Przetargi.pl
REMONT SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ NR 2 W KŁODAWIE

Urząd Miasta i Gminy w Kłodawie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-650 Kłodawa, ul. Dąbska 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2730622 , fax. 063 2730688
  • Data zamieszczenia: 2011-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Kłodawie
    ul. Dąbska 17 17
    62-650 Kłodawa, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2730622, fax. 063 2730688
    REGON: 00053039900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klodawa.wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ NR 2 W KŁODAWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na Remont sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Nr 2 w Kłodawie. Zakres prac obejmuje: 1. Wymiana istniejącej na sali gimnastycznej posadzki drewnianej na posadzkę sportową wraz z warstwami podłogowymi. 2. Wymiana instalacji elektrycznej. 3. Wymiana stolarki okiennej na sali gimnastycznej. 4. Wykonanie dodatkowego wyjścia ewakuacyjnego z pomieszczenia sali gimnastycznej, celem dostosowania obiektu do obowiązujących wymagań przeciwpożarowych. 5. Wymiana istniejących drzwi wewnętrznych na sali na aluminiowe. 6. Wykonanie gładzi oraz malowanie pomieszczeń. 7. Montaż wentylatorów wyciągowych na sali gimnastycznej. 8. Docieplenie ścian zewnętrznych styropianem wraz z warstwami wypraw elewacyjnych z tynku strukturalnego. 9. Docieplenie dachu budynku styropapą oraz ułożenie papy termozgrzewalnej podkładowej oraz wierzchniego krycia. 10. Wymiana wyposażenia wewnętrznego (drabinki gimnastyczne, tablice profesjonalne do koszykówki o wymiarach 105x180 cm, tablice treningowe do koszykówki o wymiarach 120x90 cm, osłony grzejnikowe). Uwaga: Wszystkie przewidziane do zastosowania materiały i urządzenia (okna, drzwi, lampy, drabinki, tablice) winny posiadać atesty do zastosowania w obiektach sportowych oraz przeznaczonych do użytkowania przez dzieci. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i Specyfikacjami Technicznymi. Zamawiający oświadcza, iż wszystkie załączone dokumenty są aktualne na dzień ogłoszenia zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki : - Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót, - Dokumentacja projektowa, - Kosztorysy nakładcze. Ewentualne użycie nazw własnych materiałów wykonawczych w Kosztorysach nakładczych oraz pozostałych dokumentach projektowych zostało zastosowane tylko i wyłącznie w celu ustalenia cech parametrów wzorcowych. Zamawiający zezwala na użycie innych materiałów w Kosztorysach ofertowych pod warunkiem, iż będą miały nie gorsze cechy i parametry techniczne od użytych w Kosztorysach nakładczych i dokumentacji projektowej. Wymagany okres gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Ustalony 3 letni okres gwarancji obejmuje wykonane roboty oraz dostarczone i zamontowane materiały i urządzenia. Dla urządzeń, które posiadają własne dokumenty gwarancyjne stosuje się gwarancje producentów. Każdy z Oferentów winien dokonać wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem niniejszego zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł). 2) Dopuszcza się wniesienie wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądza - przelewem na konto Zamawiającego nr 70 8545 0008 0000 0286 0014 9093 Bank Spółdzielczy w Kłodawie, z adnotacją - Wadium- Remont sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Nr 2 w Kłodawie. b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowych, d) gwarancji ubezpieczeniowych, e) poręczeń udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) bezwarunkowe, zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia pełnej kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zgłoszone w terminie związania ofertą, zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4) Postanowienia punktu 3) stosuje się odpowiednio do poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2) i 5) ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto Zamawiającego w Banku: Bank Spółdzielczy w Kłodawie nr 70 8545 0008 0000 0286 0014 9093 z adnotacją Wadium-Remont sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Nr 2 w Kłodawie, a kopię dokumentu przelewu należy dołączyć do oferty. 6) Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Za datę wniesienia wadium uważa datę faktycznego wpływu środków finansowych na konto Zamawiającego. 7) Wniesienie wadium w innej formie niż pieniądz Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy w terminie otwarcia oryginał dokumentu znajdował się będzie w ofercie. 8) Wadium winno być wniesione na okres związania ofertą określony w niniejszej Specyfikacji. 9) Wadium, które wpłynie na konto Zamawiającego po terminie skutkować będzie odrzuceniem oferty i wykluczeniem z udziału w postępowaniu. 10) Dowód wpłaty wadium należy umieścić w ofercie za Formularzem ofertowym. 11) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46, ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 12) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (podstawa prawna dla ppkt. a, b, i c - art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.klodawa.wlkp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach