Przetargi.pl
Remont sanitariatów na parterze budynku przy Placu Wolności 1 w Namysłowie

Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu ogłasza przetarg

  • Adres: 46-100 Namysłów, Pl. Wolności 12A
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. (077) 410 36 95 , fax. 077 4103922
  • Data zamieszczenia: 2010-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
    Pl. Wolności 12A 12A
    46-100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. (077) 410 36 95, fax. 077 4103922
    REGON: 53142196300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sanitariatów na parterze budynku przy Placu Wolności 1 w Namysłowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących remont łazienek na parterze budynku przy Pl. Wolności 1 w Namysłowie pod potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych. Celem remontu jest podniesienie standardu pomieszczeń i dostosowanie do aktualnych przepisów i warunków BHP. Remont łazienek jest jednym z elementów projektu mającego na celu poprawę stanu technicznego budynku oraz wysokości świadczonych usług przez administracje publiczną. W zakres prac wchodzą m.in.: - roboty budowlane, roboty rozbórkowe i roboty murowe, - roboty sanitarne, - roboty elektryczne, - układanie glazury. Ponadto w zakres wchodzi wykonanie prac towarzyszących i tymczasowych: - staranne i dokładne zabezpieczenie terenu robót zapobiegające roznoszeniu się kurzu, pyłu i brudu po nieremontowanej części budynku, - wykonanie zabezpieczeń prowadzonych robót zgodnie z zasadami i przepisami bhp i ppoż, - systematyczne wywożenie materiałów z robót rozbiórkowych. Na wykonane roboty budowlane wymagane jest udzielenie 36 miesięcznej gwarancji Roboty należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, sztuką budowlaną, wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Główny przedmiot: 45.10.00.00-7 (Roboty budowlane) Przedmioty dodatkowe: 45.30.00.00-9 (Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne, sanitarne), 45.33.20.00-3 (Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne), 45.43.00.00-0 (Pokrywanie podłóg i ścian), 45.43.10.00-7 (kładzenie płytek), 45.44.21.00-8 (Roboty malarskie); 45.45.30.00-7 (Roboty remontowe i renowacyjne), 44.41.00.00-7 (Artykuły łazienkowe i kuchenne). Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z przetargiem i w następstwie podpisania umowy. Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich działań w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisania Umowy, a w szczególności: 1) wizyty w miejscu realizacji robót; 2) zapoznania się z: projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót; 3) weryfikacji przedmiarów robót; 4) innych działań mających wpływ na należyte wykonanie niniejszego przedmiotu zamówienia. Wykonawcy będą odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SIWZ, w tym również z dokumentacją projektową, przedmiarami robót, pozwoleniem budowlanym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (w załączeniu), wszelkimi zmianami do SIWZ sporządzonymi w okresie przetargowym, oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na należyte wykonanie robót. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. UWAGA! Przedmiot zamówienia realizowany będzie w użytkowanym budynku biurowym, prowadzone prace budowlane nie mogą ograniczać podstawowej pracy znajdujących się w nim urzędów. Miejsce realizacji zamówienia: Budynek administracyjny w Namysłowie, Pl.Wolności 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach