Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów ogłasza przetarg
- Adres: 02777 Warszawa, al. Komisji Edukacji Narodowej
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 443 71 01 , fax. 22 443 71 02
- Data zamieszczenia: 2018-03-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
al. Komisji Edukacji Narodowej 61
02777 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 443 71 01, fax. 22 443 71 02
REGON: 1525964000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sanitariatów i szatni w bloku sportowym w Szkole Podstawowej nr 303 (wygaszane Gimnazjum nr 92) przy ul. Koncertowej 4 w Warszawie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont sanitariatów i szatni w bloku sportowym w Szkole Podstawowej nr 303 (wygaszane Gimnazjum nr 92) przy ul. Koncertowej 4 w Warszawie. 1. Zakres robót: Zakres robót budowlanych: wyburzenie ścianek działowych, skucie warstw posadzkowych do powierzchni stropu, skucie oblicowań ścian i posadzek, demontaż urządzeń sanitarnych, demontaż instalacji, demontaż sufitów podwieszanych wraz z podkonstrukcją, demontaż okładzin ściennych i zabudów GK, demontaż świetlików dachowych i fragmentów kominów, wymurowanie nowych ścianek, wykonanie otworów w stropie i w ściankach pod przejścia instalacyjne, przygotowanie podejść i zabudów instalacyjnych na ścianach i posadzkach, remont pokryć świetlików dachowych, wykonanie warstw posadzkowych, osadzenie ościeżnic drzwiowych, przygotowanie i wyrównanie ścian pod malowanie i płytki, wykonanie zabudów i okładzin ściennych, wykonanie sufitów podwieszonych, malowanie ścian i sufitów, dostawa i montaż zabudów kabin prysznicowych, dostawa i montaż szafek w pomieszczeniach szatni, dostawa i montaż pozostałych elementów wyposażenia tj. ławek, koszy na śmieci, dozowników na papier itp. dostawa i montaż drzwi w ościeżnicach, roboty towarzyszące, prace porządkowe tj. mycie okien, podłóg itp. Roboty w zakresie instalacji sanitarnych: dostawa i montaż instalacji centralnego ogrzewania, dostawa i montaż instalacji wody zimnej i ciepłej, dostawa i montaż kanalizacji sanitarnej, dostawa i montaż instalacji wentylacji, dostawa i montaż armatury, roboty towarzyszące. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych: dostawa i montaż oświetlenia ogólnego i połączeń wyrównawczych, wykonanie uzupełnień aparatów w tablicach piętrowych, wykonać ochronę od przepięć i porażeń, roboty towarzyszące. 2. Wymagania związane z realizacją zamówienia 1. Wymagana jest praca w systemie dwuzmianowym. 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę. 3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób, wykonujących roboty budowalne, instalacyjne i wykończeniowe w trakcie realizacji zamówienia. 4. Wykonawca winien zapoznać się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Realizacja inwestycji winna być prowadzona bez zbędnego naruszania przewidzianych do zachowania elementów budowlanych, istniejące wyposażenie należy zabezpieczyć a w przypadku uszkodzenia odtworzyć. 6. Prace budowlane należy prowadzić ze szczególnym uwzględnieniem konieczności zabezpieczenia istniejącego wyposażenia placówki. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 10.000,00 złotych.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna składać się z: a) wypełnionego Formularza ofertowy – wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ; b) oryginału potwierdzenia wniesienia wadium w formie innej niż pieniężnej, a dopuszczalnej zgodnie z pkt. od 13.2. lit. b) do 13.2. lit. e) SIWZ, c) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; d) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu odpowiednio w zakresie Zadania na jakie składa ofertę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ; e) dokumentu (np. pełnomocnictwa) – jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty – zostaną podpisane przez osobę albo osoby działające na podstawie pełnomocnictwa. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Do pełnomocnictwa należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, z pózn. Zm.) albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (Dz.U. z 2015 r., poz. 584, z późn. zm.). f) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Uwaga! Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji, których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 10.1. lit. c) i d) SIWZ. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy – wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Dokumenty podmiotów zagranicznych Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9 i 10 SIWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 4. Oferta wspólna: Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno). 5) Oświadczenia, wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 6) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.1. lit. c) i 10.2. SIWZ każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie. 7) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika. 8) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w pkt. 12.7) SIWZ, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 9) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „CentroAzyl" - Rozbudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Słupnie
Dodano: 2024-07-30 - Przebudowa trybun na boisku w Lesznie
Dodano: 2024-07-30 - "Wymiana pokrycia dachowego na budynku „C” i „D” oraz prace przy ogrodzeniu w DPS Wirów.”
Dodano: 2024-07-30 - PRACE REMONTOWE WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI PAŁACU DWORSKIEGO BĘDĄCEGO SIEDZIBĄ DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KĄTACH
Dodano: 2024-07-30 - Wykonanie ścianki wspinaczkowej na terenie SP im. Bohaterów Warszawy w Podkowie Leśnej i postawienie dwóch bulderów zewnętrznych na terenie Młodzieżowej Strefy Aktywności
Dodano: 2024-07-30 - SVA/U/4620-106/2024: Docieplenie budynku nr 22 i 23 na terenie kompl. wojsk. w m. Kołobrzeg
Dodano: 2024-07-30 - Przebudowa pomieszczeń laboratoryjnych Krajowych Ośrodków ds. diagnostyki zakażeń wirusami, w celu dostosowania do wymagań WHO, zlokalizowanych w budynku AB przy ul. Chocimskiej 24 w Warszawie
Dodano: 2024-07-29 - Modernizacja infrastruktury kulturalno-turystycznej oraz rozbudowa i przebudowa GOKSiR w Baranowie o bibliotekę
Dodano: 2024-07-29 - Opracowanie dokumentacji techniczno-projektowej renowacji KAPLICY w zespole Cmentarza Żołnierzy Polskich 1920r. wraz z wykonaniem robót renowacyjnych
Dodano: 2024-07-29 - Roboty budowlane polegające na remoncie pokrycia dachowego w budynku mieszkalnym przy ul. Sadowskiego 3 w Szczecinie
Dodano: 2024-07-29