Urząd Miejski w Bielsku-Białej ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko-Biała, plac Ratuszowy 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 4971497 , fax. 033 4971786
- Data zamieszczenia: 2009-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Bielsku-Białej
plac Ratuszowy 1 1
43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 033 4971497, fax. 033 4971786
REGON: 00051566100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej Nr 33 przy ul. Jutrzenki 26 w Bielsku - Białej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej Nr 33 przy ul. Jutrzenki 26 w Bielsku - Białej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321139
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie pobiera się wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ? W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Spełnienie warunku-złożenie dokumentu. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Spełnienie warunku - wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej jednej roboty budowlanej (roboty ogólnobudowlane ) o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto 3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku - złożenie oświadczenia. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku - złożenie oświadczenia. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie warunku - złożenie oświadczenia. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp) . Spełnienie warunku - złożenie oświadczenia. 7. Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń . Spełnienie warunku - złożenie oświadczenia. Ocena spełnienia warunków będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. Nr 223 z 2007 r. poz.1655), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych (ogólnobudowlanych) , o wartości nie mniejszej niż 50 000,- zł brutto z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 4. Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w w/w wykazie zostały wykonane należycie (referencje, opinie zamawiających, ewentualnie kopie protokołów odbioru). 5. Oświadczenie wykonawcy : - o zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty; - o zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń oraz - zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych w projekcie umowy. Uwaga: dokument składany w formie kserokopii winien być poświadczony za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, tj. posiadać adnotację np. - za zgodność z oryginałem- opatrzoną odręcznym podpisem wykonawcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.bielsko.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana posadzki sportowej w hali sportowej w Strumieniu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja hali sportowej
Dodano: 2015-11-10 - Przebudowa posadzki sportowej w sali gimnastycznej Z.S. Nr 3 w Dąbrowie Górniczej
Dodano: 2014-08-25 - Remont hali sportowej (posadzka parkietowa na ruszcie sprężystym) Olimpia w Piekarach Śląskich przy ul. Gen. Ziętka 60.
Dodano: 2014-01-15 - Remont parkietu w sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 13 przy ulicy Styczyńskiego 32 w Chorzowie
Dodano: 2013-06-06 - Wymiana parkietu oraz malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach Domu Dziecka
Dodano: 2013-06-04 - Wymiana parkietu w sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 24 w Rybniku - Popielowie ul. Leopolda Staffa 42a.
Dodano: 2013-05-22 - Wykonanie parkietu i instalacji oświetleniowej w sali narad Prokuratury Rejonowej przy Pl. Piastowskim 17 w Chorzowie
Dodano: 2010-07-22