Przetargi.pl
Remont sali wykładowej zlokalizowanej na III piętrze w budynku nr 3 oraz remont toalety wraz z przylegającym korytarzem na poziomie -1 w budynku nr 5 POZ przy ul. Żeromskiego 113 w Łodzi

SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów ogłasza przetarg

  • Adres: 90-549 Łódź, ul. Żeromskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6393452, 6393458 , fax. 426 393 452
  • Data zamieszczenia: 2020-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów
    ul. Żeromskiego 113
    90-549 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6393452, 6393458, fax. 426 393 452
    REGON: 47120816400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uskwam.umed.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sali wykładowej zlokalizowanej na III piętrze w budynku nr 3 oraz remont toalety wraz z przylegającym korytarzem na poziomie -1 w budynku nr 5 POZ przy ul. Żeromskiego 113 w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: Remont sali wykładowej zlokalizowanej na III piętrze w budynku nr 3 oraz remont toalety wraz z przylegającym korytarzem na poziomie -1 w budynku nr 5 POZ przy ul. Żeromskiego 113 w Łodzi, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia, Programem funkcjonalno użytkowym , mapkami sytuacyjnymi stanowiącymi łącznie - załącznik nr 2 do SIWZ i zgodnie z „Formularzem Oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienie nie jest podzielone na pakiety. 2. Zamówienie obejmuje następujący zakres robót 2.1.Remont sali wykładowej Roboty budowlane - demontaż płytek ściennych – fartuszki - rozbiórka zabudowy meblowej - rozbiórka ścianki G.K. - uzupełnienie tynków - demontaż ościeżnic - zeskrobanie i zmycie starej farby - ścianka działowa G.K. - zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych - wykonanie izolacji płynnej w pomieszczeniach łazienki wraz z wklejeniem narożników - licowanie ścian płytkami w łazience - wyłożenie posadzki płytkami ceramicznymi w łazience - wykonanie sufitu podwieszonego w łazience - osadzenie ościeżnic i drzwi 4 szt. - dostarczenie i montaż ścianki działowej składanej - uzupełnienie wykładziny - gruntowanie i malowanie Roboty elektryczne - podział oświetlenia - wykonanie instalacji elektrycznej w łazience - dostawa i montaż wentylatora Roboty instalacyjne - demontaż instalacji wod.-kan. - montaż umywalki z baterią - montaż natrysku z brodzikiem, baterią i kabiną - montaż ustępu z młynkiem i pompa - wyposażenie łazienki – lustro, podajniki 2. 2. Remont toalety wraz z przylegającym korytarzem na poziomie -1 w budynku nr 5 POZ Remont toalety - skucie płytek i glazury - rozebranie ścianki działowej - wymiana drzwi wejściowych - wymiana osprzętu wod.-kan. z wymianą podejść - wymiana instalacji elektrycznych z montażem wentylatora - montaż wyposażenia – lustro, podajniki Remont korytarza - naprawa tynków - wykonanie sufitu podwieszonego - wykucie drzwi - malowanie 3. Numer CPV dotyczący przedmiotu zamówienia: 45000000 – 7 Roboty budowlane 45310000 – 3 Roboty instalacji elektrycznych 45330000 – 9 Roboty instalacji wodno-kanalizacyjnych i sanitarnych 45400000 – 1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45421100 – 5 Instalowanie drzwi okien i innych elementów 45430000 – 0 Pokrywanie podłóg i ścian 45440000 – 3 Roboty malarskie i szklarskie 45450000 – 6 Roboty budowlane wykończeniowe pozostałe 4. Minimalny Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonanie całego przedmiotu umowy - 24 miesięcy licząc od dnia odbioru robót w całości bez zastrzeżeń. 5. Minimalny Wymagany przez Zamawiającego okres rękojmi na wykonanie całego przedmiotu umowy - 24 miesiące licząc od dnia odbioru robót w całości bez zastrzeżeń. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przez Wykonawcę okres rękojmi był nie krótszy od oferowanego okresu gwarancji. 6. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 5.1 „Formularz Oferty” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 (zawierający m.in. oświadczenie o zaakceptowaniu dodatkowych zobowiązań określonych w pkt. VIII). 5.2. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 5 do SIWZ. 5.3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 4 do SIWZ. 5.4. Zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy). 5.5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 5.6. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy - należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach