Przetargi.pl
REMONT SALI PLANOWANIA (BUD. NR 3 W CHEŁMNIE) I KONSERWACJA MALARSKA, TYNKARSKA I POSADZKARSKA (POMIESZCZENIA BUD. NR 3 W GRUDZIĄDZU) ORAZ KONSERWACJA ELEMENTÓW STRZELNICY TYPU „B” W BRODNICY I GRUPIE - SPRAWA NR 27/2017

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
  • Data zamieszczenia: 2017-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Czwartaków 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
    REGON: 34090727700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT SALI PLANOWANIA (BUD. NR 3 W CHEŁMNIE) I KONSERWACJA MALARSKA, TYNKARSKA I POSADZKARSKA (POMIESZCZENIA BUD. NR 3 W GRUDZIĄDZU) ORAZ KONSERWACJA ELEMENTÓW STRZELNICY TYPU „B” W BRODNICY I GRUPIE - SPRAWA NR 27/2017
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest remont sali planowania (bud. nr 3 w Chełmnie) i konserwacja malarska, tynkarska i posadzkarska (pomieszczenia bud. nr 3 w Grudziądzu) oraz konserwacja elementów strzelnicy typu „B” w Brodnicy i Grupie, zgodnie z wymaganiami, szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i zakresem robót oraz na warunkach określonych przez Zamawiającego. ZADANIE NR 1: Remont sali planowania w budynku nr 3 w kompleksie wojskowym przy ul. Al. 3-go Maja 4 w Chełmnie. ZADANIE NR 2: Konserwacja malarska, tynkarska i posadzkarska pomieszczeń w budynku nr 3 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu. ZADANIE NR 3: Konserwacja elementów strzelnicy typu „B” w kompleksie wojskowym przy ul. Targowej w Brodnicy. ZADANIE NR 4: Konserwacja elementów strzelnicy typu „B” w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót polegających w szczególności na: 1) w zadaniu nr 1:  ROBOTY BUDOWLANE:  roboty murarsko-tynkarskie;  roboty malarskie;  roboty posadzkarskie;  wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;  wymiana grzejników żeliwnych na grzejniki konwektorowe;  roboty w zakresie instalacji elektrycznej.  WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt:  znaki ostrzegawcze na terenie robót;  wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy;  oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 26.07.2016 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1125): KOD 45111300-1 - roboty rozbiórkowe KOD 45410000-4 - roboty tynkarskie KOD 45442100-8 - roboty malarskie KOD 45421000-4 - roboty w zakresie stolarki budowlanej KOD 45331100-7 - instalowanie centralnego ogrzewania KOD 45310000-3 - instalacje elektryczne KOD 90500000-2 - usługi związane z odpadami 2) w zadaniu nr 2:  ROBOTY BUDOWLANE:  demontaż pokrycia ścian z paneli boazeryjnych oraz płyt pilśniowych;  wykonanie pokrycia ścian i sufitów jednostronnie z płyt gipsowo-kartonowych;  wykonanie gładzi na ścianach i sufitach;  odnowienie powłok malarskich ścian i sufitów, instalacji c.o. oraz stolarki okiennej i drzwiowej, ułożenie wykładziny PVC;  wywóz i utylizacja odpadów  WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt:  znaki ostrzegawcze na terenie robót;  wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy;  oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 26.07.2016 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1125): KOD 45111300-1 - roboty rozbiórkowe KOD 45262522-6 - roboty murarskie KOD 45410000-4 - roboty tynkarskie KOD 45442100-8 - roboty malarskie KOD 45432114-6 - naprawa podłóg drewnianych KOD 45432111-5 - kładzenie wykładzin elastycznych KOD 90500000-2 - usługi związane z odpadami 3) w zadaniu nr 3:  ROBOTY BUDOWLANE:  naprawa dróg gruntowych;  malowanie ławek;  rozebranie ścian szaletów;  utylizacja  WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt:  ogrodzenie etapów robót;  oświetlenie terenu robót;  poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót;  znaki ostrzegawcze na terenie robót;  wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy;  oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 26.07.2016 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1125): KOD 45233142-6 - roboty w zakresie naprawy dróg KOD 45110000-1 - roboty w zakresie rozbiórki- roboty ziemne KOD 45442100-8 - roboty malarskie KOD 90500000-2 - usługi związane z odpadami 4) w zadaniu nr 4:  ROBOTY BUDOWLANE:  wymiana blach stalowych gr. 10 mm o szerokości 400 mm długość 2600 mm 6 szt. I zbijakiem o szerokości 200 mm długość 2600 mm 6 szt. w przesłonie nr 1;  wymiana jednostronnego deskowania ścian z desek profilowanych o grubości 50 mm na przesłonie nr 1 i 2;  ułożenie papy izolacyjnej w przesłonie nr 1 i 2 od strony wewnętrznej na sucho w pozycji pionowej;  dwukrotna impregnacja drewna drewnochronem;  demontaż i ponowny montaż pokrycia kulochwytu nr 1 i 2 onduliną uwzględniając 25% nowego pokrycia;  uzupełnienie w przesłonach nr 1 i 2 pospółki o granulacji od 2-5 mm;  wsypanie do przesłon nr 1 i 2 pospółki która uległa wysypaniu podczas wymiany deskowania;  wymiana 6 szt. blach stalowych o wymiarach 2000x420x10 mm w przesłonie nr 2;  wymiana płaskownika stalowego gr. 10 mm szer. 100 mm polegająca na wycięciu starego i przyspawaniu do konstrukcji stalowej wzdłużnie pod kątem 1200-1350;  wymiana podkładów kolejowych drewnianych w kulochwytach dolnych na 100 i 200 m;  wymiana bala drewnianego w kulochwytach dolnych na 100 i 200 m o przekroju 200x50mm z przykręconą wzdłuż na wkręty do szerszego boku bala łaty o przekroju 50x50 mm;  wymiana 50% istniejących blach stalowych gr. 10 mm o szerokości 400 mm, ze zbijakiem o szerokości 200 mm w kulochwytach dolnych na 100 i 200 m;  wywiezienie i utylizacja drewna, oraz złomu stalowego;  roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami na odległość do 10 m (kat. gruntu I-II);  rozebranie stanowisk rzutu granatem z płyt prefabrykowanych gr. 9 cm oraz nawierzchni z trylinki betonowej;  wykonanie szalunku do wykonania ław fundamentowych, ułożenie zbrojenie i zalanie betonem;  wykonanie ścian gr. 24 cm z bloczków betonowych do wysokości poziomu gruntu z zasypaniem piaskiem od strony zewnętrznej;  wykonanie stopni schodowych zakańczanych obrzeżem i powierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej z uprzednim zagęszczeniem gruntu;  wywiezienie i utylizacja gruzu.  WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt:  oświetlenie terenu robót;  znaki ostrzegawcze na terenie robót;  wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy;  oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót;  poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 26.07.2016 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1125): KOD 45112000-5 - roboty w zakresie usuwania gleby KOD 45261214-7 - kładzenie dachów bitumicznych KOD 45223100-7 - montaż konstrukcji metalowych KOD 45422000-1 - roboty ciesielskie KOD 45262522-6 - roboty murarskie KOD 45233251-3 - wymiana nawierzchni KOD 90500000-2 - usługi związane z odpadami 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zadaniu nr 1 i 4 określa w szczególności: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wraz z dokumentacją projektową oraz ogólne warunki umowy, a w zadaniu nr 2 i 3 przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz ogólne warunki umowy 4. Budynki w zadaniu nr 1, 2 oraz obiekt w zadaniu nr 3 w zakresie, którego będą wykonywane roboty na czas ich wykonywania będzie czynny. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających w budynku oraz wokół budynku i na terenie obiektu wykonywania robót. Obiekt w zadaniu nr 4 w zakresie, którego będą wykonywane roboty na czas ich wykonywania będzie nieczynny. 5. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia określa się w sposób kosztorysowy, według cen wskazanych w ofercie Wykonawcy. 6. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r., poz. 290 z późn.zm.), posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 7. Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo użytkowania i korzystania z terenu robót i jego granicach. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną i standardami budowlanymi, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi oraz technologicznymi, przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP. 9. Przedmiot zamówienia w danym zadaniu winien być wykonany zgodnie z dokumentacją opracowaną odpowiednio jak w Załączniku Nr 1, 2, 3, 4 do SIWZ oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. 11. Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności ustawy o odpadach (art. 3 ust.1 pkt 32 ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r., Dz.U. z 2016 r., poz. 1987 z późn.zm.) oraz udokumentowania tych czynności. Wykonawca winien posiadać uprawnienia (lub jego podwykonawca) w zakresie zezwoleń wynikających z ustawy o odpadach i spełnieniu wymogów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2016 r., poz. 1987 z późn.zm.). W przypadku gdy Wykonawca korzysta w powyższym zakresie z podwykonawcy winien wykazać wraz z ofertą podwykonawcę na zasadach określonych w Rozdziale IV ust. 3 SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże powierzenia wywozu i utylizacji podwykonawcy, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona przedmiotowy zakres samodzielnie i posiada w tym zakresie wszelkie uprawnienia zgodne z obowiązującymi przepisami prawa. 11. Wykonawca zobowiązany jest w zakresie zadania nr 1 i zadania nr 4 do odbioru i wywozu pozyskanego podczas robót budowlanych złomu. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i wywozu pozyskanego podczas robót budowlanych złomu. Pozyskiwany z demontażu na bieżąco złom winien zostać niezwłocznie przeważony w obecności inspektora nadzoru po stronie Zamawiającego. Wywóz złomu z terenu budowy będzie możliwy po pisemnym powiadomieniu i zaakceptowaniu dokumentu przez inspektora nadzoru. Z każdorazowego wywozu i przeważenia zostanie sporządzone zestawienie ilościowe pozyskanego z demontażu złomu ze wskazaniem kryterium rodzajowego (złom stalowy lub żeliwny). Każdorazowo na podstawie sporządzonego zestawienia pozyskanego z demontażu złomu Zamawiający wystawi fakturę VAT zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy i tym samym upoważni Wykonawcę do sprzedaży, bądź zagospodarowania pozyskanego z demontażu złomu. Wartość złomu zostanie ustalona następująco: - ilość kg złomu żeliwnego x 0,72 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim) – dotyczy zadania nr 1; - ilość kg złomu stalowego x 0,53 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim) – dotyczy zadania nr 4; 14. Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub jego podwykonawcy (o ile dotyczy) aby osoby wykonujące wskazane przez niego czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione na umowę o pracę, Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić lub zatrudniać na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 50% grupy osób przeznaczonych ogółem do realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub jego podwykonawcę – osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia został określony w STWiOR oraz przedmiarze robót – Załącznik Nr 1, 2, 3, 4 do SIWZ. a) celem udokumentowania zatrudnienia osób, jak powyżej: Wykonawca w terminie nie później niż do przyjęcia terenu robót budowlanych jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu „Wykazu pracowników realizujących roboty budowlane” z oznaczeniem osób zatrudnionych na umowę o pracę i wskazaniem czasu zatrudnienia danej osoby oraz wymiaru czasu pracy, PESEL i adres zamieszkania – Wykonawca przedkłada „Wykaz…” w formie czytelnego pisemnego oświadczenia potwierdzającego stan faktyczny pod rygorem odpowiedzialności karnej. Dane osobowe i inne należy oznaczyć jako chronione, nie podlegające udostępnianiu i jawności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli „Wykaz pracowników …” stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca winien nadać temu dokumentowi odpowiednie klauzule. b) w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w Rozdziale III ust. 14 SIWZ (zgodnie z art. 29 ust. 3a p.z.p.), oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Wykonawca na etapie realizacji umowy na każde żądanie Zamawiającego, w terminie dwóch dni roboczych od dnia wezwania okaże Zamawiającemu dokumenty oryginalne potwierdzające zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa powyżej. Niespełnienie wymagań określonych w Rozdziale III ust. 14 pkt. a) i b) skutkować będzie obowiązkiem zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w sposób i wysokości określonej w § 12 Ogólnych Warunków Umowy – Załącznik Nr 9, 10, 11, 12 do SIWZ. W przypadku podania przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji sprawy te będą przekazane właściwym organom, w których kompetencjach jest rozstrzyganie tego rodzaju działań Wykonawcy. 15. Szczegółowa realizacja zamówień odbywać się będzie na zasadach określonych w treści umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach