Przetargi.pl
Remont sali gimnastycznej wraz z zapleczem w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. H. Sienkiewicza w Szydłowcu

Powiat Szydłowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 26-500 Szydłowiec, pl. M. Konopnickiej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 171 008, , fax. 486 171 061
  • Data zamieszczenia: 2020-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Szydłowiecki
    pl. M. Konopnickiej 7
    26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie
    tel. 486 171 008, , fax. 486 171 061
    REGON: 67022285900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.szydlowiecpowiat.akcessnet.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sali gimnastycznej wraz z zapleczem w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. H. Sienkiewicza w Szydłowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie sali gimnastycznej wraz z zapleczem w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. H. Sienkiewicza w Szydłowcu. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać remont sali gimnastycznej o parametrach 23,7x10,9x5,84 (dł. x szer. x wys.) oraz remont szatni sportowych 2.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: w sali gimnastycznej 2.2.1. zabezpieczenie, urządzenie i odpowiednie oznakowanie terenu budowy/robót, 2.2.2. demontaż istniejącego osprzętu sportowego (część osprzętu do przeznaczona do ponownego montażu), 2.2.3. wykonanie robót rozbiórkowych i naprawczych, 2.2.4. właściwe przygotowanie podłoża pod wykonanie planowanych robót, 2.2.5. wymiana okien (14 szt.), 2.2.6. wymiana oświetlenia, 2.2.7. wykonanie remontu podłogi, schodów, ścian i sufitów, 2.2.8. montaż elementów wykończeniowych i instalacyjnych, 2.2.9. dostarczenie i montaż osprzętu sportowego, 2.2.10. uprzątnięcie terenu robót. w zespole szatniowym 2.2.11. roboty wyburzeniowe, rozbiórkowe i montażowe (demontaż wyposażenia, parapetów, rozbiórka ścian działowych, rozbiórka warstwy ocieplenia z supremy, okładzin częściowa rozbiórka posadzek, skucie tynków) 2.2.12. poszerzenie części istniejących otworów drzwiowych w ścianach działowych, 2.2.13. przebudowa pomieszczeń, 2.2.14. roboty instalacyjne związane z przebudową zgodnie z opracowaniami branżowymi- instalacje sanitarne i instalacje elektryczne, 2.2.15. wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, 2.2.16. remont pomieszczeń (tynkowanie, malowanie, wykonanie posadzek z okładzin z płytek, roboty wykończeniowe). 2.2.17. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: a) organizacja i zabezpieczenie placu budowy b) likwidacja placu budowy oraz wszelkie inne prace UWAGA: realizacja robót winna być prowadzona w sposób minimalizujący utrudnienia w bieżącym funkcjonowaniu obiektu a etapy prac winny być uzgodnione w dyrektorem szkoły. 2.3. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ – Dokumentacja projektowa, opisujący zakres wykonywanych robot będących przedmiotem zamówienia składają się: Projekt techniczny remontu sali gimnastycznej wraz z zapleczem w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. H. Sienkiewicza w Szydłowcu, Projekt architektoniczno – budowlany remontu i przebudowy szatni sportowych w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. H. Sienkiewicza w Szydłowcu, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), Przedmiary robót. Przedmiar robót załączony do SIWZ ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy zł i 00/100), 6.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) ieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: PKO S. A. O/Szydłowiec nr rachunku: 93 1240 5732 1111 0010 1736 3825 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: RI.272.45.2020”. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 6.3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6.6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 6.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 6.8. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6.13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 6.14. UWAGA: W związku z utrudnieniami związanymi z otrzymaniem przez Wykonawców dokumentów w postaci gwarancji wadialnych sporządzonych w formie pisemnej (oryginał dokumentu z własnoręcznym podpisem) ze względu na ograniczenia funkcjonowania banków i zakładów ubezpieczeń związane z ogłoszonym w Polsce stanem epidemiologicznym, Zamawiający dopuszcza wniesienie gwarancji wadialnych w formie elektronicznej (postać elektroniczna opatrzona kwalifikowalnym podpisem elektronicznym osoby umocowanej do reprezentowania gwaranta). W przypadku wniesienia wadium w formie elektronicznej, dokument nie może zawierać informacji, iż „gwarancja wygasa w momencie zwrotu dokumentu”. Wadium w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowalnym podpisem elektronicznym wnosi się przed upływem terminu składania ofert na adres poczty elektronicznej: powiat@szydlowiecpowiat.pl
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.2.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach