Gmina Iwkowa ogłasza przetarg
- Adres: 32-861 Iwkowa, Iwkowa 468
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 68-44-010, 68-44-020 , fax. 014 6844060
- Data zamieszczenia: 2009-08-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Iwkowa
Iwkowa 468 468
32-861 Iwkowa, woj. małopolskie
tel. 014 68-44-010, 68-44-020, fax. 014 6844060
REGON: 85166072000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwkowa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych Dobrociesz - Bagna w miejscowości Dobrociesz , gmina Iwkowa, powiat brzeski, województwo małopolskie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont odcinka drogi dojazdowej do gruntów rolnych Dobrociesz-Bagna, polegający na wykonaniu nawierzchni z kruszyw naturalnych wraz z wykonaniem odwodnienia. Projektowany remont obejmuje odcinek drogi od km 0+300 do km 0+700. Ogólny zakres robót : - koryta wykonywane na całej szerokości jezdni , głębokość 20 cm - 1 600 m? - nasypy wykonywane koparkami, wykonanie rowu odwadniającego - 128 m3 - podbudowa z kruszyw naturalnych po zagęszczeniu 20cm, - 1 200 m? -ścieki z elementów betonowych na podsypce cementowo-piaskowej - 100 m Szczegółowy zakres robót określa kosztorys ofertowy - przedmiar robót, projekt budowlany i specyfikacja techniczna. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiąza- nie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. - nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, jeżeli: - jest niezgodna z ustawą, - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawiera błędy w obliczeniu ceny, - wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/ niespełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ. 3. Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy - zał. Nr 3 do SIWZ. 4. Kosztorys ofertowy - przedmiar robót - zał. Nr 4 do SIWZ. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający wymaga aby kierownik budowy posiadał uprawnienia do kierowania budową w zakresie robót budowlanych objętych przetargiem (uprawnienia drogowe, a także był członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego). 7. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8. Pełnomocnictwo w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia. . . .wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. 1. Oferta winna zawierać dokumenty określone w punktach: IX 2, IX 5 (SIWZ) dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie . 2. Jeżeli oferta Wykonawców o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp, została wybrana, Wykonawcy przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawią umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia której wykonanie powierzy podwykonawcom.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iwkowa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dróg gminnych na terenie Gminy Ryglice: Część I - Remont drogi gminnej nr K200249 - Droga na Kozłówek, nr dz. ewid. 189, 24 w miejscowości Bistuszowa w km 0+150,00 - 0+600,00, Część II - Remont drogi gminnej nr K200248 - Droga na Naprawcę (II etap), nr dz. ewid. 109/2, 109/3, 109/4, 109/5 w miejscowości Bistuszowa w km 0+000,00 - 0+600,00
Dodano: 2016-07-26 - Remont dróg gminnych na terenie Gminy Ryglice: Część I - Remont drogi gminnej nr K200257 - Droga na Nagórze Stanaszek, nr dz. ewid. 2771, 2772, 2773, 2774, 2775 w miejscowości Lubcza w km 0+000,00 - 0+792,00, Część II - Remont drogi gminnej nr K200247 - Droga na Stadninę, nr dz. ewid. 256, 343 w miejscowości Bistuszowa w km od 0+000 - 2+400, Część III - Remont drogi gminnej nr K200250 - ul. W. Jagiełły, nr dz. ewid. 536 w miejscowości Zalasowa w km od 0+000 - 0+190
Dodano: 2016-07-19 - Budowa parkingu ekologicznego w oś. Centrum A wraz z zagospodarowaniem terenu w rejonie Klubu /Jędruś/. Znak sprawy 5/VII/2016
Dodano: 2016-07-15 - Budowa układu komunikacyjnego wraz z zatoką autobusową na skrzyżowaniu al. M. B. Fatimskiej i ul. Słonecznej w Tarnowie
Dodano: 2016-07-12 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie odcinka dk nr 28 w km od 44+950 do 45+350 oraz skrzyżowania dk nr 28 w km 45+150 z drogą wojewódzką nr 957 w miejscowości Białka
Dodano: 2016-07-07 - Remont al. Jana Pawła II w Tarnowie - etap II
Dodano: 2016-07-06 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie odcinka dk nr 79 w km od 359+355 do 359+700 oraz skrzyżowania dk nr 79 w km 359+375 z drogą gminną nr 601652K w miejscowości Niegoszowice
Dodano: 2016-07-06 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania: Przebudowa skrzyżowania obwodnicy Skawiny oraz drogi krajowej nr 44 (ul. Krakowska) w Skawinie
Dodano: 2016-06-27 - Remont dróg gminnych zniszczonych w wyniku intensywnych opadów atmosferycznych
Dodano: 2016-06-22 - Przebudowę dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie Gminy Ryglice: Część I - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Joniny - droga na Zbiornik, nr drogi/dz. ewid. 257/2, 257/5 w km od 0+005 do 0+450, Część II - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Kowalowa - droga na Gubernata, nr drogi/dz. ewid. 207/1 w km od 0+650 do 1+020.
Dodano: 2016-06-17