Przetargi.pl
Remont schodów do szatni i kuchni w Zespole Szkół Sportowych nr 70 ul. Siennicka 40 w Warszawie

Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe ogłasza przetarg

  • Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska 274
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 3380826 , fax. 022 3380369
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe
    ul. Grochowska 274 274
    03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 3380826, fax. 022 3380369
    REGON: 01525966300075
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont schodów do szatni i kuchni w Zespole Szkół Sportowych nr 70 ul. Siennicka 40 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont schodów do szatni i kuchni w Zespole szkół Sportowych nr 70 ul. Siennicka 40 w Warszawie. Roboty te obejmują: I. Roboty rozbiórkowe i transportowe - wyniesienie wszystkich sprzętów ruchomych z remontowanych pomieszczeń a po remoncie ponowne ich wniesienie i ustawienie - zerwanie posadzek z PCW wraz z wylewkami posadzkowymi i izolacjami z oczyszczeniem powierzchni - rozbiórka posadzek z lastryko schodów i podestów - wykucie z muru ościeżnic drzwiowych i okiennych - demontaż osprzętu elektrycznego w stołówce - wywóz materiałów z rozbiórki na wysypisko II. Roboty stolarskie, ślusarskie, elektryczne - wymiana okien z PCW - wymiana drzwi stalowych na aluminiowe - wymiana osprzętu elektrycznego w stołówce III. Roboty posadzkowe - wykonaniu podkładów betonowych posadzkowych - wykonanie warstwy wyrównawczej pod ułożenie posadzek - obłożenie schodów i podestu płytkami gres antypoślizgowy - wykonaniu cokołów z gresu - wykonanie warstwy samopziomującej pod wykładziny PCW - wykonanie wykładziny z obiektowych wykładzin PCW typu Tarkiet IV. Roboty malarskie - malowanie farbami emulsyjnymi remontowanych pomieszczeń - malowanie farbami olejnymi pasów cokołów remontowanych pomieszczeń - malowania olejne rur i grzejników Warunki wykonawstwa: 1. Wykonanie zgodnie z dokumentacją projektową (przedmiarem robót, rysunkami roboczymi i opisami pozycji kosztorysowych) stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru stanowiącymi załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Wykonanie zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych, Część I - Roboty ogólnobudowlane i polskimi normami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków wg załącznika Nr 3 do SIWZ. 3) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik Nr 6 do SIWZ, a w szczególności zgodnie z przedmiarami robót, które stanowią integralną część dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik Nr 7 do SIWZ. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) Wykaz wykonanych 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. (wzór stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ). Do wykazu robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje lub inne dokumenty); 6) Wykaz osób (potencjał kadrowy Wykonawcy), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - wzór stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ; 7) Uprawnienia budowlane wykonawczych w zakresie kierowania robotami budowlanymi - wykażą, że posiadają kierownika budowy mającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządzie zawodowym architektów inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz. U. z 2001 r., Nr 5 poz.2 z późn. zm.). W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, uprawnienia budowlane musi posiadać tylko 1 kierownik budowy dla danej specjalności. W przypadku uprawnień w ograniczonym zakresie uprawnienia muszą obejmować cały zakres zamówienia; 8) Aktualna polisa ubezpieczenia OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na pełen zakres przedmiotu umowy przez cały czas trwania robót. 9) Oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.pragapld.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach