Przetargi.pl
Remont Sali III R z dostosowaniem na pomieszczenia dla pracowników w budynku głównym A2 przy ul. Norwida 25 we Wrocławiu

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
    REGON: 18670000000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Sali III R z dostosowaniem na pomieszczenia dla pracowników w budynku głównym A2 przy ul. Norwida 25 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.2 Ogólny zakres robót obejmuje a) prace w zakresie branży budowlanej : - likwidacja: istniejącego podestu, mebli, żaluzji elektrycznych - wykonanie ścianek gipsowo kartonowych - wykonanie sufitu podwieszanego w korytarzu - istniejące drzwi wewnętrzne pożarowe (2 szt.) poddać kompleksowej renowacji. - renowacja parapetów - nowe drzwi wewnętrzne (wymiar 90/214) - 3 szt. - kolor do ustalenia z Zamawiającym: - prace tynkarskie i malarskie - zerwanie posadzki z wykładziny PVC wraz z cokolikami, wykonanie posadzki z paneli podłogowych b) prace w zakresie branży sanitarnej - wykonanie instalacji wentylacji wykorzystując w tym celu istniejący kanał wentylacji grawitacyjnej. - wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej do nowoprojektowanego zlewozmywaka oraz zmywarki zlokalizowanej w korytarzu. - Instalacja odprowadzenia skroplin. c) prace w zakresie branży elektrycznej - wykonanie nowej instalacji elektryczne i teletechnicznej 3.1.3. Szczegółowe warunki realizacji znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego . Kosztorys ofertowy, informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza pow. podwykonawcy na formularzu oferty, Ponadto, wraz z ofertą należy złożyć: zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. ( jeśli dotyczy), oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VII pkt. 7.1, 7.2, 7.3. w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów w oryginale oświadczenia umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryteriach oceny ofert - na formularzu oferty. pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych dostaw, usług, robót budowlanych (jeśli dotyczy), Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Zaleca się, aby każda zapisana strona oferty była ponumerowana kolejnymi numerami, a cała oferta wraz z załącznikami była w trwały sposób ze sobą połączona (np. zbindowana, zszyta uniemożliwiając jej samoistną dekompletację).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach