Przetargi.pl
REMONT STACJI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TELATYN

Gmina Telatyn ogłasza przetarg

  • Adres: 22-652 Telatyn, ul. Fryderyka Chopina 10
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6613110 , fax. 84 6613200
  • Data zamieszczenia: 2012-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Telatyn
    ul. Fryderyka Chopina 10 10
    22-652 Telatyn, woj. lubelskie
    tel. 84 6613110, fax. 84 6613200
    REGON: 00055019500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT STACJI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TELATYN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu stacji wodociągowej w miejscowości Telatyn w tym: 1. Branża sanitarna: 1) wymianę pomp pierwszego stopnia o wydajności i wysokości podnoszenia przystosowanej do zmienionych warunków pracy; S-1 45 m?/h przy depresji 13,5 m i S-2 30 m?/h i depresji 10,7 m; pompy zamontować na przewodach stalowych kołnierzowych ocynkowanych; w obudowach studni wymienić uzbrojenie. 2) wymianę pomp II stopnia i hydroforów na zestaw pomp bezhydroforowy 3) wymianę przewodów technologicznych zewnętrznych wodociągowych w zakresie niezbędnym do podłączenia zestawu pomp II stopnia 4) wymiana urządzeń chlorowni (chlorator, wentylator) z wykorzystaniem istniejącego przewodu podchlorynu sodu do zbiornika wyrównawczego; 2. Branża budowlana: 1) wykonanie posadzki z terakoty i lamperii z glazury; wykonanie wejścia do chlorowni z zewnątrz 2) w budynku stacji wodociągowej wymianę stropodachu na dach drewniany dwuspadowy, krytym blachą falistą powlekaną; ocieplenie ścian zewnętrznych budynku stacji styropianem i otynkowanie; wymianę stolarki okiennej i drzwiowej na nową z PCV; wymianę obróbki blacharskiej; wykonanie posadzki z terakoty i lamperii z glazury, pomalowanie ścian farbą zmywalną; wymiana instalacji wodociągowej oraz urządzeń sanitarnych (zlewy, miska ustępowa) 3) rozebrania istniejących pieców kaflowych z zamurowaniem otworów 4) wymianę siatki ogrodzeniowej w całości na nową oraz reperację słupków z 20% wymianą istniejących słupków stalowych. 5) reperację bramy i furtki 3. Branża elektryczna: w budynku stacji wodociągowej wykonać wymianę urządzeń rozdzielni technologicznych elektrycznych niezbędnych do podłączenia zestawu pomp II stopnia; zabezpieczenie pomp zestawu II stopnia przed suchobiegiem i sterowanie pomp I stopnia istniejącymi urządzeniami w zbiorniku bez zmian; instalację wewnętrzną przystosować do ogrzewania za pomocą ogrzewaczy elektrycznych olejowych; oświetlenie zewnętrzne zlikwidować ; po remoncie budynku stacji wykonać na nowo instalację odgromową Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych czy właściwości określonych tam materiałów i urządzeń jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamowienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach materiałów i urządzeń równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w SIWZ. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały i urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą atesty, certyfikaty lub inne dokumenty, zgodnie z § 5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające że oferowane materiały i urządzenia równoważne spełniają wymagania SIWZ i posiadają parametry nie gorsze od wymaganych. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści ofert. Założenia: Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia z zakupionych na własny koszt, fabrycznie nowych, nie regenerowanych materiałów i urządzeń odpowiadających co do jakości wymogom określonych dla wyrobów dopuszczonych w budownictwie do stosowania; Całość prac instalacyjnych dotyczących zamówienia wykonać należy zgodnie z normami oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych: - podczas prowadzenia robót należy zachowywać wszystkie przewidziane dla tego rodzaju robót przepisy BHP; - materiały użyte do budowy przyłączy winny posiadać certyfikaty zgodności z PN i dopuszczenie do stosowania w budownictwie i atesty PZH; - po wykonaniu montażu rurociągów należy je przepłukać; - przed zgłoszeniem do odbioru ujęcia wody należy przeprowadzić badania bakteriologiczne i fizykochemiczne wody; - w trakcie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dostawy wody dla podłączonych do sieci odbiorców; roboty należy etapować, aby zapewnić stałą dostawę wody do odbiorców; - po zakończeniu budowy teren przewrócić do stanu pierwotnego; W zakres zobowiązań wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wchodzi również opracowania i wykonanie: -dokumentacji powykonawczej w tym wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. Wykonawca zapewnia obsługę geodezyjną budowy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania instrukcji obsługi i konserwacji wszystkich urządzeń znajdujących się w obiekcie. Instrukcje obsługi i konserwacji powinny być wykonane w 2 egzemplarzach i zawierać instrukcję obsługi ujęcia wody zawierającą m.in.: -opis procesu technologicznego wraz ze schematem technologicznym, -plan sytuacyjny stacji z pokazaniem lokalizacji poszczególnych urządzeń -opis działań w sytuacjach awaryjnych, -wykaz urządzeń dla których, zostały opracowane instrukcje obsługi i konserwacji, -instrukcje obsługi i konserwacji poszczególnych urządzeń zawierające m.in.: -stronę tytułową z nazwą urządzenia, pełnym adresem producenta oraz uprawnionego serwisu, podstawowe dane charakterystyczne, numer, podstawowe numery techniczne i in., -kartę gwarancyjną, świadectwo produkcji, certyfikat zgodności na znak bezpieczeństwa, -rysunek pokazujący lokalizację urządzenia w stacji, -opis zasady działania urządzenia w warunkach pracy normalnej, -technologię konserwacji (podać harmonogram przeglądów i wymiany części), -niezbędne w pracach konserwatorskich i naprawczych schematy i rysunki techniczne, -dokumentację techniczno-ruchową producenta urządzenia, -opis obsługi urządzenia w warunkach pracy normalnej, -opis działań w sytuacjach awaryjnych, -wykaz niezbędnych materiałów eksploatacyjnych. Dokumentacja powykonawcza powinna być przygotowana przez Wykonawcę i przedłożona Zamawiającemu przed odbiorem robót. Dokumentacja ta powinna być wykonana w dwóch podpisanych egzemplarzach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521267
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 12 tys. zł., najpóźniej do dnia i godziny złożenia ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 69 9620 0005 0100 0172 2002 0002 z dopiskiem Wadium i tytułem postępowania. 5. Kopię dowodu uiszczenia wadium należy dołączyć do oferty 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.4 ustawy Pzp. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał przed upływem terminu składania ofert . 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium, przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1 , jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. . Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, ustawy Pzp. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 13. Zamawiający jest obowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.telatyn.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach