Przetargi.pl
Remont sali konferencyjnej B w Urzędzie Miasta Sieradza wraz z przyległym korytarzem

Gmina Miasto Sieradz ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, plac Wojewódzki 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 826 61 28 , fax. 43 822 30 05
  • Data zamieszczenia: 2015-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sieradz
    plac Wojewódzki 1 1
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 43 826 61 28, fax. 43 822 30 05
    REGON: 73093433500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieradz.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sali konferencyjnej B w Urzędzie Miasta Sieradza wraz z przyległym korytarzem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont sali konferencyjnej B usytuowanej na II piętrze Urzędu Miasta Sieradza oraz remont przyległego korytarza. W ramach zamówienia należy wykonać w szczególności: 1) na sali konferencyjnej - rozebrać posadzkę z pcv, - skuć wylewkę betonową, - wykonać nową wylewkę uwzględniającą grubość płytek podłogowych, - ułożyć nowe płytki ceramiczne 60 x 60 cm (jak na rysunku sali) wraz z cokołem, nawiązujące kolorystyką i fakturą do istniejących po lewej stronie budynku, - wykonać malowanie ścian farbą o podwyższonej jakości, 2) na korytarzu - rozebrać posadzkę z pcv, - skuć wylewkę betonową, - wykonać nową wylewkę uwzględniającą grubość płytek podłogowych, - ułożyć nowe płytki ceramiczne 60 x 60 cm (jak na rysunku sali) wraz z cokołem, nawiązujące kolorystyką i fakturą do istniejących po lewej stronie budynku, - zerwać istniejący tynk mozaikowy, - wykonać nowy podkład na całą wysokość do sufitu, - wykonać na całej wysokości ścian nowy tynk mozaikowy nawiązujący kolorystyką i uziarnieniem do istniejącego po lewej stronie budynku, 3) na spoczniku - rozebrać posadzkę z płytek ceramicznych, - wykonać nową posadzkę jako przedłużenie lewej strony z płytek 60 x 60 cm (jak na rysunku sali) wraz z cokołem, nawiązującą kolorystyką i fakturą do istniejących po lewej stronie budynku, 4) w przedsionku windy - zerwać istniejący tynk mozaikowy, - wykonać nowy podkład wyrównujący na całą wysokość, - wykonać na całej wysokości ścian nowy tynk mozaikowy nawiązujący kolorystyką i uziarnieniem do istniejącego po lewej stronie budynku. 2. W związku z wcześniejszym wykonaniem zadania pn. Przystosowanie budynku Urzędu Miasta Sieradza do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych, Zamawiający dla zachowania ciągłości zastosowanych elementów wykończeniowych wymaga zastosowania materiałów nawiązujących do materiałów użytych podczas zrealizowanych prac adaptacyjnych w zakresie płytek ceramicznych oraz tynków mozaikowych, zgodnie ze wskazaniami zawartymi w pkt. 1. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa oraz dokumentacja określająca zasady postępowania przetargowego. 4. Zamawiający udostępnia przedmiary robót jako materiał poglądowy. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić kosztorys ofertowy, zgodnie z zapisami rozdziału XXV specyfikacji. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczył cenę zamówienia podaną w ofercie. 5. W ramach zamówienia należy wykonać: roboty budowlane i czynności określone w dokumentacji projektowej, decyzjach oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej, itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest obowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją projektową, w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami. 6. Zamawiający przy realizacji zamówienia dopuszcza zastosowanie równoważnych wyrobów budowlanych. W związku z użyciem przez projektanta w dokumentacji projektowej nazw własnych wyrobów budowlanych i urządzeń Zamawiający oświadcza, że mają one charakter przykładowy umożliwiający Wykonawcom dokonanie oceny czy ewentualnie proponowane przez nich wyroby budowlane lub urządzenia spełniają wymóg równoważności. 7. Ze względu na fakt, że roboty budowlane będą prowadzone wewnątrz budynku Urzędu Miasta, a Zamawiający nie może na czas prowadzenia prac wyłączyć z funkcjonowania całego fragmentu korytarza II piętra, na którym znajduje się remontowana sala B, Zamawiający wymaga wykonywania prac, w taki sposób, aby możliwa była realizacja robót oraz sprawne działanie komórek organizacyjnych urzędu. Przy wykonywaniu prac Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zachowania szczególnej ostrożności podczas prowadzenia robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.000,00 złotych (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank PKO BP O/Sieradz Nr 86 1020 4564 0000 5502 0040 9680. 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy umieścić w odrębnej kopercie załączonej do oferty. 7.Niewniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy PZP, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 w związku z art. 24 ust. 4 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsieradz.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach