Przetargi.pl
Remont sieci kanalizacji deszczowej

Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Zamkowa 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2254600 , fax. 042 2254669
  • Data zamieszczenia: 2012-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto
    ul. Zamkowa 16 16
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 042 2254600, fax. 042 2254669
    REGON: 00051691000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pabianice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sieci kanalizacji deszczowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: Renowację kanału deszczowego metodą typu rękaw w ul. Bugaj w Pabianicach na odcinkach od D 1 do D 6 o średnicy 500 mm z rur betonowych o długości 163,30 mb, od D 3 do D 7 o średnicy 300 mm z rur betonowych o długości 14,70 mb Renowację przyłącza kanalizacji deszczowej od Tr3 do D8 - - odwodnienie budynku przy ul. Bugaj 56 o średnicy fi 200 mm z włączenie poprzez długi profil kapeluszowy - szt.1, długość 11,80 mb Renowację 6 szt. przykanalików pod wpusty uliczne fi200 mm w tym Wp1 i Wp2 - włączenie poprzez tzw. kapelusze szt. 2 odpowiednio o długościach 1,0 i 7,70 m Wp3, Wp4, Wp5, Wp6 - włączenie do studni rewizyjnych; odpowiednio o długościach: 2,40, 7,70; 2,80 i 8,35 m Renowację studni rewizyjnych - szt. 6 tj. D1, D2, D3, D4, D5, D7 Wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na zajęcia pasa drogowego na czas robót wraz z uzgodnieniem go z zarządcą ruchu na terenie powiatu pabianickiego tj. Starostwem Powiatowym w Pabianicach. Wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem tj. oznakowanie, wraz z kosztami zajęcia pasa drogowego na czas robót Koszty dostawy wody z miejskiej sieci wodociągowej niezbędnej do przeprowadzenia robót na warunkach uzgodnionych ze ZWiK Sp. z o.o. w Pabianicach. Inspekcję telewizyjną kanałów objętych renowacją, którą należy wykonać nie wcześniej niż 1 m-c kalendarzowy przed upływem okresu gwarancyjnego. Warunki techniczne wykonania renowacji zawiera Specyfikacja Warunków Technicznych Wykonania i Odbioru, stanowiących Zał. Nr 1 do siwz. Zestawienie robót objętych niniejszym siwz zawiera Zał. Nr 2 do SWTWiO. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 5 lat gwarancji na wykonane roboty liczone od dnia kalendarzowego następnego po dacie podpisania protokołu odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium: a) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium; b) Wadium wynosi: 7.500 zł c) Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. 2. Forma wadium: Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium: a) Wadium wnoszone w gotówce należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Pabianicach ul. Zamkowa 16 b) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W PABIANICACH ING BANK ŚLĄSKI 64 1050 1461 1000 0023 4596 9964 c) Do oferty należy dołączyć poświadczoną przez wykonawcę kopię polecenia przelewu. Oryginał wadium wnoszonego w formie poręczenia lub gwarancji, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.bip.um.pabianice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach