Szkoła Podstawowa nr 11 im. J. Słowackiego ogłasza przetarg
- Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Słowackiego 5
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2200568 , fax. 032 2200564
- Data zamieszczenia: 2009-08-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 11 im. J. Słowackiego
ul. Słowackiego 5 5
41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
tel. 032 2200568, fax. 032 2200564
REGON: 00072670200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp11.siemianowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła podstawowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sali zabaw w budynku B w Szkole Podstawowej nr 11 w Siemianowicach Śląskich przy ul. Słowackiego 5 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania pn: Remont sali zabaw w budynku B w Szkole Podstawowej nr 11 w Siemianowicach Śląskich przy ul. Słowackiego 5. 2) Realizację zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: ? Demontaż lamp i krat osłaniających lampy ? Wykucie kratek wentylacyjnych i drzwiczek ? Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych ? Odbicie tynków wewnętrznych ? Demontaż i ponowny montaż drabinek gimnastycznych ? Roboty murarskie i tynkarskie ? Malowanie farbami emulsyjnymi i olejnymi, lakierowanie ? Roboty w obrębie posadzki ? Instalacja oświetlenia ? Montaż umywalki wraz z podejściem 3) Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił na wykonane roboty 36 miesięcy gwarancji 4) Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w przedmiarze robót (Dodatek nr 3 do SIWZ), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (Dodatek nr 4 do SIWZ) 5) Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów lub urządzeń równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SIWZ - wyłącznie w odniesieniu do materiałów lub urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz.U. 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.), tj: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiadać niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu: 1) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie wymienionych w pkt. VI dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum)muszą dostarczyć wymagane przez Zamawiającego dokumenty, potwierdzające, że: a) łącznie spełniają warunki o których mowa w art.22 ust.1 pkt.1,2,3 ustawy prawo zamówień publicznych (pkt.1,2,3 powyżej) b) każdy spełnia warunek o którym mowa w art.22 ust.1 pkt.4 ustawy prawo zamówień publicznych (pkt.4 powyżej) 2) Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. 3) Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: Dokumenty wymagane 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych;(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców- np. konsorcjum, oświadczenia składają wspólnie) Dodatek nr 2 do SIWZ, (załącznik nr 1 do oferty) 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców- np. konsorcjum, dokument ten składa każdy z nich) załącznik nr 2 do oferty 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 2.1 Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 4., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z zastrzeżeniem pkt 6, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.. 6. Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 7. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. 8..Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp11.siemianowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prace budowlane prowadzone na terenie Instytutu Metalurgii Żelaza w Gliwicach w zakresie: zad. I Rozbiórka przewiązek pomiędzy budynkami L i T oraz zad. II Termomodernizacja elewacji budynku T
Dodano: 2016-06-01 - Modernizacja obiektu - Budowa ogrodzenia na obiektach MORiS przy ul. 3-go Maja 78 i ul. Cichej 6 w Chorzowie.
Dodano: 2016-05-20 - Budowa ogrodzenia na terenie Przedszkola Miejskiego nr 6, przy ul. Młodych Patriotów nr 10 w Gliwicach.
Dodano: 2016-05-09 - Modernizacja obiektu - Budowa ogrodzenia na obiektach MORiS przy ul. 3-go Maja 78 i ul. Cichej 6 w Chorzowie
Dodano: 2016-05-04 - Wykonanie dokumentacji projektowej i realizacja robót w ramach zadania inwestycyjnego Fabryka pełna życia - rewitalizacja śródmieścia Dąbrowy Górniczej
Dodano: 2016-04-18 - ZABEZPIECZENIE PRZECIWPOŻAROWE BUDYNKU PRZY UL. GLIWICKIEJ 148 W KATOWICACH
Dodano: 2016-03-17 - Wykonanie modernizacji hali budynku nr 1013 na terenie Gliwickiej Giełdy Samochodowej.
Dodano: 2016-03-15 - Wykonanie przebudowy i adaptacji II piętra budynku przy ul. Racławickiej 23 w Chorzowie dla potrzeb Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej z dobudową windy dla osób niepełnosprawnych
Dodano: 2016-03-14 - Przebudowa drogi gminnej ul. Księzycowej w miejscowości Kłomnice
Dodano: 2016-03-07 - Budowa parkingu przy ogródkach działkowych w rejonie ulicy Brzozowej w Chorzowie
Dodano: 2016-02-03