Przetargi.pl
Remont sieci kanalizacji deszczowej i systemu rowów odwadniających na terenie miasta Kamienna Góra

Gmina Miejska Kamienna Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, Plac Grunwaldzki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6455124
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kamienna Góra
    Plac Grunwaldzki 1 1
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6455124
    REGON: 00052497300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiennagora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sieci kanalizacji deszczowej i systemu rowów odwadniających na terenie miasta Kamienna Góra
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont sieci kanalizacji deszczowej i systemu rowów odwadniających na terenie miasta Kamienna Góra. Zakres zadania obejmuje następujące podstawowe czynności: 1. W zakresie utrzymania sieci kanalizacji deszczowej - Odbudowa studni rewizyjnej z PP ? 1000 mm na 1 m głębokości (podstawa studzienki z kinetą i dnem z PP, segmenty pierścieniowe z PP, nasady, redukcyjne z PP z ? 1000 do ? 600, teleskop z PVC-U, pierścień żelbetowy odciążający, właz ryglowany D 400 żeliwny); studnie z PP. - Regulacja pionowa studni rewizyjnych ? 1000 mm z wymianą włazu ryglowanego klasy D 400 żeliwnego, kołnierzowego. - Regulacja pionowa studni rewizyjnych ? 1000 mm. - Mechaniczne czyszczenie studzienek ? 1000 mm, ? 1200 mm. - Odbudowa studzienki ściekowej z dnem PP rurą karbowaną PP ? 500 mm (uszczelka, rura teleskopowa PVC-U, pierścień odciążający żelbetowy, wpust klasy D 400 żeliwny, kołnierzowy na zawiasach). - Regulacja pionowa studni ? 500 mm z wpustem deszczowym żeliwnym, kołnierzowym na zawiasach (ruszt + rama) klasy D 400. - Regulacja pionowa studni ? 500 mm. - Mechaniczne czyszczenie wpustów ulicznych wraz z przykanalikiem. - Mechaniczne czyszczenie kanałów ? 300 mm do ? 500 mm, - Wymiana kanałów rurowych PCV ? 160 mm, ? 200 mm, ? 400 mm. - Wymiana włazu ryglowanego kołnierzowego, żeliwnego D 400. - Wymiana rusztu żeliwnego do wpustu deszczowego. - Wymiana kompletu do wpustu deszczowego żeliwnego, kołnierzowego D 400 (rama + ruszt). - Wymiana pokrywy nastudziennej betonowej pełnej ? 900 mm. - Wymiana rury PP karbowanej dwuściennej ? 500 mm (wycięcie nawierzchni, wykop, usunięcie starej sieci, podsypka min. 15 cm po ubiciu, ubicie, ułożenie nowej rury, obsypanie, zasypanie niesortem i tłuczniem, ubicie, ułożenie nowej nawierzchni). - Odbudowa studni betonowej ? 1000 mm. 2. W zakresie utrzymania i konserwacji systemu rowów odwadniających: - Wykaszanie porostów z wygrabieniem. - Usuwanie namułu z cieków. - Remont konstrukcji betonowych. - Rozbiórka konstrukcji betonowych. - Wykopy rowów i kanałów. 3. Wykonanie ww. robót i czynności obejmuje dodatkowo: - Prace pomiarowe w terenie (m.in. obmiar wykonanych robót sporządzony w księdze obmiaru). - Uzyskanie niezbędnych zgód i pozwoleń od właścicieli nieruchomości, na których wykonywane będą roboty ( w tym uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego). - Pełne oznakowanie robót zgodne z projektem zabezpieczenia i zastępczej organizacji ruchu w czasie prowadzonych robót, sporządzonym przez Wykonawcę (jeżeli zajdzie taka konieczność) oraz dokonywanie opłat za zajęcie pasa ruchu drogowego. - Dostarczenie potrzebnych materiałów. - Wywóz gruzu, ziemi itp. oraz innych zanieczyszczeń na składowisko przyjmujące tego typu odpady oraz koszty z tym związane (m.in. ewentualna opłata za składowisko). - Uczestniczenie w odbiorach robót, przeglądach sieci, ustaleniach technicznych warunków przyłączeń do sieci, uzgodnieniach branżowych. - Dojazd na miejsce awarii, rozpoznanie, określenie stanu faktycznego, przyczyny jego zaistnienia, sposobu usunięcia uszkodzenia, zakresu robót z powiadomieniem Zamawiającego. Współpraca w zakresie realizacji niniejszego zamówienia będzie odbywała się w ramach umowy głównej, której istotne postanowienia przedstawione są w części III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Poszczególne roboty/usługi w ramach umowy wykonywane będą na podstawie spisanego pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą protokołu typowania robót określającego każdorazowo zakres robót, ich rodzaj oraz lokalizację a w przypadku sytuacji awaryjnych - na podstawie zlecenia ustnego wydanego przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Ponieważ Zamawiający nie posiada szczegółowej inwentaryzacji geodezyjnej sieci deszczowej i jej urządzeń, do obowiązku Wykonawcy należeć będzie ustalenie kolizji z innymi sieciami i rozpoznanie podłączeń. Sposób wykonania i odbioru prac będących przedmiotem niniejszego postępowania opisany jest w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia Prace należy wycenić w oparciu o przedmiar robót - załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia. Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi kosztorysem powykonawczym. Zamawiający ocenia, że 90 % sieci związanych jest z infrastrukturą mieszkaniową. Pozostała zaś część związku takiego nie wykazuje. W tej sytuacji w protokole typowania oznaczony będzie charakter sieci, której ma dotyczyć robota lub usługa. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, w tym zezwolenie w zakresie zbierania i transportu odpadów wydane przez właściwych Starostów lub też są podmiotem od którego nie jest wymagane posiadanie takiego zezwolenia - odpowiednio do przepisu art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 39, poz. 251 z 2007 r. z późn. zm.). 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze; za zamówienia o podobnym charakterze Zamawiający uważa wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu lub remoncie sieci kanalizacji deszczowej o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł brutto, b) dysponują osobą, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych stosownie do przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z 2006 r. z późn. zm.) i zakresu niniejszego zamówienia, c) dysponują co najmniej następującym sprzętem: - pojazd specjalistyczny do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji, rurociągów, studzienek i wpustów ulicznych - min. 1 szt., - samochód ciężarowy lub ciągnik rolniczy z przyczepą - min. 1 szt., - koparko - ładowarka - min. 1 szt., d) zapewnią całodobową dyspozycyjność - wskażą numer telefonu alarmowego czynnego przez całą dobę, a w przypadku awarii dotrą na miejsce i dokonają czynności rozpoznawczych w ciągu 2 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń lub dokumentów: 1. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. 4. Opinie dotyczące jakości robót, wystawione przez zamawiających te usługi i roboty. 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5., Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 7. Dla wskazanej osoby - uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacji sanitarnych w zakresie wymaganym ustawą Prawo budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego . 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 7. Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował. 9. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł. 10. Zezwolenie w zakresie zbierania i transportu odpadów wydane przez właściwych Starostów lub oświadczenie, że są podmiotem od którego nie jest wymagane posiadanie takiego zezwolenia - odpowiednio do przepisu art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 39, poz. 251 z 2007 r. z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamiennagora.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach