Przetargi.pl
Remont średniowiecznych murów obronnych w Słupsku przy ul. Jagiełły i Francesco Nullo w ramach zadania pn.: „Zakup usług remontowo-konserwacyjnych dotyczących obiektów zabytkowych.”

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Przemysłowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 59 841 00 91 , fax. +48 59 848 37 35
  • Data zamieszczenia: 2018-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
    Przemysłowa 73
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. +48 59 841 00 91, fax. +48 59 848 37 35
    REGON: 221221715
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont średniowiecznych murów obronnych w Słupsku przy ul. Jagiełły i Francesco Nullo w ramach zadania pn.: „Zakup usług remontowo-konserwacyjnych dotyczących obiektów zabytkowych.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania Remont średniowiecznych murów obronnych w Słupsku przy ul. Jagiełły i Francesco Nullo w ramach zadania pn.: „Zakup usług remontowo-konserwacyjnych dotyczących obiektów zabytkowych.” 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące roboty: 1)Naprawę dwóch przęseł i półbaszty na ul. Jagiełły od strony ul. Dominikańskiej – zgodnie z projektem architektoniczno-budowlanym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, w tym następujące roboty: a)rozebranie murów z odzyskiem cegieł, b)wykonanie muru, c)oczyszczenie murów z mchów i porostów, d)cegły uszkodzone należy wykuć, a następnie uzupełnić cegłą gotycką o wymiarach 28x14x9 cm, e)przemurowanie korony muru, f)wykonanie betonowej wylewki korony murów, g)izolacja przeciwwilgociowa korony murów, h)ułożenie warstwy z cegieł klinkierowych na koronie murów, i)naprawa powierzchni murów z kamienia łamanego, j)wykonanie ławy żelbetowej, k)spoinowanie murów, l)hydrofobizacja murów, m)wykonanie opaski filtracyjnej. 2)Naprawę murów wysokich i łącznika niskiego przy ul. Francesco Nullo – zgodnie z projektem architektoniczno-budowlanym stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ i rysunkami, stanowiącymi załącznik nr 9A do SIWZ, w tym następujące roboty: a)rozebranie murów z odzyskiem cegieł, b)wykonanie muru, c)oczyszczenie murów z mchów i porostów, d)cegły uszkodzone należy wykuć, a następnie uzupełnić cegłą gotycką o wymiarach 28x14x9 cm, e)przemurowanie korony muru, f)wykonanie betonowej wylewki korony murów, g)izolacja przeciwwilgociowa korony murów, h)ułożenie warstwy z cegieł klinkierowych na koronie murów, i)spoinowanie murów, j)hydrofobizacja murów, k)wykonanie opaski filtracyjnej. 3.Pracownicy wykonujący roboty w terenie muszą być wyposażeni w odzież roboczą, oznakowaną czytelną nazwą firmy. 4.Organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie robót. Roboty należy prowadzić w sposób, który nie będzie naruszał interesów osób trzecich. 5.Wykonawca każdorazowo winien wykonanie robót zgłosić osobom wyznaczonym przez Zamawiającego do odbioru robót. 6.Przed przystąpieniem do odbioru wykonanych robót Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania dokumentów pozwalających na należytą ocenę wykonanych robót będących przedmiotem odbioru. 7.Przy spisywaniu protokołu odbioru wykonanych robót Zamawiający sprawdzi zgodność wykonanych robót z zawartą umową, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, jak również, czy jakość wykonanych robót spełnia warunki potrzebne do późniejszego użytkowania terenu. 8.Z odbioru spisany będzie protokół podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę. W protokole zostaną zapisane wszystkie poczynione ustalenia oraz ujawnione w czasie odbioru usterki i wady wraz z terminami ich usunięcia. 9.Wykonawca zapewni kompletne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 10.Wykonawca będzie odpowiadać wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu oraz osobom trzecim przez pracowników Wykonawcy w przypadku niedołożenia przez Wykonawcę należytej staranności przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 11.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wypadki oraz szkody powstałe na przyjętym terenie od momentu otrzymania zgłoszenia do momentu odebrania robót przez Zamawiającego. 12.Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 polskich złotych. 13.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za składniki majątkowe Wykonawcy znajdujące się na terenie wykonywanych robót w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 14.Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 15. Wykonawca jest zobowiązany wykonać roboty będące przedmiotem zamówienia z zachowaniem należytej staranności oraz: 1)zgodnie z zasadami wiedzy, sztuki budowlanej i obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 2)w oparciu o: -DOKUMENTACJE ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANE stanowiące załączniki nr 8 i nr 9 do SIWZ, -SPECYFIKACJĘ TECHNICZNĄ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT opracowaną dla niniejszego zamówienia, stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ, -PRZEDMIARY ROBÓT na remont średniowiecznych murów obronnych stanowiące załączniki nr 11 oraz nr 12 do SIWZ, -terminy określone w uzgodnieniu z Zamawiającym w umowie, -zalecenia inspektora nadzoru. 16.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 17. GWARANCJA I RĘKOJMIA NA WYKONANE ZAMÓWIENIE: 1)Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 12 miesięcy i nie dłuższy niż 36 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót budowlanych. Okres gwarancji na wykonane zamówienie stanowi jedno z kryteriów oceny ofert o wadze 40 % i będzie oceniany zgodnie z zasadami wskazanymi w rozdziale XIV SIWZ. 2)Przedmiot zamówienia będzie objęty rękojmią przez okres równy okresowi udzielonej gwarancji na wykonane zamówienie. 3)Zamawiającemu przysługują roszczenia z tytułu rękojmi niezależnie od roszczeń z tytułu udzielonej gwarancji na wykonane zamówienie. 18.Zamawiający nie stawia wymogu określonego w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, ponieważ nie występują przesłanki wskazane w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 108, z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące polskich złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty podmiotów zagranicznych. 1)jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale III.4) niniejszego ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1) niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z zachowaniem terminów podanych w pkt 1 ppkt 1) niniejszego rozdziału, 3)w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokumenty, o których mowa w rozdziale III.3) niniejszego rozdziału oraz dokumenty, o których mowa w rozdziale III.4 niniejszego ogłoszenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli Wykonawca wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w rozdziale III.4) niniejszego ogłoszenia. 4. Jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocników, do oferty należy dołączyć uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale, z którego wynikają zasady reprezentacji obowiązujące u danego Wykonawcy. 5. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach