Powiat Gryfiński ogłasza przetarg
- Adres: 74-100 Gryfino, ul. Sprzymierzonych
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 914 045 000 , fax. 914 163 002
- Data zamieszczenia: 2019-05-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
tel. 914 045 000, fax. 914 163 002
REGON: 81168396500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gryfino.powiat.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sali gimnastycznej ZSP w Chojnie przy ul. Dworcowej 3 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania „Remont sali gimnastycznej ZSP w Chojnie przy ul. Dworcowej 3”. 1.1 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: - roboty ogólnobudowlane - roboty instalacyjne centralnego ogrzewania - roboty elektryczne 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą przedmiaru robót stanowiącego zał. nr 9 (dokument pomocniczy), specyfikacji technicznej robót stanowiącej zał. nr 10 oraz dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ (w zakresie sali gimnastycznej przy ul. Dworcowej 3) wraz z zapisami niniejszej SIWZ. Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkty lub usługi, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. nie mają na celu naruszenie art. 29, art. 30, art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne 1.3 Przedmiot zamówienia podstawowego obejmuje zakresem remont sali gimnastycznej przy ZSP w Chojnie przy ul. Dworcowej 3. 1.4 W związku z położeniem budynku objętego inwestycją Wykonawca zobowiązany jest podjąć niezbędne środki ostrożności i stosować wszelkie zasady bezpieczeństwa przy wykonywaniu prac i dojazdu do budowy, mając na względzie fakt, iż modernizowany budynek leży na terenie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Chojnie, który w trakcie trwania inwestycji może normalnie korzystać ze swojej infrastruktury oraz leży w sąsiedztwie budynków administracyjnych. Wykonawca bezwzględnie musi stosować się do zapisów Instrukcji BIOZ w tym zakresie. 1.5 Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia robót zamiennych, których wartość nie zwiększa wynagrodzenia umownego. Podstawą wprowadzenia robót zamiennych jest protokół zatwierdzony przez inspektora nadzoru, Wykonawcę i Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument). 2) odpowiednie pełnomocnictwa, tylko w sytuacjach określonych w SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej, Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom oraz firmy podwykonawców, (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców). Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 5) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa w technologii murowanej budynku biurowego samodzielnej podwójnej kancelarii leśniczego Leśnictwa Barnówko Grzymiradz wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodar. terenu na dz.248/10
Dodano: 2024-04-19 - Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Spójne trasy rowerowe dla Szczecina – ul. Matejki.
Dodano: 2024-04-19 - Remont budynku warsztatu terapii zajęciowej w Choszcznie
Dodano: 2024-04-15 - Remonty cząstkowe nawierzchni dróg na terenie działania RDW w Pyrzycach. Zadanie nr 2 - Remonty MMA na gorąco - zam. z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
Dodano: 2024-04-14 - Prace remontowe w pomieszczeniach budynku Centrum Opieki nad Dzieckiem im. K. Maciejewicza przy ul. Wszystkich Świętych 68 w Szczecinie
Dodano: 2024-04-14 - „Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Płytnica”
Dodano: 2024-04-05 - Modernizacja budynku głównego Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Myśliborzu
Dodano: 2024-04-04 - Zagospodarowanie terenu przy Zespole Przedszkoli w Mierzynie
Dodano: 2024-04-03 - Roboty budowlane polegające na przebudowie drogi powiatowej 2318Z na odcinku Miłogoszcz – DK 22
Dodano: 2024-03-28 - Modernizacja II piętra w Domu Studenckim nr 4 przy ul. Szwoleżerów 1/2 w Szczecinie
Dodano: 2024-03-27