Przetargi.pl
Budowa systemu wodociągowego W GMINIE PIASKI

Zakład Usług Komunalnych w Piaskach Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 21-050 Piaski, ul. Armii Krajowej 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 5821364 , fax. 81 5821364
  • Data zamieszczenia: 2014-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych w Piaskach Sp. z o.o.
    ul. Armii Krajowej 2 2
    21-050 Piaski, woj. lubelskie
    tel. 81 5821364, fax. 81 5821364
    REGON: 06156271000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa systemu wodociągowego W GMINIE PIASKI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji: Budowa systemu wodociągowego w gminie Piaski. I ETAP OPERACJI Branża budowlana: CPV - 45252126-7 - w zakresie uzdatniania wody CPV - 45231300-8 - roboty budowlane z zakresu budowy wodociągów Wykonanie: a) budynku stacji wodociągowej wolnostojącej projektowanej w technologii tradycyjnej: pow. zabudowy 50,2 m2, pow. użytkowa 38,9 m2, kubatura 181 m3. b) zbiornika wodociągowego o pojemności 150 m3: zbiornik żelbetowy monolityczny o śr. zewn. 736 cm, wysokość wewn. 478 cm., pow. zabudowy 103,5 m2, pow. użytkowa 38,5 m2, kubatura 241 m3. c) zbiornika popłuczyn: zbiornik jednokomorowy z kręgów betonowych 1600/600, pow. zabudowy 2,7 m2, pow. użytkowa 4 m2. d) zbiornika ścieków sanitarnych: zbiornik jednokomorowy z kręgów betonowych 1600/600, pow. zabudowy 2,7 m2, pow. użytkowa 4 m2, kubatura 16 m3. e) ogrodzenia: siatka na słupkach stalowych o wysokości 150 cm, brama szerokości 300 cm, szerokość furtki 100 cm. f) zieleni: teren obsiany trawą, pow. zieleni 1122,6 m2. W/w roboty należy wykonać zgodnie z projektem i przedstawionym kosztorysem. Branża sanitarna: CPV - 45252126-7 - w zakresie uzdatniania wody CPV - 45231300-8 - roboty budowlane z zakresu budowy wodociągów Kompleks podłączeń sanitarnych i technologicznych zgodnie z projektem i przedstawionym kosztorysem. Charakterystyka obiektu: ujęcie wody Q = 40 m3/h, stacja wodociągowa Q = 65 m3/h: zestaw hydroforowy 1 kpl, chlorator C-53 1 kpl., sprężarka powietrza SB-OL szt 1, instalacje technologiczne 1 kpl, instalacje wod-kan 1kpl. zbiornik ścieków sanitarnych i z chlorowni V = 3 m3, przewody technologiczne zewn. 126 mb. Branża elektryczna: CPV - 45231400-9 - roboty budowlane w zakresie linii energetycznych CPV - 45311000-0 - roboty w zakresie przewodów instalacji elektr. oraz opraw elektrycznych Roboty związane z montażem instalacji elektrycznej, stacji wodociągowej w m. Majdan Kozic Górnych: budynek stacji wodociągowej + jedna studnia + jeden zbiornik wyrównawczy. Roboty wykonywane w budynku oraz terenie otwartym i obejmują: linie kablowe enn, złącza i rozdzielnice enn, instalacje siły i sterowania, instalacje oświetlenia, ochronę odgromową przeciwprzepięciową. Roboty należy wykonać zgodnie z projektem i przedstawionym kosztorysem. Lokalizacja I etapu operacji: Przedsięwzięcie zlokalizowane będzie w południowo-zachodniej części gminy Piaski, w m. Majdan Kozic Górnych. Szczegółowy zakres robót określają projekty: 1. Budowa systemu wodociągowego KOZICE gm. Piaski. Stacja wodociągowa w m. Majdan Kozic Górnych branża budowlana - projekt zamienny 2. Budowa systemu wodociągowego KOZICE gm. Piaski. Stacja wodociągowa w m. Majdan Kozic Górnych branża sanitarna 3. Stacja wodociągowa Majdan Kozic Górnych Gm. Piaski - część elektryczna. II ETAP OPERACJI CPV - 45232100-3 - roboty pomocnicze w zakresie wodociągów a) sieci wodociągowe montaż rurociągów z rur PE, PEHD o średnicy zewn. 90 mm - 689 mb b) sieci wodociągowe montaż rurociągów z rur polietylenowych (PE, PEHD) o średnicy zewn. 125 mm - 2352 mb c) sieci wodociągowe montaż rurociągów z rur polietylenowych (PE, PEHD) o średnicy zewn. 160 mm - 3128 mb oraz połączenia tych rur d) odnogi wodociągowe z rur ciśnieniowych PE średnica zewn. 32-50 mm - 288 mb II etap operacji wykonywany będzie po uzyskaniu środków z programu w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej tytuł operacji: Budowa systemu wodociągowego gm. Piaski. W przypadku nie uzyskania środków z w/w programu II etap inwestycji nie będzie realizowany. Do zakresu prac należą w szczególności: 1. wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem, warunkami pozwolenia na budowę, ofertą Wykonawcy, obowiązującymi normami i przepisami prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, z należytą starannością gwarantującą wysoką jakość, z zachowaniem warunków BHP i ppoż., w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia, 2. zorganizowanie placu budowy, a w szczególności: wykonanie i utrzymanie właściwego oznakowania placu budowy i wygrodzenia terenu, wykonanie zasilania w media, urządzenie zaplecza socjalno- magazynowego, 3. dokonanie przez Wykonawcę przed rozpoczęciem robót oceny stanu technicznego poszczególnych nieruchomości i przedłożenie bezpośrednio po zakończeniu robót oświadczenia właściciela nieruchomości o usunięciu przez Wykonawcę szkód i nie wnoszeniu zastrzeżeń co do stanu technicznego nieruchomości, 4. Wykonawca zobowiązany jest min. na 3 dni przed rozpoczęciem robót do pisemnego powiadomienia właściciela posesji o rozpoczęciu robót na jego działce, 5. koordynowanie prac realizowanych własnych podwykonawców; Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo wszystkich osób pracujących na budowie i jest zobowiązany do egzekwowania prawa od wszystkich uczestników procesu budowlanego znajdujących się na budowie, 6. informowania inspektora nadzoru o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu oraz terminie odbioru robót zanikających; jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych faktach inspektora nadzoru zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego, 7. opracowanie i przekazanie Zamawiającemu instrukcji konserwacji i obsługi instalacji i urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę oraz przeszkolenie załogi Zamawiającego. Wykonawca. ma obowiązek informowania Zamawiającego o stopniu zaawansowania wykonania przedmiotu zamówienia poprzez: 1. raporty miesięczne o postępie prac budowlanych i zaawansowaniu finansowym - powinny zawierać sprawozdanie z działalności Wykonawcy robót na budowie z uwzględnieniem robót planowanych, rozpoczętych i zakończonych w okresie sprawozdawczym w szczególności informację o długości wybudowanej sieci wodociągowej ogółem, ilość wykonanych przyłączy ogółem. Roboty należy przedstawić w ujęciu rzeczowym oraz finansowym (wartość prac). Należy poruszyć w nich również następujące zagadnienia: podwykonawstwo, zasoby ludzkie, sprzęt, problemy BHP, kontrola jakości, analiza zgodności postępu robót z harmonogramem rzeczowo-finansowym, napotkane trudności i podjęte środki zaradcze oraz ewentualne roszczenia. Opracowany przez Wykonawcę raport podlega zatwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru. Termin opracowania przez Wykonawcę raportów miesięcznych - piąty dzień miesiąca następującego po miesiącu sprawozdawczym 2. Wykonawca ma obowiązek informowania Zamawiającego - za pośrednictwem inspektora nadzoru - o konieczności wykonania prac dodatkowych lub zamiennych sporządzając protokół konieczności określający zakres robót oraz ich wartość na podstawie kosztorysu ofertowego wraz z uzasadnieniem, 3. Wykonawca ma obowiązek informowania Zamawiającego o zagrożeniach, które mogą mieć niekorzystny wpływ na realizację inwestycji, jakość robót, opóźnienie planowanej daty zakończenia robót, itp., 4. Uzgadnianie wprowadzonych zmian w zakresie materiałów, urządzeń, standardu wykonania oraz zmian projektowych, po uprzednim uzyskaniu pozytywnej opinii Projektanta i akceptacji Zamawiającego, 5. pilnowanie mienia znajdującego się na terenie budowy, utrzymywanie należytego porządku na placu budowy oraz w jej otoczeniu, w przypadku gdy ma związek z prowadzonymi robotami, 6. w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia, ich części bądź urządzeń w toku realizacji - naprawienia ich i doprowadzenia do stanu poprzedniego, 7. po zakończeniu robót, uporządkowanie placu budowy w terminie ustalonym na odbiór robót, 8. przedmiotem zamówienia jest budynek, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ten budynek w razie nie zabezpieczenia budynku przed warunkami atmosferycznymi 9. w okresie gwarancji, Wykonawca jest obowiązany do dokonywania: a) przeglądu gwarancyjnego, po każdym roku eksploatacji w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego i zaakceptowanym przez Wykonawcę, b) przeglądów gwarancyjnych w terminach określonych w warunkach gwarancyjnych i w dokumentacji techniczno-ruchowej zainstalowanych urządzeń, c) usług serwisowych w zakresie udzielonej gwarancji z zachowaniem okresu usunięcia awarii nie dłuższym niż 2 doby. 10. innych czynności i zadań nie wymienionych powyżej, które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji kontraktu na roboty budowlane. Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. Tam, gdzie w Dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521267
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób stosowny do jego formy. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa wart. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu najeży dokonać wpłaty przelewem na rachunek banku: Bank SBP Piaski 37 8689 0007 0000 0185 2000 0020 z dopiskiem: Budowa systemu wodociągowego w gminie Piaski. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. (tj. Dz. U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 ze zmianami) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi, zastrzeżeniem art. 63g tej ustawy, dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. Zaleca się, by wadium w formie poręczeń lub gwarancji składać w oryginale. 4. Wadium w zakresie zabezpieczenia zawarcia umowy musi uwzględniać wszystkie okoliczności jego zatrzymania przez Zamawiającego, wymienione wart. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy i zabezpieczać ofertę przez cały okres związania nią tj. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się od upływu terminu składania ofert. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium odpowiadającego powyższym wymaganiom wyklucza się. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania urnowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. l Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umpiaski.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach