Przetargi.pl
Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań koagulologicznych wraz dzierżawą analitycznych analizatorów koagulologicznych do SPZZOZ w Wyszkowie

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, Komisji Edukacji Narodowej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 743 76 11, , fax. 297 437 605
  • Data zamieszczenia: 2020-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
    Komisji Edukacji Narodowej 1
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 29 743 76 11, , fax. 297 437 605
    REGON: 30872600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwyszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań koagulologicznych wraz dzierżawą analitycznych analizatorów koagulologicznych do SPZZOZ w Wyszkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań koagulologicznych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora koagulologicznego do SPZZOZ w Wyszkowie według asortymentu wyszczególnionego w szczegółowej ofercie cenowej, który stanowi szczegółowa oferta cenowa- załącznik nr 2. Szacunkowe ilości poszczególnych towarów podane w niniejszym załączniku służą tylko do wyliczenia wartości oferowanej dla porównania ofert i nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń wybranego Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 2. Dostarczany sprzęt medyczny będzie odpowiadał warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami. 3. Oferowane materiały muszą być wykonane i dopuszczone do obrotu i stosowania w służbie zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U z 2017 r., poz. 211 ze zm.). 4. Oferowany analizator musi spełniać łącznie wymagania określone w załączniku nr 3 - wymagania dla automatycznego analizatora koagulologicznego, a także odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami. 5. Odczynniki i kalibratory muszą stanowić z analizatorem kompletny system analityczny. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania szacunkowej ilości towarów wymienionych w załączniku nr 2, z czego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego. 7. Warunki dostawy i płatności: a) dostawa następować będzie w asortymentach i ilościach określanych każdorazowo przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. b) Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie max 5 dni roboczych od złożenia zamówienia. c) zamówienia od Zamawiającego wychodzić będą w dniu roboczym w godzinach pracy Zamawiającego (w godz. 8:00-15:35). d) miejsce dostawy: Laboratorium Analityczne w SPZZOZ, 07-200 Wyszków, ul. Komisji Edukacji Narodowej nr 1. e) Wykonawca we własnym zakresie zapewnia transport i rozładunek. f) termin płatności wynosi 60 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Aktualne zezwolenie (koncesja) na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, a w przypadku producenta – zezwolenie na produkcję.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) – zawierający pełną nazwę Wykonawcy, adres siedziby Wykonawcy wraz z danymi teleadresowymi, cenę, w ramach której Wykonawca składa ofertę zawierającą wszelkie koszty wyliczone zgodnie z postanowieniami ROZDZIAŁU XIII. Oferta powinna być podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez pełnomocnika Wykonawcy; b) Załącznik nr 2 – Szczegółową ofertę cenową; c) Załącznik nr 3 – Wymagania dla analizatora; d) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w tym podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale albo w kopii poświadczonej notarialnie; e) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo musi być załączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; f) kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego; g) wyjaśnienia uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy). Instrukcja obsługi analizatora w języku polskim.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach