Gmina Wieliszew ogłasza przetarg
- Adres: 05-135 Wieliszew, ul. Modlińska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 822 596 , fax. 227 822 732
- Data zamieszczenia: 2019-07-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieliszew
ul. Modlińska 1
05-135 Wieliszew, woj. mazowieckie
tel. 227 822 596, fax. 227 822 732
REGON: 13270577000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wieliszew.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Wieliszewie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Wieliszewie, w celu naprawy stanu technicznego budynku, zakres zamówienia obejmuje m.in.: - roboty przygotowawcze, - demontaż i prace rozbiórkowe, - roboty uzupełniające i wymianę spękań fug na posadzce z gresu, - naprawa spękań murów w obrębie nadproży drzwiowych, - naprawa mocowania osłon filarów, mocowania kosza, mocowania drabinek, - uszczelnienie na styku rama okna – mur, - naprawa pokrycia dachowego, - prace porządkowe. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz płatności – tabela wartości elementów zryczałtowanych. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U.z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 4.Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.Oryginał gwarancji lub poręczenia sporządzony w języku obcym składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
Dodano: 2024-04-24 - Remont schodów oraz pochylni w przychodni zdrowia ul. Czumy 1 w Warszawie
Dodano: 2024-04-19 - Przebudowę szatni pływalni (wykonanie odwodnienia posadzek) w Ośrodku Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w dzielnicy Mokotów.
Dodano: 2024-04-15 - Remont ośrodka zdrowia w miejscowości Rzewnie
Dodano: 2024-04-12 - Przystosowanie pomieszczeń na Hali Komór Gorących LBM NCBJ do prowadzenia działalności naukowej
Dodano: 2024-04-10 - „Opracowanie projektu wykonawczego, wykonanie, dostarczenie oraz montaż elementów wystawy: instalacji świetlnej w galerii G9 na wystawie stałej Muzeum w formule zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-04-09 - Modernizacja serwerowni w Narodowym Instytucie Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji w Warszawie
Dodano: 2024-03-22 - „Zmiana sposobu użytkowania części budynku usługowego na cele mieszkaniowe (mieszkania chronione z salami dziennego pobytu) przy ul. Piaskowej 21/23 w Żyrardowie”
Dodano: 2024-03-20 - „Remont pomnika Mauzoleum w Pęcicach”
Dodano: 2024-03-15 - Remont Czytelni nr XIV – Biblioteki Publicznej im. Juliana Niemcewicza w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, zlokalizowanej przy ul. Wacława Lachmana 5 w Warszawie – etap II.
Dodano: 2024-03-13