Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 62-212 Mieleszyn, Mieleszyn 23
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 4295060, 4295071 , fax. 061 4295073
- Data zamieszczenia: 2009-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
Mieleszyn 23 23
62-212 Mieleszyn, woj. wielkopolskie
tel. 061 4295060, 4295071, fax. 061 4295073
REGON: 00054615300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sali Przedszkola w Mieleszynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Zakres zamówienia obejmuje: wymianę stolarki okiennej, zbicie tynku ze ścian, wykonanie nowego tynku, wymianę grzejników, wymianę lamp oświetleniowych, malowanie pomieszczenia, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.Do przetargu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wymogi art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, - udzielą 3- letniej gwarancji na wykonane roboty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 Prawa zamówień publicznych, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 - miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 4) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 5) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie, 6) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi będzie dysponował Wykonawca, 7) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 6, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, 8)oświadczenie Wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 9)dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień /pełnomocnictw/ osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 10)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. Kierownik budowy - przedłoży odpis uprawnień oraz przynależność do izby, 11) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 10, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 12)Wykonawca po wykonaniu zamówienia złoży Zamawiającemu niezbędne certyfikaty i atesty potwierdzające, że użyte materiały do wykonania zamówienia odpowiadają określonym normom.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htpp://mieleszyn.nowoczesnagmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa przedszkola w technologii energooszczędnej w miejscowości Mroczeń wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną
Dodano: 2016-07-25 - Rozbudowa Publicznego Przedszkola Samorządowego w Opatowie o oddział żłobkowy
Dodano: 2016-07-06 - Zmiana sposobu użytkowania budynku przedszkola we Lwówku wraz z rozbudową i przebudową istniejącej części na dodatkowe oddziały żłobka nr sprawy RG.271.05.01.2016.ZJ
Dodano: 2016-06-17 - ROA.271.20.2016 Przebudowa przedszkola Mądra Sowa w Konarzewie wraz z modernizacją elewacji
Dodano: 2016-06-06 - PRZEBUDOWA I ZMIANA PROGRAMU UŻYTKOWEGO ZESPOŁU SZKÓŁ W SOŚNIACH ETAP I - PRZEDSZKOLE
Dodano: 2016-06-06 - PRZEBUDOWA I ZMIANA PROGRAMU UŻYTKOWEGO ZESPOŁU SZKÓŁ W SOŚNIACH - ETAP I - PRZEDSZKOLE
Dodano: 2016-05-23 - Utworzenie nowych miejsc edukacji przedszkolnej w szkole podstawowej w Chełmnie
Dodano: 2016-05-16 - Rozbudowa przedszkola w Żydowie ul. Tadeusza Kościuszki 34
Dodano: 2016-04-29 - Budowa Przedszkola Publicznego w Opatówku
Dodano: 2016-04-14 - Adaptacja z przebudową części pomieszczeń Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych na przedszkole I. oddziałowe w Lubiniu.
Dodano: 2015-09-23