Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Dromil sp. z o.o. w Miliczu z siedzibą w Wierzchowicach ogłasza przetarg
- Adres: 56-320 Krośnice, Wierzchowice, ul. Kościelna 32
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3846218 , fax. 071 3846218
- Data zamieszczenia: 2009-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Dromil sp. z o.o. w Miliczu z siedzibą w Wierzchowicach
Wierzchowice, ul. Kościelna 32
56-320 Krośnice, woj. dolnośląskie
tel. 071 3846218, fax. 071 3846218
REGON: 02068887700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mieszanki mineralno asfaltowej przeznaczonej do wykonania bieżących remontów dróg powiatowych i wojewódzkich w 2009 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanki mineralno asfaltowej do wykonania remontów cząstkowych dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie powiatu milickiego w 2009 roku. Zakres dostawy: Mieszanka mineralno asfaltowa na gorąco - zakup sukcesywny wg bieżących potrzeb zamawiającego w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2009 r. Przedmiot zamówienia obejmuje: - mieszankę mineralno asfaltową - warstwa ścieralna 0/12,8 w ilości szacunkowej do 2.000,00 ton oraz - mieszankę mineralno asfaltową - warstwa wiążąca 0/16 w ilości szacunkowej do 100,00 ton. Odbiór od producenta w terminie 48 godzin od telefonicznego zgłoszenia zapotrzebowania. Lokalizacja wytwórni mieszanki w odległości nie większej niż 50 km od siedziby Zamawiającego. Dostawa nie obejmuje transportu - transport zapewnia Zamawiający. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441137002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie artykułu 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (DZ.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1)wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, 2)wykonawców, w stosunku, do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3)wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdro?wotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni prze?widziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wyko?nania decyzji właściwego organu, 4)osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za prze?stępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzie?lenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5)spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6)spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7)spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8)osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9)podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 10)wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie V.1. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1)wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 Ustawy; 2)złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępo?wania, 3)nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy, 4) nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, 5)złożyli więcej niż jedną ofertę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się wymienione niżej dokumenty i załączniki: 1. Wypełniony i podpisany druk Oferty, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 4. Wypełniony i podpisany druk Kosztorys ofertowy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 5. Dokument określający oznaczenie produkowanego wyrobu (aprobata techniczna, świadectwo jakości). B. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Pisemne oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Aktualne na dzień składania ofert, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawcza nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich, 4. Aktualne na dzień składania ofert, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 5. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika ono z innych przepisów prawa lub innych dokumentów. C. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: C.1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy C.2) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B.1) do B.5) dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milicz-powiat.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa emulsji asfaltowej dla Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie.
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco dla Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie w 2016 r.
Dodano: 2016-04-08 - Zakup masy mineralno - asfaltowej do wbudowania na gorąco dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych
Dodano: 2016-03-31 - Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco dla Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie w 2016 r.
Dodano: 2016-03-31 - Zakup wraz z dostawą kationowej emulsji asfaltowej C65 B3 RC do remontów cząstkowych nawierzchni dróg.
Dodano: 2016-03-03 - DOSTAWA EMULSJI ASFALTOWEJ
Dodano: 2016-03-01 - Zakup masy mineralno-asfaltowej na gorąco dla potrzeb Służby Drogowej Powiatu Świdnickiego
Dodano: 2016-02-11 - DOSTAWY MIESZANKI MINERALNO-ASFALTOWEJ NA GORĄCO
Dodano: 2016-02-02 - Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno dla Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie w 2015 r.
Dodano: 2015-12-03 - Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno dla Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie w 2015 r.
Dodano: 2015-10-14