Przetargi.pl
Przebudowa posadzki sportowej w sali gimnastycznej Z.S. Nr 3 w Dąbrowie Górniczej

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2956700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2014-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 32 2956700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa posadzki sportowej w sali gimnastycznej Z.S. Nr 3 w Dąbrowie Górniczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.) o wartości zamówienia poniżej 5.186.000,00 EUR. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Lokalizacja: Działki nr 19/7, 20/5, 34/5, 37/1, 38/3, 39/3, 77/3, karta mapy 62, o pow. 20 609 m2, zabudowane budynkiem o pow. zabudowy 4472,92 m2, ul. Morcinka w Dąbrowie Górniczej. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: 2.1. wykonanie demontażu istniejącej nawierzchni poliuretanowej i jej utylizacja, 2.2. przygotowanie podłoża do montażu nowej nawierzchni, 2.3. wykonanie podłogi sportowej, drewnianej, ułożonej na ruszcie sprężystym z wyposażeniem boisk, 2.4. uzupełnienie brakujących źródeł światła, 2.5. wykonanie pokrycia dachowego na fragmencie budynku segmentu D w zakresie niezbędnym dla zabezpieczenia nowej podłogi, 2.6. wentylacja sali i wymiana drzwi. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 8 do SIWZ, w tym: - Dokumentacja projektowa - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Przedmiary robót 4. Zamówienie będzie realizowane na podstawie: 4.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4.2. postanowień zawartych w treści przyszłej umowy, 4.3. przedmiarów robót, 4.4. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 4.5. projektu budowlano - wykonawczego, 5. Rozwiązania równoważne 5.1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. 5.2 Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ, w szczególności dokumentacji projektowej. 6. Ubezpieczenia 6.1.Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu umowy musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy zł) lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało niniejsze ogłoszenie o zamówieniu w BZP. Wykonawca utrzyma ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji Umowy. Nie później niż w ostatnim dniu ważności ubezpieczenia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy o przedłużonym terminie ważności. 6.2.Wykonawca zobowiązuje się do posiadania nieprzerwanej ochrony ubezpieczeniowej w okresie obowiązywania umowy, na warunkach nie gorszych niż w pierwotnej polisie. 6.3.W przypadku zmiany terminu obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłużyć ważność polisy do dnia ustalonego przez Strony. 6.4.Niedostarczenie polisy w terminie traktowane będzie jako nienależyte wykonanie umowy i skutkowało będzie obowiązkiem zapłaty przez Wykonawcę kary umownej określonej w § 13 ust. 3 projektu umowy 7. Gwarancja i rękojmia 7.1 Na przedmiot niniejszej umowy, ustala się okres gwarancji jakości, który wynosi dla robót budowlanych i instalacyjnych oraz urządzeń i sprzętu 3 lata od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 7.2.W okresie gwarancji Wykonawca wykona w ramach niniejszej umowy przeglądy urządzeń i sprzętu min 2 razy w roku . 7.3.Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art.581 par.1 KC a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół Odbioru Ostatecznego Zadania. 7.4. Na wykonane roboty budowlane i instalacyjne oraz urządzenia i sprzęt Wykonawca udziela rękojmi na okres 3 lat od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 7.5. Uprawnienia Zamawiającego wynikające z rękojmi będą egzekwowane niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. 7.6. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad lub usterek w okresie gwarancji i rękojmi w wyznaczonym na piśmie przez Zamawiającego terminie, Zamawiający po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, zleci ich usunięcie osobie trzeciej na koszt Wykonawcy 7.7. Karta Gwarancyjna będzie stanowiła Zał. Nr 2 do umowy. 7.8. W przypadku złożenia wniosku o ogłoszenie swojej upadłości w okresie gwarancyjnym, Wykonawca o fakcie tym natychmiast zawiadamia pisemnie Zamawiającego, wskazując jednocześnie podmiot zobowiązany do wykonania ewentualnych robót naprawczych i innych zobowiązań wynikających z udzielonych gwarancji, zgodnie z § 17 ust.1. 8. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane zgodnie z: a)Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.); b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003r., Nr 169, poz. 1650 z późn. zm.). c) innymi obowiązującym na terenie Polski przepisami prawa. 9. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321139
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach