Przetargi.pl
Remont sali wiejskiej w Pieszczu

Gmina Postomino ogłasza przetarg

  • Adres: 76-113 Postomino, Postomino 30
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 810 85 93 , fax. 0-59 810 85 84
  • Data zamieszczenia: 2012-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Postomino
    Postomino 30 30
    76-113 Postomino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-59 810 85 93, fax. 0-59 810 85 84
    REGON: 77097989000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sali wiejskiej w Pieszczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku sali wiejskiej w miejscowości Pieszcz. Remontowana sala wiejska wykonana metodą tradycyjną, murowana z cegły czerwonej pełnej, jednokondygnacyjna o wymiarach w rzucie 12,3 x 18,85 m. Dach o konstrukcji drewnianej - wiązary dachowe, dwuspadowy kryty papą na deskowaniu pełnym. Posadzki - podłogi drewniane z desek na legarach w sali. 2. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje między innymi: 1) Wymianę starego pokrycia z papy na blacho dachówkę powlekaną z obróbkami blacharskimi na powierzchni 261,03 m2z wykonaniem podsufitki podwieszonej, 2) Wymianę posadzki z desek w sali i pomieszczenia sceny na gresy z ociepleniem na powierzchni 180,4 m2, 3) Wydzielenie z powierzchni sceny dwóch pomieszczeń, tj. zaplecza kuchni i magazynku ściankami działowymi, 4) Remont powierzchni sanitarnych, 5) Wymianę stolarki okiennej drewnianej na PCV, stolarki drzwiowej wewnętrznej, 6) Roboty malarskie, 7) Ocieplenie ścian budynku sali styropianem grubości 14 cm, 8) Wykonanie daszku nada wejściem głównym, 9) Wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia i ogrzewania, 10) Wykonanie instalacji sanitarnych - wod.kan. z wymianą urządzeń sanitarnych, 11) Utwardzenie terenu - chodnik do sali z kostki brukowej grubości 6 cm na powierzchni 76 m2. 3. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 4. Opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót zawiera Rzut przyziemia (inwentaryzacja i koncepcja) oraz przedmiar robót stanowiąc załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przy czym przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego. 5. Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 działanie Odnowa i rozwój wsi. 6. Z uwagi na konieczność rozliczenia projektu przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kosztorysu różnicowego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niezbędnych dokumentów, w szczególności: badania jakości wody, protokoły szczelności instalacji wod.- kan., badania przewodów kominowych i wentylacyjnych, świadectwo energetyczne obiektu, protokół z pomiarów instalacji elektrycznej wewnętrznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł, (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 97 9315 0004 0021 2012 2000 0040. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. 5. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz- oryginał dokumentu należy wnieść wraz z ofertą. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Prawa zamówień publicznych. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.postomino.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach