Przetargi.pl
Remont siedziby Ośrodka Leczenia Uzależnień przy ul. Karłowicza 1 w Lublinie

Ośrodek Leczenia Uzależnień SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 20-027 Lublin, ul. Karłowicza 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5347219 , fax. 081 5347219
  • Data zamieszczenia: 2014-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Leczenia Uzależnień SP ZOZ
    ul. Karłowicza 1 1
    20-027 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5347219, fax. 081 5347219
    REGON: 43101882200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olu.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont siedziby Ośrodka Leczenia Uzależnień przy ul. Karłowicza 1 w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie prac malarskich ścian i sufitów. Przed wykonaniem wymalowań należy przygotować powierzchnie przez reperację pęknięć i ewentualnych ubytków. 2. Przewiduje się malowanie sufitów farbami emulsyjnymi i ścian zmywalnymi farbami lateksowymi 3. Wymianę tapet natryskowych 4. Szpachlowanie i malowanie f. ftalową ościeżnic drzwiowych oraz malowanie rurek c.o. 5. Obłożenie ścian w wiatrołapie płytą g-k 6. Remont sufitów podwieszanych polegający na wymianie płyt sufitowych oraz uszkodzonych elementów rusztu a także wypoziomowanie płaszczyzny sufitu. 7. Wymiana wykładzin PCW wraz z wymianą podłoży cementowych na posadzki z płytek terakoty 8. Czyszczenie i konserwacja pozostałych wykładzin PCW polegająca na mechanicznym oczyszczeniu wykładzin i ich zaimpregnowaniu. 9. Wymiana głównych drzwi wejściowych 10. Demontaż i ponowny montaż drzwi na korytarz I piętra z jednoczesnym wzmocnieniem ściany G-K w rejonie montażu drzwi 11. Dostawa i montaż rolet antywłamaniowych i żaluzji przeciwsłonecznych, po demontażu istniejących rolet antywłamaniowych 12. Wymiana skrzydeł drzwiowych do WC i archiwum 13. Wymiana misek ustępowych i baterii umywalkowych oraz poręczy dla niepełnosprawnych 14. Dostawa i montaż zabudów meblowych 15. Wykonanie fartucha z glazury przy umywalce w pomieszczeniu nr 104 16. Montaż osłon pod korbkami napędu rolet antywłamaniowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 63 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olu.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach