNĘTRZNE: 1) Rozebranie rynien dachowych i rur spustowych nie nadających się do użytku. 2) Rozebranie pokrycia z płyt cementowo - azbestowych, zgodnie z wymogami opisanymi w § 4 umowy. 3) Rozebranie desek okapowych, wiatrownic i ołacenia dachu. 4) Przemurowanie części komina ponad dachem z cegły klinkierowej budowlanej pełnej. 5) Zamocowanie wiatroizolacji. 6) Wykonanie pokrycia dachu blachą stalową powlekaną dachówkową na łatach wraz z obróbkami blacharskimi okapów, desek wiatrowych, kominów oraz montażem rynien dachowych, rur spustowych i elementów instalacji piorunochronowej. Wykonanie podbitki z okładziny winylowej siding. Kolor blachy grafitowy. 7) Wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi drewniane zewnętrzne płycinowe wzmocnione. 8) Docieplenie ścian zewnętrznych bezspoinowym systemem ociepleń BSO z zastosowaniem styropianu, wykonanie wyprawy z tynku cienkopowłokowego mineralnego i obróbek blacharskich - podokienników zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej w kolorze grafitowym. Kolor tynku jasny piaskowy. 9) Docieplenie stropu nad parterem styropianem wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej podposadzkowej z folii budowlanej polietylenowej szerokiej i wykonaniem podkładu betonowego. 10) Remont przepustu drogowego polegający na wymianie rur i wykonaniu ścianek czołowych. 11) Rozebranie starej nawierzchni placu przed budynkiem i rozebranie podestów schodów zewnętrznych. 12) Wykonanie opaski przy budynku, chodników i utwardzenia placu przed budynkiem. Nawierzchnia opaski i chodników z kostki betonowej brukowej gr. 6 cm, nawierzchnia placu z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm. II - ROBOTY WEWNĘTRZNE: 1) Docieplenie stropu nad parterem styropianem wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej podposadzkowej z folii budowlanej polietylenowej szerokiej i wykonaniem podkładu betonowego. 2) Wymiana drzwi wewnętrznych (drzwi płytowe pełne, fabrycznie wykończone z ościeżnicami metalowymi i listwowaniem ościeży). 3) Demontaż boazerii drewnianej - lamperii - w pomieszczeniu nr 1. 4) Demontaż okładziny ściennej z płytek w pomieszczeniu nr 3. 5) Wymiana podokienników wewnętrznych na podokienniki z konglomeratu marmurowego. 6) Wymiana drzwi wewnętrznych płytowych pełnych pomiędzy pomieszczeniami 1/2 oraz pomiędzy pomieszczeniami 2/4. 7) Demontaż elementów wyposażenia sanitarnego. 8) Wymiana ścianek działowych w pomieszczeniu nr 3 w celu wydzielenia umywalni (3a) i WC (3b i 3c) wraz z zamontowaniem ościeżnic metalowych i skrzydeł drzwiowych. 9) Remont tynków wewnętrznych ścian i sufitów we wszystkich pomieszczeniach parteru polegający na wykonaniu gładzi gipsowych po uprzednim usunięciu powłok malarskich i naprawie tynku z poszpachlowaniem. 10) Wykonanie nowych tynków cem. - wap. kat. III na nowych ściankach działowych. 11) Wykonanie okładziny ściennej z płytek ceramicznych w sanitariatach (3a, 3b, 3c) i pomieszczeniu gospodarczym (2). 12) Wykonanie tynku mozaikowego (lamperii) w pomieszczeniu nr 1 o wysokości 1,0 m z uwzględnieniem: a) na słupach lamperia do wysokości 2,0 m, b) po obu stronach otworów drzwiowych pasy pionowe tynku mozaikowego o szerokości 0,3 m i wysokości 2,0 m. 13) Remont posadzek cementowych i drewnianych: a) Przygotowanie podłoża i położenie warstwy wyrównawczej z zaprawy samopoziomującej i ułożenie posadzki z płytek gresowych (pomieszczenie nr 2, pomieszczenia nr 3a, 3b, 3c i pomieszczenie nr 4). b) Wyszlifowanie i potrójne lakierowanie posadzki drewnianej w pomieszczeniu nr 1. 14) Malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną w kolorach jasnych pastelowych. 15) Remont instalacji wod.-kan. z zamontowaniem baterii, umywalek, sedesów kompaktowych, pisuaru, zlewozmywaków oraz kabiny z płyty wiórowej laminowanej w WC męskim. 3. Zakres zamówienia obejmuje również uzyskanie świadectwa energetycznego. 4. Przedmiot zamówienia jest ściśle określony w: a) dokumentacji projektowej; b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiących integralną część SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych, będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z: a) SIWZ i załącznikami do SIWZ , w tym dokumentami wymienionymi w pkt. 4; b) sztuką budowlaną; c) obowiązującymi przepisami i normami, przy zachowaniu przepisów BHP; d) zasadami współczesnej wiedzy technicznej; e) uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 6. Przedmiar robót, który stanowi załącznik do SIWZ, pełni jedynie funkcję orientacyjną i pomocniczą. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać wszystkie prace niezbędne do realizacji zamówienia wynikające z dokumentacji projektowej oraz STWiORB. 7. Przedmiot zamówienia będzie spełniać wszystkie warunki prawne, techniczne i technologiczne, ekonomiczno-finansowe i organizacyjne wynikające z kompletnej dokumentacji postępowania o zamówienie publiczne. 8. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się, z zachowaniem profesjonalnej staranności, z dokumentami opisującymi przedmiot zamówienia oraz wszelkimi uwarunkowaniami faktycznymi dotyczącymi przedmiotu zamówienia. 9. Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze umowy, stanowiącej załącznik do SIWZ. 10. Zamawiający zaleca zapoznanie się z terenem, na którym mają być realizowane roboty budowlane oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. 11. Występujące w dokumentacji nazwy, znaki towarowe, typy lub pochodzenie produktów nie są dla Wykonawców wiążące. Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca może złożyć ofertę z rozwiązaniem równoważnym, która przedstawia przedmiot zamówienia o cechach odpowiadających cechom lub lepszych od cech wskazanych w dokumentacji projektowej oraz STWiORB, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym (np. może oferować wykonanie robót budowlanych z zastosowaniem materiałów o parametrach lepszych niż wskazane przez Zamawiającego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) 2. Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego: B.S. Ziemi Piotrkowskiej O/Paradyż, nr 54 89730003 0020 0300 0215 0015 z dopiskiem: Wadium do przetargu nieograniczonego pn. Remont świetlicy w Mariampolu wraz z zagospodarowaniem terenu (znak sprawy:ZPF.271.14.2014) b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn.zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, środki, o których mowa w pkt. 1, powinny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie wskazanej w pkt. 2 lit. b, c, d, e należy oryginał stosownego dokumentu złożyć, w oddzielnym opakowaniu (nie połączonym z ofertą), w sekretariacie Urzędu Gminy w Paradyżu (w godz. 8.00 - 15.00) lub przysłać pocztą na adres Zamawiającego z dopiskiem: Wadium do przetargu nieograniczonego na zadanie pn. Remont świetlicy w Mariampolu wraz z zagospodarowaniem terenu (znak sprawy: ZPF.271.14.2014) w terminie gwarantującym dotarcie przesyłki przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku składania oferty wspólnej Zamawiający oczekuje, że na przelewie, gwarancji, poręczeniu będzie zaznaczone, że wniesione wadium zabezpiecza ofertę wspólną złożoną przez konsorcjum lub spółkę cywilną. 6. Wadium musi zostać wniesione na cały okres związania ofertą. 7. Kserokopia wniesienia wadium powinna być dołączona do oferty. 8. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium lub nie wniesie wadium w terminie, zostanie wykluczony z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaparadyz.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach