Powiat Tomaszowski ogłasza przetarg
- Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Św. Antoniego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 447 242 127 , fax. 44 725 28 01
- Data zamieszczenia: 2020-03-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Tomaszowski
ul. Św. Antoniego 41
97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
tel. 447 242 127, fax. 44 725 28 01
REGON: 59064845100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-tomaszowski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 8 w Tomaszowie Mazowieckim, przy ul. Nadrzecznej 17/25 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych i modernizacyjnych sali gimnastycznej i zaplecza socjalno – magazynowego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 8 w Tomaszowie Mazowieckim przy ulicy Nadrzecznej 17/25 zgodnie z projektem budowlano – wykonawczym w ramach projektu „Remont sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 8 w Tomaszowie Mazowieckim, przy ul. Nadrzecznej 17/25”. Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z: • dokumentacją projektową, • STWiORB, • przedmiarem robót, • obowiązującymi przepisami, • normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Obmiary robót zawarte w przedmiarze mają wyłącznie charakter informacyjny (pomocniczy). Dla potrzeb wyceny i późniejszej realizacji udostępniana dokumentacja techniczna j.w. opisująca przedmiot zamówienia musi być przez Wykonawcę rozpatrywana łącznie. Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowego zrealizowania zamówienia w zakresie wszystkich prac wynikających z w/w dokumentacji technicznej. Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć wszystkie niezbędne koszty i prace do kompleksowego zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji technicznej, SIWZ, jak również koszty w nich nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia lub przystąpić do użytkowania. • Wykonawca ma obowiązek zapoznać się dokładnie z w/w dokumentacją oraz całą SIWZ wraz z jej załącznikami. • Zaleca się, aby przed sporządzeniem oferty Wykonawca zapoznał się z miejscem przyszłych robót budowlanych. • Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności wszystkich osób wykonujących roboty budowlane objęte zamówieniem opisanym w: opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji technicznej zamówienia. Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia opisanym w: opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji technicznej zamówienia, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2018 poz. 108 ze zm.). 3.2 Szczegółowy zakres prac wskazano w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45432000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną