Przetargi.pl
remont skweru przed pawilonem B-7 AGH w Krakowie-KC-zp.272-379/18

Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica ogłasza przetarg

  • Adres: 30-059 Kraków, Al. Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (12)6173595 , fax. (12)6173595
  • Data zamieszczenia: 2018-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
    Al. Mickiewicza 30
    30-059 Kraków, woj. małopolskie
    tel. (12)6173595, fax. (12)6173595
    REGON: 157700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont skweru przed pawilonem B-7 AGH w Krakowie-KC-zp.272-379/18
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont skweru przed pawilonem B-7 AGH w podziale na: CZĘŚĆ I: REMONT NAWIERZCHNI BRUKOWEJ CZĘŚĆ II: REMONT OŚWIETLENIA ZEWNĘTRZNEGO Wspólny Słownik Zamówień dla zadania: 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont skweru przed pawilonem B-7 AGH polegający na modyfikacji układu komunikacyjnego i terenów zielonych z wymianą nawierzchni oraz remont systemu oświetlenia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót obejmujących w szczególności prace polegające na:  demontażu istniejącej nawierzchni, instalacji oświetlenia przed przystąpieniem do prac demontażowych należy dokonać zgłoszenia właściwemu Inspektorowi Nadzoru do sprawdzenia lub odbioru elementów podlegających demontażowi wraz z wykonaniem ich dokumentacji zdjęciowej oraz wpisem do roboczego dziennika budowy- uwaga – zdemontowaną kostkę brukową należy ułożyć na paletach i przewieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie kampusu Uczelni.  wykonaniu korytowania i podbudowy pod projektowane ciągi piesze i pieszojezdne  wykonaniu nawierzchni jako kontynuacji nawierzchni wykonanych w ramach Zagospodarowania Terenu przy nowym Budynku Wydziału Elektroniki Informatyki i Telekomunikacji w ramach odrębnego postępowania.  zagospodarowaniu projektowanych terenów zielonych wraz z wykonaniem trawników.  wykonaniu instalacji oświetlenia zewnętrznego (uwaga: lampy materiał powierzony) Prowadzone prace są kontynuacją prac prowadzonych równolegle przy nowo budowanym budynku Wydziału Informatyki Elektroniki i Telekomunikacji. Z uwagi na kontynuację robót Wykonawca zobowiązany będzie zastosować materiały (krawężniki, obrzeża, kostka brukowa) o wyglądzie, kształcie i kolorze tożsamym z zastosowanym. Wykonawca zobowiązany będzie kontynuować układ i profil wysokościowy nawierzchni wykonanej w ramach budowy ww. budynku jak też kontynuować wykonanie tras kablowych wraz z wykonaniem odpowiedniego mufowania. Teren na którym realizowane będzie przedmiotowe zadanie stanowi jedyną drogę dojazdu i dojścia do placu budowy wspomnianego nowego budynku Wydziału Informatyki Elektroniki i Telekomunikacji oraz dojścia do funkcjonującego pawilonu dydaktycznego B-7 AGH – Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić stały dostęp do ww. obiektów, a wykonywanie robót które czasowo unieczynnią drogi przejazdu i dojścia muszą być wykonywane w czasie ściśle uzgodnionym z kierownikiem budowy nowego budynku Wydziału Informatyki Elektroniki i Telekomunikacji oraz z Zamawiającym (z dokładnością do dnia i przedziału godzinowego). Ze względu na harmonogram dostaw materiałów i logistyki dla budowy nowego budynku Wydziału Informatyki Elektroniki i Telekomunikacji dla zapewnienia ciągłości dostępu na plac budowy należy przewidzieć okresowo prowadzenie prac w różnych porach, również w godzinach nocnych i/lub systemie trójzmianowym. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917), osób wykonujących czynności polegające na wykonaniu: - robót demontażowych - robót izolacyjnych - montażu instalacji, osprzętu i urządzeń elektrycznych objętych przedmiotem zamówienia. Wyżej określony wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane powyżej prace. W odniesieniu do osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu 22 § 1 Kodeksu pracy, o których mowa powyżej, na żądanie Zamawiającego na każdym etapie realizacji umowy Wykonawca winien udokumentować fakt zatrudnienia, poprzez przedłożenie przez Wykonawcę, kopii umów o pracę ww. osób, potwierdzających: imię i nazwisko zatrudnionego, rodzaj wykonywanych czynności, okres zatrudnienia, pracodawcę (pozostałe dane osobowe dotyczące pracownika należy zaczernić) lub inne dokumenty zawierające w/w informacje potwierdzające zatrudnienie w/w osób. Zamawiający w każdym czasie może zażądać dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień, jeżeli stwierdzi, że dokumenty przedstawione przez wykonawcę budzą wątpliwości co do ich autentyczności lub co do okoliczności które powinny potwierdzać. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dodatkowych dokumentów w terminie wyznaczonym przez Zmawiającego. Zamawiający jednocześnie informuje, że we wzorze umowy przewidział kary umowne za nie wywiązanie się z ww. obowiązku. Wykonawca winien wykazać, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przez: a) co najmniej jedną osobą posiadającymi aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń na stanowisku DOZORU (D) w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci „GRUPA 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną” minimum dla: • urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV; • aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w punktach powyższych; b) co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń na stanowisku EKSPLOATACJI (E) w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci „GRUPA 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną” minimum dla • urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV; • aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w punktach powyższych; Zakres uprawnień pomiarowych: pomiary w pełnym zakresie do 1kV Dopuszcza się posiadanie uprawień D i E przez 1 osobę. Wykonawca winien udzielić pełnej gwarancji na roboty objęte zakresem zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy ( 3 lata) – zgodnie z warunkami określonymi w oświadczeniu gwarancyjnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 7 500.00 PLN (słownie: siedem tysięcy pięćset 00/100 PLN) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: • Pieniądzu (nie dopuszcza się wpłaty gotówką) przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr IBAN: PL 96 1240 4722 1111 0000 4858 2922 nr SWIFT: PKO PP LPW Zamawiający przypomina, że za skutecznie wniesione wadium uznaje się zaksięgowanie kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. • Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferty 2. Upoważnienie-pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. 3.Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o ile Wykonawca polega na zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów. 5. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach