Przetargi.pl
Remont ścian zewnętrznych budynku OSP Skryhiczyn, finansowany ze środków własnych

GMINA DUBIENKA ogłasza przetarg

  • Adres: 22-145 Dubienka, ul. 3 Maja 6
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA DUBIENKA
    ul. 3 Maja 6
    22-145 Dubienka, woj. lubelskie
    REGON: 110198089
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://dubienka.eurzad.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ścian zewnętrznych budynku OSP Skryhiczyn, finansowany ze środków własnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont ścian zewnętrznych budynku OSP Skryhiczyn, finansowany ze środków własnych.1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na:1.2.1. wyrównanie ścian zewnętrznych z wykonaniem wyprawy elewacyjnej;1.2.2. wykonaniu odwodnienia dachu (obróbki, rynny, rury spustowe);1.2.3. remont izolacji fundamentów;1.2.4. wykonaniu obróbek w postaci parapetów zewnętrznych;1.2.5. założenie parapetów w otworach okiennych;1.2.6. wykonaniu opaski w postaci kruszywa w obrzeżach;2.1. Szczegółowy opis przedmiotu niniejszego zamówienia określają:2.1.1. Dokumentacja Techniczna obejmująca:2.1.1.1. Przedmiary robót budowlanych2.1.1.2. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanychdostępna w odrębnym pliku stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ;2.1.2. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiące Załącznik nr 10 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 600,00 PLN (słownie złotych: sześćset złotych 00/100)1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości tej roboty budowlanej co najmniej 50 000,00 zł brutto (słownie pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) polegającą na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie budynku i obejmującą swym zakresem roboty związane z wyrównaniem ścian zewnętrznych i/lub fundamentowych wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej.Przez roboty budowlane wykonane należy rozumieć: roboty budowlane rozpoczęte i zakończone w w/w okresie, roboty budowlane zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.Przez 1 robotę budowlaną rozumieć należy 1 umowę.1.2. Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia w charakterze kierownika robót ogólnobudowlanych, posiadającą uprawnienia budowlane co najmniej w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub równoważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych, które pozwalać będą na pełnienie funkcji kierownika robót w zakresie niniejszego zamówienia.UWAGA!1. Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2021 r, poz. 2351 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu.2. Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4.2. SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 z późn. zm.), która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach