Przetargi.pl
Budowa oczyszczalni ścieków dla siedmiu wsi Gminy Lubsza-aglomeracja Mąkoszyce.

Gmina Lubsza ogłasza przetarg

  • Adres: 49-313 Lubsza, ul. Brzeska 16
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 418630 , fax. 077 4118630
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubsza
    ul. Brzeska 16 16
    49-313 Lubsza, woj. opolskie
    tel. 077 418630, fax. 077 4118630
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubsza.tensoft.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oczyszczalni ścieków dla siedmiu wsi Gminy Lubsza-aglomeracja Mąkoszyce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Gminna oczyszczalnia ścieków o przepustowości 300m3/d wraz z infrastrukturą i przyłączeniem istniejącej kanalizacji w Mąkoszycach. Na inwestycję składają się : 1/ budynek socjalno-techniczny, pow. zabudowy 259,20m2, pow. użytkowa 209,47 m2, kubatura 1020m3, obiekt parterowy, niepodpiwniczony, murowany, kryty dachem dwuspadowym; w którym zlokalizowano : stację odwadniania osadu, stację dmuchaw, stację koagulanta, magazyn wapna chlorowanego, dyspozytornę, warsztat i zaplecze socjalnedla obsługi; 2/ komora sita spiralnego o przepustowości 50m3/h, z kratką, pow. zabudowy 8,40 m2, komora o konstrukcji żelbetowej, otwarta, zabezpieczona barierkami, zagłębiona do 2,10 m poniżej terenu; 3/ piaskownik z separatorem piasku z przenośnikiem ślimakowym o wydajności Q = 15m3/h, w rzucie okrągły, z elementów betonowych, prefabrykowanych, otwarty, zabezpieczony barierkami, pow. zabudowy 3,80 m2; 4/ pompownia ścieków, w rzucie okrągła, o wys. 3900mm i średnicy wewn. 1500mm, z elementów betonowych prefabrykowanych, pow. zab. 2,55 m2, wyposażona w dwie pompy zatapialne, pracujące na zmianę oraz trzy kanały PVC 110 i układ sterowania; 5/ stacja zlewcza ścieków dowożonych, typowy kontener o wym.2,0x1,0x2,0 ze stali kwasoodpornej, izolowany termicznie, ogrzewany elektrycznie, z wentylacją wymuszoną, posadowiony na płycie żelbetowej o wym. 1,40x2,40x0,30m; 6/ blok biologicznego oczyszczania, o konstrukcji żelbetowej monolitycznej, złożony z komory osadu czynnego, osadników wtórnych i komory tlenowej stabilizacji osadu, pomosty obsługowe, schody w konstrukcji stalowej, pow. zab. 246m2; 7/ komora czerpno-pomiarowa, o konstrukcji żelbetowej monolitycznej, posadowiona na głeb.~1,2m poniżej terenu, wym. wewnętrzne 1,5x3,0x2,1m, pow. zab.6,46m2, o poj. czynnej 3,75m3; 8/ zasilanie i aparatura kontrolno-pomiarowa : agregat prądotwórczy, ustawiony na fundamencie płytowym żelbetowym o wym.1,5x2,0x0,30m; 9/ biofiltr od dezodoryzacji powietrza ujmowanego nad komorą stabilizacji tlenowej, pow.zasadnicza filtra ~3,0m2, ustawiony na fundamencie j.w. o wym. 3,0x3,5m; 10/ sieci międzyobiektowe z wylotem do rzeki, konstrukcja wylotu monolityczna betonowa; 11/ drogi, place, chodniki : droga dojazdowa z drogi gminnej oraz układ komunikacji wewnętrznej; 12/ ogrodzenie o dł. całkowitej ~218m, wys. 1,8m z siatki ogrodzeniowej metalowej powlekanej tworzywem sztucznym; 13/ zieleń izolacyjna : pas zieleni wzdłuż ogrodzenia w postaci drzew i krzewów. Zakres zamówienia obejmuje roboty : budowlane, instalacyjne : technologiczne, wodociągowo- kanalizacyjne (przyłącza i wewnętrzne), c.o., elektryczne (zasilanie, elektryka, automatyka, ogrzewanie, oświetlenie), wentylacyjną, odprowadzenie wody opadowej, odwodnienie posadzki w hali technologicznej, odgromową, wyposażenie oczyszczalni, rozruch technologiczny, zagospodarowanie terenu. Pow. terenu oczyszczalni w granicach ogrodzenia ~0,275 ha, pow. zabudowy ~540 m2, pow. nawierzchni utwardzonej 885m2, pow. drogi dojazdowej 345m2, pow. nawierzchni chodnikowej 90m2, pow. obsiania trawą i zagospodarowania zielenią ~1235m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 100 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy : 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - co udokumentują poprzez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie up[rawnien do wykonywania działalnosci związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - co udokumentują poprzez wykonanie robót budowlanych dot. przynajmniej jednej oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 300m3/d i technologii oczyszczania ścieków tożsamej z niniejszym zamówieniem oraz poprzez dysponowanie osobami posiadającymi wymagane uprawnienia : kierownik budowy z uprawnieniemi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i kierownicy robót w zakresie instalacji sanitarnej i elektrycznej; 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajęcej wykonanie zamówienia - co udokumentują posiadanien środków finansowych min. 30% ceny ofertowej brutto lub zdolności kredytowej w tej samej wartości; 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 - złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz. Spełnienie powyższych warunków zostanie dokonane na podst. dostarczonych przez wykonawcę niżej wymienionych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ oświoadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp; 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4/ aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6/ pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; 7/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, robót odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje); 8/ wykaz części zamówienia, jakie będą powierzone podwykonawcom, jeżeli wykonawca przewiduje ich zatrudnienie; 9/ wykaz osób, którym będą powierzone kluczowe stanowiska wg zał. nr 3 oraz dokumenty uprawnień budowlanych kierownika budowy i kierowników robót wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów; 10/ informację banku lub spółdzielcezej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 11/ propozycję harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubsza.tensoft.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach