Przetargi.pl
Remont studenckiej pracowni fizyki i biofizyki oraz pokoi Działu księgowości w budynku A-2 Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. Norwida 25

UNIWERSYTET PRZYRODNICZY WE WROCŁAWIU ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. Cypriana Kamila Norwida 25
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: UNIWERSYTET PRZYRODNICZY WE WROCŁAWIU
    ul. Cypriana Kamila Norwida 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    REGON: 000001867
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont studenckiej pracowni fizyki i biofizyki oraz pokoi Działu księgowości w budynku A-2 Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. Norwida 25
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac budowlanych obejmować będzie remont pokoju 246 tj. studenckiej pracowni fizyki i biofizyki w budynku A2 Uniwersytetu Przyrodniczego przy ul. Norwida 25 we Wrocławiu m.in. malowanie ścian i sufitu, demontaż wykładziny, usunięcie kleju subit, położenie wykładziny PCV homogenicznej, montaż progów, roboty sanitarne, roboty elektryczne oraz inne niezbędne określone dokumentacją techniczną.Zakres prac obejmuje również prace budowlane związane z remontem pokoi 120, 122, 125 i 126 w budynku A-2, należących do Działu Księgowości m.in.: malowanie ścian i sufitu, demontaż wykładziny, wykonanie posadzki z paneli, progu oraz inne niezbędne określone dokumentacją techniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą w wysokości: 1296 zł2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku 60 1020 5226 0000 6402 0719 9500 z dopiskiem "Wadium - nr postępowania" - I0CZZ000 271.63.2023 oraz dokładnej nazwy i adresu Wykonawcy.Uwaga! Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej, zostanie przyjęty termin uznania5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dokument potwierdzający dokonanie przelewu zaleca się załączyć do oferty.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt. 2–4 niniejszego Rozdziału, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu odpowiednio w zakresie:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia w ww. zakresie żadnych wymagań; których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia w ww. zakresie żadnych wymagań; których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia w ww. zakresie żadnych wymagań; których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:a) należycie zrealizował w okresie ostatnich 5 lat wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty o zakresie ogólnobudowlanym i instalacyjnym każda o wartości co najmniej 80 000,00 PLN brutto, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz przedstawi dokumenty potwierdzające że roboty te zostały wykonane w sposób należyty tj. czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.Wyjaśnienie:● przez wartość jednej roboty budowlanej Zamawiający rozumie łączną wartość robót wykonanychw ramach jednej umowy,● okres wyrażony w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert,● do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym:http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html.b) dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego tj.● posiadającymi prawo do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w odpowiedniej specjalności w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) zwaną PrB lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych regulacji oraz ustawy 15 grudnia 2000r.o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1117):- Kierownik budowy/kierownik robót, posiadający min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy/kierownika robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (posiadający udokumentowane prawo do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie jw.), który w swoim dorobku zawodowym posiada pełnienie ww. obowiązków przy minimum 2 robotach ogólnobudowlanych o wartości 50000 zł każda.Definicja zadania:* dla kierownika budowy przez zadanie rozumie się cały okres pełnienia obowiązków kierownika budowy/kierownika robót od protokolarnego przejęcia placu budowy przed rozpoczęciem robót, do oświadczenia kierownika budowy o zakończeniu robót niezbędnego do pozwolenia na użytkowania.1) W przypadku kierowników robót branżowych okres pełnienia obowiązków liczony ma być od rozpoczęcia do zakończenia wszystkich prac (robót) w danej branży.2) Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza uprawnienia wydane na podstawie przepisów ustawy Prawo budowlane z dnia 7.07.1994 r. lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących aktów prawnych. Dopuszcza się również odpowiadające im uprawnienia, wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz.U z 2016 r. poz. 290) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U z 2016 r., poz. 65).2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia (przez dwóch lub więcej Wykonawców) Zamawiający uzna wymagany warunek:a) określony w pkt oraz 1.4.a) za spełniony, jeżeli jeden z Wykonawców spełni go samodzielnie,b) określony w pkt 1.4.b) za spełniony, jeżeli jeden z Wykonawców spełni go samodzielnie lub Wykonawcy spełniają go łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach