Urząd Miasta Mszana Dolna ogłasza przetarg
- Adres: 34-730 Mszana Dolna, ul. Józefa Piłsudskiego 2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 3310417 , fax. 018 3311555
- Data zamieszczenia: 2009-08-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Mszana Dolna
ul. Józefa Piłsudskiego 2 2
34-730 Mszana Dolna, woj. małopolskie
tel. 018 3310417, fax. 018 3311555
REGON: 00052548700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana-dolna.pl (BIP)
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont Sali prób orkiestry w Domu Strażaka w Mszanie Dolnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest : remont Sali prób orkiestry oraz poprawę warunków akustycznych poprzez zwiększenie kubatury połączonej z remontem instalacji, ścian i wymianą okien, w celu poprawienie jej własności akustycznej, termicznej, użytkowej, oświetleniowej oraz bezpieczeństwa użytkowników, polegający na : - demontażu istniejących stropów drewnianych - wykonaniu robót izolacyjnych na krokwiach połaci dachowej od wewnątrz - wydzieleniu części strychowej nad tymi pomieszczeniami ściankami z regipsów ocieplonymi wełna mineralna grubości 20 cm - obłożeniu części strychowej dwuwarstwową płyta włókowo-gipsową 12,5 mm ogniochronną - wymianie instalacji elektrycznej wraz z oprawami świetlówkowymi i gniazdami wtykowymi - wymianie grzejników żeliwnych na panelowe K-22 - wymianie zniszczonej stolarki okiennej na okna z PCV oraz drzwi na płycinowe z drewna sosnowego - wykonaniu malowania ścian i nowego sufitu farbami lateksowymi do malowania wewnętrznego Szczegółowy zakres zamówienia został określony w przedmiarze robót oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, będącymi załącznikami do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione w projekcie umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453200006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać warunki określone w art.22 ustawy, a w szczególności: - Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - P.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2). aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich ), 3). Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, 4). Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 1). wykaz robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje)., 2) wykaz osób odpowiedzialnych za wykonanie zadania według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Architektów lub Izby Inżynierów oraz posiadanie przez te osoby odpowiednich uprawnień -Za spełnienie warunku będzie uważane: 1). wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorów. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie /referencje, protokoły odbioru itp./. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ ., 2) dysponowanie osobą gotową do podjęcia obowiązków kierownika budowy, posiadającą niezbędne uprawnienia konstrukcyjno - budowlane i będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa 3). Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4) W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności., Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły:spełnia-nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy składając ofertę na formularzu wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ zobowiązani są złożyć następujące dokumenty : 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich ) 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW, 4) Wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót. Roboty przedstawione w wykazie muszą spełniać warunek postawiony w pkt. 9.1.2.niniejszej SIWZ. 4) Wykaz osób odpowiedzialnych za wykonanie zadania według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Architektów lub Izby Inżynierów i Budownictwa, oraz posiadanie przez te osoby odpowiednich uprawnień wraz z przynależnością do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa, 5) Polisę ubezpieczeniową lub jej kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością. 6) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 8) Parafowany przez wykonawcę wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ 9) Uproszczony kosztorys ofertowy. -Pożądane przez Zamawiającego jest złożenie w ofercie spisu treści z wyszczególnieniem ilości stron wchodzących w skład oferty. Wykonawca może zastrzec w ofercie (oświadczeniem zawartym w Formularzu Oferty), iż Zamawiający nie będzie mógł ujawnić informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 10. Harmonogram rzeczowo-finansowy 11. W przypadku gdy Wykonawca wskaże w ofercie podwykonawcę zobowiązany jest złożyć zobowiązanie podwykonawcy do współpracy zał. nr 5 do niniejszej SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mszana-dolna.pl (BIP)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej przeznaczonych na realizację świadczeń zdrowotnych w Krakowie (ZIT) - ocieplenie i roboty towarzyszące w budynku przychodni zdrowia na os. Kolorowym 21 w Krakowie.
Dodano: 2016-07-27 - Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej przeznaczonych na realizację świadczeń zdrowotnych w Krakowie (ZIT) - ocieplenie i roboty towarzyszące w budynku przychodni zdrowia na os. Na Skarpie 6 w Krakowie.
Dodano: 2016-07-26 - Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej przeznaczonych na realizację świadczeń zdrowotnych w Krakowie (ZIT) - ocieplenie i roboty towarzyszące w budynku przychodni zdrowia przy ul. Na Błonie 1 w Krakowie.
Dodano: 2016-07-25 - Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej przeznaczonych na realizację świadczeń zdrowotnych w Krakowie (ZIT) - ocieplenie i roboty towarzyszące w budynku przychodni zdrowia przy ul. Niemcewicza 7 w Krakowie.
Dodano: 2016-07-21 - Modernizacja elewacji budynku Zespołu Szkół w Jaroszowicach
Dodano: 2016-06-22 - Termomodernizacja budynku handlowo-usługowego w Sieprawiu
Dodano: 2016-05-06 - Kompleksowa termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Publicznych w Wysokiej w ramach zadania: Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej: szkoły, przedszkola na terenie Gminy Wadowice
Dodano: 2016-04-15 - Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej przeznaczonych na realizację świadczeń zdrowotnych w Krakowie (ZIT) - ocieplenie i roboty towarzyszące w budynku przychodni zdrowia przy ul. Na Błonie 1 w Krakowie.
Dodano: 2016-03-16 - Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej przeznaczonych na realizację świadczeń zdrowotnych w Krakowie (ZIT) - ocieplenie i roboty towarzyszące w budynku przychodni zdrowia przy ul. Niemcewicza 7 w Krakowie.
Dodano: 2016-03-04 - Przebudowa i dostosowanie dla potrzeb Archiwum UEK, pomieszczeń magazynowych -047 i -048 zlokalizowanych w przyziemiu Pawilonu B wraz z dostawą i montażem regałów jezdnych i stacjonarnych
Dodano: 2015-08-25